جاباما
۸۷۷۸۷۱
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو رفت، رفقای نیمه‌راه برمی‌گردند

حالا برانکو رفته و فرشاد احمدزاده به‌عنوان اولین بازیکن از جمع نفراتی که پرسپولیس را تنها گذاشتند و محبوبیت خود را از دست دادند، به این تیم بازگشته است.

فرهیختگان: «آنها به این دلیل نرفته‌اند که در باشگاه با کسی درگیر شده‌اند بلکه به دنبال شرایط بهتری بودند. الان هم طبیعی است بخواهند برگردند، به شرطی که مسئولان باشگاه به این نتیجه برسند که این بازیکنان می‌توانند موردنیاز باشند. یعنی میل بازگشت بازیکنان با نیازهای باشگاه در یک راستا باشد و این یعنی برای همه بازیکنان که روزی از این تیم رفته‌اند در باشگاه برای بازگشت‌شان باز است.

حتی رامین رضاییان که روی اسم تاکید خاصی دارد، اگر نیاز باشد، دوباره به تیم اضافه می‌شود.» این صحبت‌های برانکو قبل از ترک ایران بود. همان زمان هم خیلی‌ها از این موضع سرمربی کروات متعجب شدند، چراکه وی بارها اعلام کرده بود تا زمانی که در پرسپولیس است برخی نفرات اجازه بازگشت نخواهند داشت، اما چه شد که یکباره برانکو از بازگشت جداشده‌ها استقبال کرد؟

می‌توان این‌گونه تحلیل کرد که همان زمان مرد کروات می‌دانست فصل بعد سرمربی پرسپولیس نخواهد بود و به همین دلیل هم بازیکنانی که تیم را در سخت‌ترین شرایط رها کرده بودند، فرصت بازگشت پیدا کردند.

حالا برانکو رفته و فرشاد احمدزاده به‌عنوان اولین بازیکن از جمع نفراتی که پرسپولیس را تنها گذاشتند و محبوبیت خود را از دست دادند، به این تیم بازگشته است. همزمان صحبت از بازگشت سایرین نیز مطرح شده است؛ مهدی طارمی جدی‌ترین گزینه برای بازگشت بعد از احمدزاده محسوب می‌شود خصوصا آنکه علی علیپور نیز قصد جدایی و لژیونر شدن دارد و در بازار داخلی نیز گزینه مطمئنی برای پر کردن جای خالی او وجود ندارد. ظاهرا مدیران باشگاه نیز مذاکراتی با طارمی انجام داده‌اند و احتمال بازگشت وی کم نیست.

صحبت از بازگشت رامین رضاییان و وحید امیری نیز مطرح شده و با توجه به اینکه دیگر خبری از برانکو نیست، تمام این نفرات شانس بازگشت دارند تا دوباره جمع تفنگدارها جمع شود، اما تضمینی وجود ندارد که بدون مرد کروات بتوانند دوباره آن روزهای خوب را در پرسپولیس تکرار کنند. شاید اگر مسلمان نیز قراردادش را با سپاهان تمدید نمی‌کرد، اکنون یکی از گزینه‌های بازگشت به جمع قرمزها بود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لازم است علیپور هم یک دوره ادبیات (مضلوم ) تی کند ،ببخشید : طی کند !

    • بدون نام

      مرتیکه عقده ای دلال ..همه رو پروند از طارمی بگیر تا رضاییان و مسلمان بعد مارمولک میگفت بازیکن ندارم و تیم پنجره نقل و انتقالاتش بسته شده و.. بگو مرتیکه اگر اینه چطور به اعلام عدم نیاز به اون همه بازیکن سطح بالا کردی نفهم پست جز عقده ای بودنت ؟

    • بدون نام

      علیپور و رسن و شیری و سروش رو رد کنن بره، مسلمان و طارمی و رامین و فرشاد برگردن

    • وزیر کیسه کش میخواد پرسپولیس رو زمین بزنه ولی هوادارا نمیزارن

      وزیر کیسه کش میخواد پرسپولیس رو زمین بزنه ولی هوادارا نمیزارن

    • طاهر

      هر کی اینارو برگردونه،خائنه به پرسپولیس.
      اگه حتی بدون اینا آخر جدول هم بشیم،ما هوادارا ته جدولو انتخاب میکنیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج