۸۷۷۹۲۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

الهامی: شکست نماینده آذربایجان پیروزی بزرگی است

فایتری ایرانی حاضر در مسابقات MMA گفت: خوشحالم از اینکه در شهر باکو موفق شدم نماینده کشور آذربایجان را شکست دهم و این پیروزی موفقیت بزرگی برای من بود.

خبرگزاری فارس: مازیار الهامی نماینده MMA کشورمان،‌ در چارچوب مسابقات MMA که به صورت حرفه‌ای برگزار می‌شود، امروز یک شنبه در کشور آذربایجان و در شهر باکو به مصاف نماینده میزبان رفت و موفق شد با تکیه بر فن جوجیتسو حریف خود را شکست بدهد.

مازیارالهامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که شرایط فنی نماینده آذربایجان در این رقابت‌ها چطور بود، گفت: ابتدا خدا رو شکر می‌کنم که مثل همیشه کمکم کرد تا یک بار دیگر سربلند از رینگ خارج شوم. در مورد فایتر آذربایجانی هم باید بگویم که او یک رزمی کار حرفه‌ای بود و کاملا نوع مبارزه‌ام را آنالیز کرده بود، در طول مبارزه مدام سعی می‌کرد به من بچسبد تا نتوانم روی او فن اجرا کنم اما با تمام تلاشی که داشتم موفق شدم او را شکست دهم.

الهامی: شکست نماینده آذربایجان پیروزی بزرگی است

کاپیتان سابق تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که گویا در این مبارزه هم با تکیه بر فن جوجیتسو موفق به شکست حریف خود شدی، گفت: بله خوشبختانه در این رقابت موفق شدم با اجرای فن جوجیتسو حریفم را زمینگیر کنم. خوشحالم از اینکه در شهر باکو موفق شدم نماینده کشور آذربایجان را شکست دهم و این پیروزی موفقیت بزرگی برای من بود. به هر حال او از امتیاز میزبانی برخوردار بود اما این موضوع روی من تاثیرمنفی نگذاشت و در پایان موفق شدم او را شکست دهم.

الهامی در پایان صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که آیا زمان بعدی مبارزه شما مشخص شده است یا خیر، اظهار داشت: هنوز زمان بعدی مبارزه ام مشخص نشده است، البته باید از رامین جهاندار داور بین‌المللی MMA برای فراهم کردن فضای حضورم در این رقابت‌ها تشکر کنم،او برای حضورم در این مبارزات واقعا زحمت زیادی کشیده است. از شرکت آدا چوب ایده آل واقعا تشکر می‌کنم، چون در این شرایط اقتصادی از لحاظ مالی من را حمایت کرده است. این موفقیت بزرگ را به روح مرحوم علی فروزنده تقدیم می‌کنم، او یکی از دوستان صمیمی من بود که متاسفانه دیگر در بین ما نیست، برای رسیدن به این مدال به علی عزیز قول داده بودم و حالا خوشحالم که این اتفاق رخ داده و مطمئن هستم با این کار روح علی را شاد کردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابوالفضل

      دمت گرم زدیشون این باکوییا رو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج