۸۷۷۹۴۵
۲۵ نظر
۵۰۰۸
۲۵ نظر
۵۰۰۸
پ

آزمون: همه فحش‌های روسی را بلدم!

سردار آزمون گفت: پس از جام جهانی به من فحش می‌دادند و از من انتقاد می‌کردند در حالی که جزو ۵ گلزن برتر تاریخ ایران بودم.

خبرآنلاین: سردار آزمون نیم فصل فوق‌العاده‌ای را در زنیت پشت سر گذاشت. او حالا یکی از مهم‌ترین لژیونرهای فوتبال ایران است و باشگاه‌های زیادی به دنبال جذب او هستند. برای همین هم خبرنگار شبکه مچ‌تی‌وی روسیه به ایران سفر کرده با او گفتگو کند. خبرنگار روسی در ابتدا از رفتار گرم و دوستانه ایرانی‌ها می‌گوید و پس از اشاره به سقوط ارزش ریال ایران، به خانه سردار آزمون می‌رود تا با او و خانواده‌اش گفتگو کند.

او در ابتدا از پدر سردار درباره وارد شدن پسرش به دنیای فوتبال می‌پرسد، او می‌گوید: «من چندین سال والیبال کار کردم، اما والیبال شرایط خوبی برای من و خانواده‌ام ایجاد نکرد و فکر کردیم سردار در فوتبال موفق‌تر می‌شود و نمی‌خواستم والیبالیست شود. برای سردار جاسوس گذاشته بودم که سراغ والیبال نرود!» در ادامه خبرنگار از سفرش به روسیه سوال می‌کند. سردار پاسخ می‌دهد: «۱۷ سال داشتم و ترک خانواده برایم سخت بود.

نمی‌دانستم چطور صحبت و زندگی کنم، اما بعد از یک ماه جا افتادم. زبان روسی برایم خیلی سخت بود. الان تقریباً همه فحش‌های روسی را بلدم! در روستوف از کالاچوف یاد گرفتم. می‌خواستم یاد بگیرم تا اگر کسی حرف بد زد، بتوانم جوابش را بدهم. حالا خیلی از حرف‌ها را متوجه می‌شوم.»

سردار به برتری فوتبال دربرابر والیبال در زندگی‌اش هم اشاره می‌کند: «در ۱۳ سالگی به تیم ملی دعوت شدم، اما بعدها مرا خط زدند. نمی‌دانم چرا مرا به لیست اضافه نکردند. تصمیم گرفتم دیگر فوتبال بازی نکنم و به والیبال روی آوردم و به تیم ملی والیبال دعوت شدم. مربی پیش من آمد و بعد از صحبت به تیم دعوت شدم، اما گفتم می‌خواهم فردا به اردوی تیم ملی والیبال بروم و او گفت امروز بازی کن و فردا برو. در آن مسابقه ۱۱ گل زدم و تصمیم گرفتم در فوتبال بمانم.»

آزمون درباره توهین‌های پس از جام جهانی گفت: «پدرم با برانکو، سرمربی پرسپولیس مشکل داشت و برانکو از من انتقاد کرد. پدرم جوابش را داد. انتظار حمایت داشتم، اما به من فحش می‌دادند و از من انتقاد می‌کردند در حالی که جزو ۵ گلزن برتر تاریخ ایران بودم. اگر بد بازی کنم از من انتقاد می‌شود. الان همه چیز خوب شده و هواداران فهمیدند چه اتفاقی افتاده. روابط خوبی با بازیکنان و هواداران پرسپولیس دارم. می‌خواهم شاد باشم و هم‌تیمی‌ها را خوشحال کنم و با کسی مشکل نداشته باشم. پسر بدی نیستم. الان نمی‌خواهم فوتبال بازی کنم و فقط دوست دارم سوار اسبم بشوم.»

در ادامه مدیربرنامه‌های سردار وارد مصاحبه می‌شود. او می‌گوید: «بایر لورکوزن، لاتزیو، مارسی، ویارئال و ولورهمپتون پیشنهاد رسمی دادند، اما به این نتیجه رسیدیم که زنیت تیم بهتری برای سردار است و این شانس را دارد در فصل آینده در لیگ قهرمانان بدرخشد.»

خبرنگار روسی در ادامه از آزمون درباره جشن‌های قهرمانی زنیت می‌پرسد: «جشنی که درهواپیما داشتیم از همه بهتر بود. واقعاً عالی بود. سه بازیکن دیوانه داریم؛ خودم، ریگونی و نوبوا. ممکن است بازیکن رئال باشی، اما هیچ جامی نبری یا در تومسک (تیمی روسی) قهرمان لیگ اروپا شوی.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه بلد نبودی جای تعجب داشت. تو هم یه آشغالی هستی مثل بقیشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وایضا جنابعالی هم

    • بدون نام

      باید برات دست بزنیم که فحشهاشون و یاد گرفتی ؟ من از روییدن خار بر روی دیوار دانستم که ناکس کس نمیگردد به این بالا نشینی ها

    • بدون نام

      شخصیتت درحد همینه،فحش دادن وفحش خوردن

    • نینا

      خاک تو سرت چیزا بد یادگرفتی .
      استعدادت همینه

    • بدون نام

      خاک تو سرت با این فرهنگت

      پاسخ ها

      • محمود غراوی فر

        چقد ادعای فرهنگتون میشه شما؟
        فحش دادن در برابر فحش فک نکنم یه کار خیلی عجیبی باشه؟
        نه اینکه ایرانیاااا هیچ وقققت فحش نمیدددن!!!

      • بدون نام

        محمود غراوی فر عزیز ما آزمون و غیر ایرانی نمیدومیم ایرانی و از خودمون میدونیم بازیکن تیم ملیمون میدونیم خودش و دوست داریم بی ادبیها و تازه به دکران رسیدگیهلش و دوست نداریم کاش فقط یه کم از قوچان نزاد یا نه اصلا فرهاد قائمی یاد میگرفت بفهم که ما بخاطر قومیت باههاش مخالف نیستیم رفتارش سر ماجرای سیل هم ا اون استوری ۱۰۰ پرس غذا واقعا شرم آور بود

    • بدون نام

      اینکه هنرنیست راست میگی وهنرداری کارهای خوب روسها رایادبگیرنه فحاشیهای انهارا

    • بدون نام

      بیرون روسیه نمیتونه بره

    • بدون نام

      به ما هم یاد بده تو گیم لازم میشه

    • بدون نام

      فکرشا کنین، مربیش بهش همه فحش رو هم به صورت شفاهی و هم عملی یاد داده، معلومه بچه... شده

    • بدون نام

      خاک برسرت اینقدربهش دادن همین میش

      پاسخ ها

      • مراد

        بچه خوشگل، احتمال زیاد فحش عملی هم یادش دادن

    • B

      خخخ سردار چی بودی چی شدی تو بلا

    • پرسسسپولیسسسسسی

      وااااااای چه جاااااالب
      فک میکنی هنر کردی
      خاک بر سرت چه با افتخارم میگه

    • بدون نام

      مثل جهانبخش و ... ابرو نگیره .ابروهاشو مثل دخترا میگیره کسی زر نمیزنه من اونروز زیر خبر جهانبخش همین پیامو گذاشتم ولی چاپ نکردین ولی در مورد سردار هر فهشی که لایق خانواده خودشونه رو قشنگ چاپ میکنی.دردت چیه برترینها.چون ترکمنه .ببینم اینم چاپش میکنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا جهانبخش اصلا ابرو برنداشته بعدشم بخاطر ترکمن بودنش نیست که بهش بد میگن سردار آزمون و بخاطر بی ادبیش و بی شخصیتشه که مردم بهش بد میگن وگرنه فرهاد قائمی والیبالیست هم ترکمنه چرا همه به اون احترام میذارن چون شخصیت داره عقده ای نیست رثانی جداقل تیتر خبر و که از فحش یادگرفتنشه رو بخون فحش و درست بنویس

    • یونس

      خاک بر سر خودتون که از سردار انتقاد میکنید عقده ایااا...یاشاسردار جان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک بر سر تو عقده ای تویی که فقط بخاطر قبیله پرستی ازش دفاع میکنی آدم بودی از فرهاد قائمی دفاع میکردی نه بازیکن بی تربیتی مثل آزمون و خاک بر سرت که فکر میکنی بخاطر عقده ازش انتقاد میکنیم درد و بلای فرهاد قائمی بخوره تو سر سردار آزمون

    • بدون نام

      یاشا تورک اوغلی... یاشا تورکمن اوغلی

    • بدون نام

      الان این همه افاضات فرمودین از بالا بودن سطح فرهنگ شما بود ؟!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه اصلا سردار آزمون با تربیت ترین و باشخصیت ترین ورزشکاره از عکس تو هواپیماش معلومه

    • N

      متن رو بخونین مه تیتر رو میگهفحش ها رو بلدم ک اگه کسی بهم فحش به زبان روسی داد بهمم چی میگه ک جوابش رو بدم خیلیم حق داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گفتن داره این حرف جدا این بشر بی شخصیته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج