۸۷۸۰۱۵
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

بذل و بخشش دانشگاه آزاد از جیب دانشجویان!

رئیس دانشگاه آزاد در اجلاس روسای واحدهای این دانشگاه ۳۳۰ سکه اعطا کرد و این بذل و بخشش ۲ میلیارد تومانی در حالی است که حقوق بسیاری از کارکنان و اساتید دانشگاه با تاخیر ماهانه پرداخت می‌شود.

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد در اجلاس روسای واحدهای این دانشگاه ۳۳۰ سکه اعطا کرد و این بذل و بخشش ۲ میلیارد تومانی در حالی است که حقوق بسیاری از کارکنان و اساتید دانشگاه با تاخیر ماهانه پرداخت می‌شود.

۲۳ خرداد اجلاس رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد با حضور روسای واحدهای این دانشگاه و مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سالن همایش کتابخانه دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد و در این اجلاس ۳۳۰ سکه تمام به روسای واحدهای این دانشگاه و مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری داده شد.

این بذل و بخشش ۲ میلیارد تومانی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد که البته باید هزینه‌های خرید بلیط، محل اسکان و سایر هزینه‌های برگزاری این همایش را هم به آن اضافه کرد در حالی است که حدود ۹۰ درصد از درآمد این دانشگاه از شهریه دانشجویان تامین می‌شود.

اعطای سکه‌های طلا در دانشگاه آزاد زمانی صورت می‌پذیرد که طی ماه‌های اخیر به دلیل کمبود بودجه، این دانشگاه توان پرداخت حقوق کارکنان و اساتید خود را نداشته است به نحوی که تعدادی از آنها در قسمت فارس من خبرگزاری فارس بر این موضوع تاکید کرده و درخواست کمک کرده‌اند. ضمن اینکه به رغم ادعای مسئولان مبنی بر عدم تعطیلی واحدهای دانشگاهی به دلیل مشکلات مالی و کمبود دانشجو، تعدادی از واحدهای شهرستان‌های این دانشگاه در آستانه تعطیلی قرار دارند.

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به مسئولین نهادها دستور برگشت سکه‌ها را داده است و تاکید کرده که سکه ها باید به دانشگاه آزاد بازگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش دراین دانشگاه اساس بنیادی میشد

    • مانی

      مفت خورترین کارمندای ایران همین دانشگاه آزادیا هستن
      یه مشت بیسواد نشستن تو قسمت اداری دانشگاها

    • محفوظ

      جالبه که بدونید ، اقساط وام مسکن بانک ملی از حقوق کارکنان واحد - مثل واحد فراهان - کسر شده ولی به حساب بانک ملی واریز نشده است و به همین جهت بانک کارکنان را جزء مشتریان بدهکار و بد حساب لحاظ کرده و از ارائه خدماتی مثل اخذ دسته چک ، ضمانت ، وام محروم کرده است . واین البته پایان ماجرا نیست ، چون از سال گذشته تا کنون دو مرتبه حساب کارکنان بع همین دلیل مسدود شده است . چندین بار هم با مسئولین مربوطه مکاتبه شد ولی عملا کسی پاسخگو نیست .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دانشگاه آزاد یک دزد به تمام معناست

    • بدون نام

      من دانشجو راضي نيستم حق الناسه

    • بدون نام

      مدیریت آقای ولایتی از داخل یک ویلای چند هزار متری بهتر از این نمیشود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج