۸۷۸۰۷۴
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

فلاحت‌پیشه: خلیج‌فارس نماد هویت ایرانیان است

نماینده مردم اسلام آباد غرب در واکنش به سخنان جان بولتن گفت: ماموریت افرادی مانند بولتن ایجاد فضای جنگ روانی است و بیشتر سعی می‌کند شرایط تنش زا را حفظ کند.

خبرگزاری ایلنا: نماینده مردم اسلام آباد غرب در واکنش به سخنان جان بولتن گفت: ماموریت افرادی مانند بولتن ایجاد فضای جنگ روانی است و بیشتر سعی می‌کند شرایط تنش زا را حفظ کند.

حشمت الله فلاحت پیشه درباره استفاده جان بولتن از واژه مجعول «خلیج عربی» به جای خلیج فارس، گفت: موضوع خلیج فارس برای ایرانیان بسیار مهم و نماد هویت و حق‌شان است و چنین اظهارها نظرهایی نشان دهنده موضع خصمانه بولتن علیه ایران است.

وی با اشاره به اینکه به ترامپ توصیه می‌کنیم برای کاهش تنش‌ها بولتن را کنار بگذارد، گفت: تا زمانی که بازگشت به گذشته در سیاست آمریکا نباشد ترامپ در تهران فقط باید با نظامیان ایرانی سخن بگوید. یکی از موضوعات بازگشت به گذشته کنار گذاشتن افرادی مانند بولتن است که فقط تنش‌ها را بیشتر می‌کند.

فلاحت پیشه تاکید کرد: تا هنگامی که افرادی مانند بولتن در کنار میز ترامپ قرار دارند و پراکنده هم نمی‌شوند، بازهم می‌گویم ترامپ مجبور به مذاکره با نظامیان ما است.

نماینده مردم اسلام آباد ادامه داد: وظیفه‌ شخصی مانند بولتن این است که خطوط گسست بین ایران و آمریکا را احیا و هرجایی که ممکن است یک عامل اختلافی جدید به تنش‌های میان دوکشور اضافه کند. روزی در اختلافات مطروحه لانه و توطئه می‌کند، روزی دیگر سر زخم را باز و بر روی آن نمک می‌پاشد.

وی افزود: بولتن یک روز در گردهمایی تروریست‌ها علیه ایران شرکت می‌کند و روز دیگر در جمع‌هایی که ادعای منفی درباره ایران دارند حضور دارد و بالاخره دست بر روی موضوعی که عرق ایرانی را تحریک می‌کند می‌گذارد.

نماینده مردم اسلام آباد غرب تاکید کرد: موضوع خلیج فارس برای ایرانیان بسیار مهم و نماد حق است و چنین اظهارها نظرهایی فقط موجب افزایش تنش می‌شود.

وی ادامه داد: آقای ترامپ یک شخص محافظه کار است و به دنبال دستاوردهایی است که برای خود تعریف کرده، او هیچ ایدئولوژی ندارد برای همین است که از معاهدات بین المللی خارج می‌شود.

فلاحت پیشه تاکید کرد: همین نبود جدیت در ایدئولوژی باعث شده برای همراهی کشورهای عرب دست به هرکاری بزند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت:‌ ماموریت افرادی مانند بولتن ایجاد فضای جنگ روانی است و بیشتر سعی می‌کند شرایط تنش زا را حفظ کند.

وی تاکید کرد: ترامپ به جای فعال کردن اتاق جنگ، اتاق دیپلماسی را فعال کند و برای این منظور می‌تواند با بازگشت به برجام و لغو تحریم‌های یک‌جانبه درخواست مذاکره را بدهد تا مسئولان ایرانی آن را بررسی کنند در حال حاضر تردید وجود دارد که آمریکایی‌ها بتوانند با موضع خشن خودشان موضوع ایران و مسائل منطقه را مدیریت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بلوتن داره از ... عربا بالا میره

    • بدون نام

      انقدر ایران و ذلیل و خار کردین که پشه های خلیج فارس بهمون توهین میکنن و شماها هیچ غلطی نمیکنید

    • سردار اسلام

      بله میگن خلیج همیشه (فارس) این اخرش مهمه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج