۸۷۸۱۲۱
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

وکیل کاررا، دومین هدف مدیران پرسپولیس در ترکیه

قرار است طبق برنامه، مدیران باشگاه پرسپولیس با وکیل ماسیمو کاررا نیز دیدار کنند و شرایط این مربی ایتالیایی را به طور جدی مورد بررسی قرار دهند.

ورزش سه: ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به همراه مهدی محمد نبی و علی رغبتی دو عضو هیئت مدیره صبح امروز به استانبول سفر کردند تا با سه گزینه نهایی حضور بر روی نیمکت مربیگری سرخپوشان مذاکره نهایی را انجام دهند.

در این بین شنیده می‌شود که اولویت مدیران پرسپولیس در این سفر ابتدا مذاکره با الکساندر نوری است و جلسه اول با این مربی و مدیر برنامه‌هایش خواهد بود تا شرایط مختلف گزینه جوان و جذاب خود را مورد بررسی قرار دهند و برای عقد قرارداد با او مقدمات ابتدایی را فراهم کنند. هر چند که این مربی مبلغ بسیار بالایی را درخواست کرده که پرداخت آن خارج از توان باشگاه پرسپولیس است و از حالا باید حضور کاررا در جمع سرخپوشان را منتفی بدانیم.

بعد از این جلسه در هتل حیات استانبول دومین جلسه حساس و سرنوشت مثلث مدیریتی باشگاه با وکیل ماسیمو کاررا برگزار می‌شود. قرار است وکیل این مربی ایتالیایی به صورت مستقیم با طرف ایرانی به گفت و گو بنشیند و در خصوص شرایط مختلف به خصوص مسائل مالی بحث انجام شود. در صورتی که کاررا نسبت به پیشنهاد اولیه خود تخفیف خوبی دهد این مربی جزو گزینه‌های اصلی خواهد شد. طبق وعده مدیران باشگاه تا ساعات پایانی روز چهارشنبه مربی این تیم از بین گزینه‌های موجود معرفی می‌شود.

در صورتی اینکه پرسپولیسی‌ها در ترکیه توافقی با گزینه‌های پیش رو نداشته باشند، با توجه به کمبود وقت، گزینه‌هایی که در گذشته نیز مطرح شده بودند باز هم بر روی میز مذاکره قرار می‌گیرند و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار قهرمان سه فصل اخیر ایران بعد از جدایی برانکو ایوانکوویچ خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامی

      اخرش اینا دایی رو میارنو بدبختمون میکنن
      بی عرضه ها

    • ناشناس

      بخاری ازاینها بلند نمی شود زیرا مال اینکارها نیستند گاو نر می خواهد مرد کهن بی زحمت اسعفا بدید تا بیستر وقت ازدست نرود

    • ایرانی

      اینهمه سردرگمی تقصیربرانکوی کثافته نامرده.که اگه مث ادم اعلام میکردحاضربادامه مربیگری درپرسمولیس نیس(همونطورکه صراحتاگفته ازعیدفطرباالاهلی مقدمات کاروانجام داده)باشگاه باحوصله وداشتن وقت کافی مربی بهترازاین عوضی رو الان استخدام کرده بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج