۸۷۸۲۴۷
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

دلایل طولانی‌شدن مذاکرات استقلال و حسینی

متن مصاحبه تند حسین حسینی علیه خطیر، هنوز در دسترس است. سنگربان دوم استقلال در فصل قبل سرانجام امسال به آرزوی خود رسید و رحمتی را از تیم جدا شده دید تا اینکه بتواند با خیال راحت شماره یک را بپوشد.

فرهیختگان: «من از آقای منزوی و فرهاد مجیدی واقعا تشکر می‌کنم که نهایت احترام را گذاشتند. اما آقای خطیر فقط برای خارجی‌ها وقت، زمان و همین‌طور احترام قائل است و برای داخلی‌ها نه. دست و دلبازی‌های آقای خطیر فقط برای خارجی‌های استقلال بود و بس.»

متن مصاحبه تند حسین حسینی علیه خطیر، هنوز در دسترس است. سنگربان دوم استقلال در فصل قبل سرانجام امسال به آرزوی خود رسید و رحمتی را از تیم جدا شده دید تا اینکه بتواند با خیال راحت شماره یک را بپوشد. اتفاقی که البته تا امروز رخ نداده و ظاهرا هنوزهم قطعی نشده است.

اختلافات او با خطیر از جایی آغاز شد که مدیر نقل‌و‌انتقالات استقلال با او و مدیربرنامه‌هایش در باشگاه دچار درگیری لفظی شد و بعد هم افشا کرد که مبلغ درخواستی او آنقدر بالاست که باورپذیر نیست. معاون باشگاه آن زمان گفت: «حسینی در مذاکره اولیه خود و قبل از اتمام فصل با باشگاه، شرطی مبنی‌بر عدم حضور سیدمهدی رحمتی مطرح کرد که در همان ابتدا با توجه به اینکه باشگاه شرط و شروطی را از هیچ بازیکنی قبول نمی‌کند، مذاکرات متوقف شد تا اینکه بعد از بحث جدایی مهدی رحمتی و پیوستنش به پدیده، عملا شرط مد نظر منتفی و مذاکرات مجددا آغاز شد، اما ایشان افزایش سه برابرى نسبت به قرارداد سال قبل و سخن از ٦٠ میلیارد ریال برای دو فصل به‌اضافه پاداش و شرایط غیرقابل قبول و درشأن باشگاه را به میان آورد.»

دعوای خطیر با حسینی و غفوری و مدیربرنامه‌های مشترک این دو بازیکن، سبب شد تا باشگاه برای پرهیز از شخصی‌شدن دعواها، کامران منزوی را وارد مذاکره با این دو بازیکن کند. منزوی تلاش کرد مذاکرات را به‌جایی برساند و قرارداد غفوری در روزهای قبل سرانجام بسته شد. با این همه حسینی تا دیروز با وجود ادامه مذاکرات قراردادی نبست!

مذاکرات تکراری، مشکل چیست؟

تکراری‌ترین خبر این روزها در استقلال حضور حسینی در باشگاه برای مذاکره است. هواداران استقلال هر روز با خوشحالی این خبر را می‌خوانند که حسینی به باشگاه رفت، اما خبری از عقد قرارداد منتشر نمی‌شود تا خیال آنها از بابت دروازه راحت شود.

ظاهرا حسینی هفته قبل از نظر مالی با استقلال توافق کرده اما دو، سه مورد جدی است که تا امروز مانع از عقد قرارداد او با استقلال شده است. یکی اینکه ظاهرا حسینی درخواست کرده هم مطالباتش به او پرداخت شود و هم اینکه بخشی از پول فصل جدید را دریافت کند. همچنین شایعه دیگری هم مطرح شده که از نگرانی حسینی از دروازه‌بان دوم تیم خبر می‌دهد. گویا او علاقه‌ای به داشتن یک رقیب جدی ندارد و می‌خواهد با خیال راحت سنگربان تیمش باشد. شایعه علاقه‌مندی وی به کاپیتان اول شدن نیز البته در فضای مجازی مطرح شد.

امروز تمدید می‌کند؟

شایعات زیادی درمورد تمدید قرارداد قطعی او به گوش می‌رسد. ظاهرا امروز حسینی آخرین جلسه خود را با باشگاه برگزار می‌کند و تصمیم نهایی را خواهد گرفت. گویا فتحی از طولانی‌شدن مذاکرات خسته‌شده و امروز قصد دارد تکلیف تیم خود را با دروازه‌بانش مشخص کند. به احتمال زیاد حسینی امروز قراردادش را امضا می‌کند مگر اینکه بخواهد باز هم برای استقلال ناز کند که بعید است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا این چیه گنده اش کردین رحمتی کم کم ۴ سال دیگه میتونست دروازبان یکمون باشه خوب این هم ۴ سال دیگه میشه ۳۲سالش باید دوباره فکر یکی دیگه باشیم من مخالف بازیکن ناز نازی هستم

    • مجید

      اون لغش بندازنش بیرون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج