جاباما
۸۷۸۳۶۳
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

تاریخ بازی ایران - ژاپن مشخص شد

تیم ملی بعد از رفتن کارلوس کی روش یک فیفا دی را از دست داد اما با آمدن مارک ویلموتس دو بازی دوستانه با تیم های سوریه و کره جنوبی انجام داد.

ورزش سه: تیم ملی بعد از رفتن کارلوس کی روش یک فیفا دی را از دست داد اما با آمدن مارک ویلموتس دو بازی دوستانه با تیم های سوریه و کره جنوبی انجام داد. حالا فدراسیون فوتبال به دنبال پر کردن روزهای فیفای آتی است. ۱۱ شهریور و ۲۵ آبان. برای بازی ۲۵ آبان مذاکرات خوبی با ژاپن انجام شده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این تیم ۲۵ آبان برای بازی با ایران در استادیوم آزادی به تهران سفر خواهد کرد. برای تدارک بازی ۱۱ شهریور هم به طور همزمان با چند کشور مکاتباتی انجام شده اما هنوز هیچ یک از کشورها پاسخ نهایی و قطعی به ایران نداده اند.

جالب اینکه بدانید مارک ویلموتس در جلساتی که با محمد رضا ساکت داشته روی تدارک بازی های دوستانه خیلی بیشتر از برگزاری اردوهای تدارکاتی تاکید کرده و بر خلاف کارلوس کی روش اعتقادی به برپایی اردوی تدارکاتی بلند مدت ندارد. از اینرو انتظار می رود این فصل شاهد برگزاری منظم بازی های لیگ برتر باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • afshin

      بدرد نمیخوره کسی که هنوز نیومده هشت سال یک تیم رو یهو بهم میزنه معلومه مربی با تجربه ای نیست باید به مرور هجومی میکرد منتظر باشید تعداد گل خورده های تیم ملی افزایش یابد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یک کلمه هم از افشین کیسه کش کی روشی

      • بدون نام

        این حرف رو باید زمانی بزنی که واقعاویلموتس به درد نخوره نه الان به نظرمن این نوع دفاعی بازی کردن عجیب و سراسردفاعی 8ساله که جز صعود به جام جهانی دستاوردی برای تیم ملی مان نداشته من نمیگم کیروش مربی بدیه اما اینم بگم کی روش به درد فوتبال ایران دیگه نمیخورد چیز جدیدی نداشت که به تیم وبازیکنان اضافه کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج