جاباما
۸۷۸۳۷۱
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

بارسلونا - نیمار؛ توافق انجام شد

روزنامه اسپانیایی اسپورت با انتشار گزارشی اختصاصی مدعی شد نیمار با بارسلونا به توافق لفظی رسیده تا با قراردادی پنج ساله به این تیم ملحق شود.

ورزش سه: روزنامه اسپانیایی اسپورت امروز صفحه اول خود را به داستان همیشه جنجالی نیمار و بارسلونا اختصاص داده و در شماره امروز خود با انتشار گزارشی اختصاصی مدعی شد نیمار و بارسا به صورت لفظی به توافق رسیده‌اند تا ستاره بزرگ برزیلی با قراردادی پنج ساله به باشگاه کاتالان ملحق شود.

اسپورت می‌گوید تمایل نیمار به بازگشت به نوکمپ آنقدر شدید است که او بدون کوچکترین تردیدی همه شرایطی که توسط رئیس باشگاه بارسا، جوزپ ماریا بارتومئو در مقابلش قرار داده شده را پذیرفته است. بر اساس این گزارش نیمار با بارسلونا بر سر مبلغ قراردادش چانه‌زنی نکرده چون می‌دانسته بارسا حداکثر مبلغی که می‌توانسته در این فصل نقل و انتقالات پرداخت کند را به او پیشنهاد داده است.

بارسلونا - نیمار؛ توافق انجام شد

روزنامه اسپورت در گزارش اختصاصی خود از موثق بودن این خبر گفته و مدعی است نیمار با پیشنهاد بارسلونا به صورت لفظی موافقت کرده و حالا دیگر انتقال او به نوکمپ قطعی به نظر می‌رسد.

بر اساس گزارش اسپورت، نیمار در حال حاضر در باشگاه PSG در هر فصل 36.8 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد و بعد از لیونل مسی، در بین همه فوتبالیست‌های دنیا بیشترین دستمزد را دارد. اما بر اساس قراردادی که بارسا و نیمار بر سر آن به توافق رسیده‌اند او در دومین دوره حضورش در نوکمپ در هر فصل 24 میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت که حدوداً به اندازه دستمزد او پیش از جدایی از بارسلونا و عزیمت به پاریس است.

اسپورت می‌گوید در حال حاضر اولویت برای نیمار نه مسائل مالی بلکه مسائل ورزشی است. او به همین خاطر است که مصمم بوده به لالیگا بازگشته و به خصوص در بارسلونا بازی کند. نیمار از آغاز به نزدیکان خود گفته بوده تنها در صورتی که هیچ راهی برای بازگشتش به بارسلونا وجود نداشته باشد حاضر است به انتقال به رئال مادرید فکر کند.

این نظر نیمار به مدیران دو باشگاه بارسا و رئال انتقال داده شده بوده و به همین خاطر، مدیران رئال تصمیم گرفته‌ بودند تا زمان انجام مذاکره بین نیمار و بارسلونا خود را کنار بکشند و منتظر بمانند.

بر اساس گزارش اسپورت یکی دیگر از شرطهای بارسلونا برای نیمار این بوده که او شکایتی که علیه باشگاه کرده بوده را پس بگیرد. شکایتی که درباره مساله پرداخت کمیسیون در دوره قبلی حضور نیمار در بارسلونا بوده است. با توجه به موافقت نیمار با همه شروط بارسلونا مشخص است که او این شکایت خود را هم پس خواهد گرفت.

اسپورت می‌گوید بارسلونا می‌خواهد نیمار با این باشگاه قراردادی 5ساله امضا کند چون معتقد است به این ترتیب می‌تواند از سرمایه‌گذاری کلان خود با برنامه‌ریزی بلندمدت‌تر استفاده کند. به این ترتیب، اگر در نهایت قرارداد بین نیمار و بارسا به صورت رسمی به امضا برسد، ستاره بزرگ برزیلی از 27سالگی تا 32سالگی با پیراهن آبی اناری بارسلونا بازی خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • N

      جونمی

    • بدون نام

      به خانه ات خوش اومدی

    • مرتضی

      هووووووراااااااا بالاخره برگشت به خونش...زغالیا بسوزین پماد بدم خدمتتون خخخخخ..

    • بدون نام

      ایول نیمار جون

    • بدون نام

      رسانه های زغالی مارکا و آاس میگفتن کسی دوست نداره تو بارسا تا نیمار برگرده ولی من که دارم میبینم همه تو جهان خوشحال اند زنده باد کاتالان

    • بدون نام

      بارسایی ها مثل زغالیا خائن نیستند مثل پنالدو کاسیاس و رائول که همه شون هم با هو کردن در ورزشگاه برنالئو رفتن
      فقط نیمار بود که به قلط کردن افتاده

    • Mammad

      مرحبا نیمار . تیم باید اینطور باشه , وقتی کسی ازش رفت به غلط کردن بیفته و هرکاری کنه که برگرده . خوش اومدی نیمار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج