جاباما
۸۷۸۳۹۷
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

ترکیب ایده‌آل استقلال برای فصل آینده

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: آبی‌پوشان برای اینکه بتوانند در فصل آینده نتایج قابل قبولی کسب کنند باید چند بازیکن بزرگ را در اختیار بگیرند تا در کنار جوانان تیم را کامل کنند.

خبرگزاری مهر: مهدی فنونی زاده در خصوص حضور استراماچونی و آغاز تمرینات آبی پوشان گفت: این اتفاق باید زودتر شکل می گرفت. زمان زیادی تا شروع لیگ باقی نمانده و هنوز استقلال به طور کامل نفراتش را در اختیار ندارد.

وی تاکید کرد: سرمربی جدید استقلال به تازگی آمده و هنوز شناخت کافی از تیم ندارد. اما او یک مربی حرفه ای است و مطمئناً آن را به زودی ثابت خواهد کرد البته قضاوت هنوز زود است و باید به او زمان داد تا بتواند با آرامش کارش را شروع کند.

هافبک پیشین استقلال گفت: در مراسم معارفه او بسیار حرفه ای صحبت کرد، قول قهرمانی نداد اما در جمع حاضرین گفت که تیم را به شرایط آرمانی می رساند. این نشان می دهد که او مربی کاربلدی است و حرفی نمی زند که نتواند به آن عمل کند.

مهدی فنونی زاده در خصوص جذب بازیکنان جدید و حضور این نفرات در استقلال تصریح کرد: بازیکنان جوان همگی پرانرژی و علاقه مند به این هستند که بتوانند برای استقلال مفید باشند البته با شرایطی که استقلال دارد این تیم نیاز به بازیکنان بزرگ دارد تا بتواند در سخت ترین شرایط عصای دست استقلال باشند و در وضعیت های بحرانی تیم را به آرامش برسانند بنابراین مسئولان باید چند بازیکن بزرگ خوب را به خدمت گرفته تا ترکیب ایده آلی از بین بازیکنان با تجربه و جوان را بدست بیاورند.

وی در خصوص جدایی پیروز قربانی از کادر فنی گفت: این موضوع اتفاق خوبی نبود البته مشخص نشد دلیل اصلی آنچه بوده است اما این حق سرمربی است که دستیارانش را خودش انتخاب کند ولی شنیده بودم که آبی پوشان بدنبال یک آنالیزور بودند نه یک مربی تکنیکال. باید منتظر بمانیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. آیا بعد از گذشت چند هفته از لیگ استراماچونی به یک دستیار ایرانی نیاز پیدا خواهد کرد یا خیر.

فنونی زاده در پایان خاطرنشان کرد: تا شروع لیگ، زمان زیادی باقی نمانده، کادر فنی باید یک برنامه ریزی دقیق را برای تمریناتش تا آغاز لیگ نوزدهم داشته باشد به شرط آنکه مدیران استقلال هم بستری فراهم آورند تا او با آرامش کامل تیم را به جایگاه واقعی اش رسانده و این جز با حمایت هواداران محقق نمی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیسه ی حقیر

      پاسخ ها

      • m

        لنگ حکومتی و بی خاصیت

    • تاج

      لنگ دلقک هرکجا سرک بکشه باید

    • بدون نام

      لنگ کثیف

    • بدون نام

      لعنت بر مدیران لنگی

    • بدون نام

      جعل تقلب در تیم لنگ موج می زند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج