۸۷۸۴۱۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کریمی: امسال لیگ سختی خواهیم داشت

هافبک ماشین سازی تبریز گفت: به نظرم امسال با حضور مربیانی که تازه به ایران آمد‌ه‌اند لیگ برتر، شرایط سخت‌تری خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: فرید بهزادی کریمی در مورد تمدید قرارداد با ماشین‌سازی تبریز گفت: با آمدن رسول خطیبی و صحبت‌هایی با ایشان انجام دادیم، تصمیم گرفتم که در ماشین‌سازی بمانم. من با خطیبی در تراکتور هم کار کردم، او در آن سال تیم خوبی بست و ما نایب قهرمان لیگ شدیم هر چند که می‌توانستیم به قهرمانی برسیم اما به هر حال اتفاقاتی افتاد و نشد. حالا خدا را شکر استارت کار را با آقای خطیبی زده‌ایم و قصد داریم با حضور او شرایط خوبی بسازیم تا امسال با کسب نتایج خوب جایگاه خوب و شایسته‌ای در لیگ به دست آوریم و در نیمه اول جدول قرار بگیریم.

کریمی در ادامه و در مورد هدف‌گذاری ماشین‌سازی عنوان کرد: طبق صحبت‌هایی که انجام شده قرار است از همه لحاظ نگاه ویژه‌ای وجود داشته باشد. در واقع می‌توانم بگویم هدفگذاری ما حضور در نیمه بالای جدول است اما قطعا ما امسال تلاش می‌کنیم تا به رتبه‌های بالایی جدول لیگ دست پیدا کنیم.

کریمی در مورد یارگیری‌های ماشین‌سازی اظهار داشت:کادر فنی و مدیریتی باشگاه در تلاشند تا اسکلت تیمی را حفظ و با اضافه کردن بازیکنان جدید، نیروی بیشتری به تیم تزریق کنند. به عنوان مثال سامان نریمان‌جهان بازیکن توانمندی است که من در تراکتورسازی هم در کنار او بودم. انشالله امسال بتوانیم در کنار هم تلاش کنیم و نتایج خوبی را برای تیم‌مان رقم بزنیم.

وی در خصوص شرایط لیگ برتر در فصل جدید گفت:‌به نظرم امسال با حضور مربیانی که تازه به ایران آمد‌ه‌اند لیگ برتر، شرایط سخت‌تری خواهد داشت. استقلال و تراکتور مربیان خوبی به خدمت گرفتند و پرسپولیس هم قطعا مربی بزرگی خواهد آورد. سپاهان تیم خوبی را بسته و تیم‌هایی مانند پدیده هم از همین حالا مشغول آماده سازی هستند و به همین خاطر فکر می‌کنم امسال یکی از سخت‌ترین لیگ‌های فوتبال را شاهد خواهیم بود.

هافبک ماشین‌سازی در مورد تقابل این تیم با تیم همشهری با توجه به اینکه هردو تیم تبریزی مربیان محبوبی را روی نیمکت خودشان دارند، گفت: به نظرم امسال دربی تبریز خیلی مهیج خواهد شد و با توجه به حاشیه‌هایی که برای تیم‌های تبریزی درست کردند و باعث ایجاد حساسیت شد، ما قطعا در این بازی محکم بازی خواهیم کرد تا از شخصیت خودمان دفاع کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج