۸۷۸۴۵۳
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

دونات‌های واکسی در اصفهان وجود ندارد

صبح امروز -سه شنبه چهارم تیر ماه- خبری مبنی بر دونات‌های واکسی در اصفهان، در فضای مجازی منتشر شد که مردم اصفهان را متعجب کرد.

خبرگزاری ایسنا: صبح امروز -سه شنبه چهارم تیر ماه- خبری مبنی بر دونات‌های واکسی در اصفهان، در فضای مجازی منتشر شد که مردم اصفهان را متعجب کرد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان در این خصوص گفته بود "۹۰ درصد دونات‎هایی که تعدادی از مغازه‌ها و سوپر مارکت‎ها عرضه می‌کند، در واحدهای صنفی زیرزمینی و غیرمجاز تولید می‌شود"، اما حسین صفاری، در خصوص استفاده کارگاه‌های صنعتی از واکس به عنوان شکلات برای دونات، گفت: اظهار نظر در خصوص واکسی بودن دونات‌ها کارشناسی شده نبوده است و این اظهارات نه در حیطه وظایف فرد مطرح کننده بوده و نه این فرد می‌توانسته اظهارنظر کارشناسی کند.

وی افزود: نمونه‌برداری و آزمایش حیطه وظایف دانشگاه علوم پزشکی است و همه این اتفاقات و اظهارات غیرقانونی و خلاف قانون بوده است.

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص اینکه ایشان در اظهارات دیگری گفته اند ۹۰ درصد دونات‌ها غیرمجاز است، ادامه داد: شاید برخی از دونات‌های صنعتی غیر مجاز باشد، اما این عدد خیلی زیاد نیست البته که در همه صنوف تخلف وجود دارد و ما هم با تخلفات برخورد خواهیم کرد.

صفاری تاکید کرد: در حال حاضر از نظر اقتصادی واکس نیز به صرفه و اقتصادی نیست که بخواهند آن را جایگزین شکلات کنند. بوی واکس کفش با بوی شکلات کاملا متفاوت است و استفاده از واکس در دونات شکلاتی تکذیب می شود.

وی اظهار کرد: مغازه‌هایی که دونات می‌فروشند مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی هستند و آنهایی که دونات صنعتی ارائه می‌کنند نیز تاییدیه دارند مگر اینکه تخلف کنند که با آنها برخورد می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همش دروغ.وقتی یدونه نون رو اینقدر جوش میزنن چ انتظار از چیزای دیگه همین چندروز پیش بود الکل صنعتی زده بودن به شیرینی خوده اخبار داغ و تلویزیون هم نشون داد..با جوون مردم بازیی میکنن.

    • نرگس

      چقدر زود تکذیب شد!!!

    • مهدی

      اقای صفاری بچه گانه و کودکانه اظهار نظر کردی! با توجه به نظر مدیر بهداشت اگر ۹۰ نه ۲ مورد هم وجود وصحت ان تایید شود اطلاع رسانی به مردم یعنی خدمت یعنی مهم سلامتی افراد جامعه ؛ حتی اگر منوط به آزمایش دارد گفتنش چه ضرری دارد ؟ بوی واکس علامت ش هست؟! متاسفم نگران درامد..سودجو هستی ! فوقش یک هفته فروش کمتر وبعدهم مدیر بهداشت یه شهر و کشور نظر میده آزمایش شداستفاده بلامانع هست وخلاص .

    • ش

      مگه امروز صبح ( دوشنبه) اعلام نشده بود که جواب ازمایشگاه در باره واکسی بودن دونات ها درست از اب در امد.پس چه شده که امشب .تکذیب میگردد .یعنی دوناتها واکسی نیستند.چون قیمت واکس گران است .و اگر قیمت واکس ارزان بود بطور یقین مورد استفاده قرار میگرفت.؟

    • خسته از ریا و دروغ

      وقتی تکذیب میکنید مطمئن میشیم واقعیت داشته
      سالهاست این شده کارتان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج