جاباما
۸۷۸۴۸۰
۲۱ نظر
۵۰۰۹
۲۱ نظر
۵۰۰۹
پ

آمریکا برنامه‌های بعدی علیه ایران را اعلام کرد

نماینده دائم آمریکا در کنفرانس خلع سلاح گفته واشنگتن مسیر گفت‌وگو با ایران را باز گذاشته اما قصد دارد تحریم‌های بیشتر و بیشتری علیه ایران وضع کند.

خبرگزاری فارس: «رابرت وود» نماینده دائم آمریکا در کنفرانس خلع سلاح امروز (سه‌شنبه) با اشاره به تصمیم لحظه آخری رئیس‌جمهور آمریکا در رابطه با اقدام نظامی علیه ایران گفت، «دونالد ترامپ» مسیری را برای گفت‌وگو با ایران باز گذاشته است.

بنا بر گزارش خبرگزای «رویترز»، این مقام آمریکایی در کنفرانس خلع سلاح که در ژنو برگزار می‌شد، تأکید کرد: «رئیس‌جمهور ترامپ مسیری را برای گفت‌وگو با ایران باز گذاشته است و اگر تهران خویشتنداری وی را در رابطه با سرنگونی پهپاد [مهاجم] آمریکایی، ضعف واشنگتن تعبیر کند، اشتباه کرده است.»

بر اساس این گزارش، این دیپلمات آمریکایی ادامه داد: «ما هرگز درگیری با ایران را آغاز نخواهیم کرد و مایل هم نیستیم که حق ایران برای دفاع از حریم هوایی خود را نفی کنیم اما اگر ایران به حملات خود علیه ما ادامه دهد، پاسخ ما قاطع خواهد بود.»

آمریکا برنامه‌های بعدی علیه ایران را اعلام کرد

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در حساب کاربری‌اش در توئیتر روز جمعه ادعا کرده بود ۱۰ دقیقه قبل از حمله به سه سایت در ایران دستور توقف آن را صادر کرده است.

ادعای ترامپ درباره هدف قرار گرفتن این پهپاد در روز جمعه در حالی صورت گرفته که نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد پنجشنبه گذشته پهپاد جاسوسی و متجاوز آمریکایی را ساقط کرد.

با تمام اینها، به نظر می‌رسد رئیس‌جمهور آمریکا با پیام توئیتری اخیر خود صرفا تلاش کرده توجیهی برای ناتوانی دولتش در مواجهه با توانمندی نظامی ایران بتراشد.

رئیس‌جمهور آمریکا در حالی از دل‌سوزی برای ۱۵۰ ایرانی سخن گفته که دولتش در جریان زلزله هولناک کرمانشاه با هشدار درباره جاری بودن تحریم‌های آمریکا، مانع کمک‌رسانی ایرانی‌های مقیم خارج از کشور به هموطنانشان شده بود. او در جریان سیل اخیر نیز برای سازمان‌های امدادرسان مشکلات فراوانی ایجاد کرده بود.

رابرت وود، نماینده دائم آمریکا در کنفرانس خلع سلاح همچنین به خبرگزاری رویترز گفته است، آمریکا به کمپین فشار حداکثری خود علیه ایران ادامه خواهد داد تا آنچه وی به عنوان «تغییر رفتار تهران» از آن یاد کرده، محقق شود.

وی علاوه بر این تأکید کرده که واشنگتن به دنبال اعمال تحریم‌های بیشتر و بیشتری علیه ایران است.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه با امضای یک فرمان اجرایی، که به نظر می‌رسد با اهداف تبلیغاتی طراحی شده، تحریم‌های تازه‌ای علیه ایران اعلام کرد.

وی که در دفتر کارش در کاخ سفید در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، این تحریم‌ها را «شدید» توصیف کرد و گفت: «به فشار به تهران ادامه خواهیم داد. ایران هرگز نمی‌تواند سلاح هسته‌ای داشته باشد.»

به گفته استیو منوشین وزیر خزانه داری آمریکا، واشنگتن دفتر رهبر انقلاب، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران را در فهرست تحریم قرار داده است.

علاوه بر این، فرماندهان پنج منطقه نیروی دریایی سپاه پاسداران، سرداران «عباس غلامشاهی»، «رمضان زیراهی»، «یدالله بادین»، «منصور روانکار» و «علی عظمایی» هم در فهرست تحریم قرار گرفته‌اند.

همچنین قرار است محمد جواد ظریف وزیرخارجه کشورمان نیز در لیست تحریمهای جدید آمریکا قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من یک کارگر هستم حاضرم به خاطر وطنم ایران با کامیون یا قایق پر از مواد منفجره به منافع آمریکا حمله کنم جانم فدای ایران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امتال تو تو ی این ایرانن که وضعمون اینه.جهالت تا کجا

      • بدون نام

        خخخخخ عجب طنزی هستی تو دیگه
        دمت گرم خیلی خندیدم
        حالا نمیشه با وانت سواری حمله کنی؟

      • بدون نام

        درود بر شما و ننگ برای کسانیکه کامنت مثال این وانت راگذاشته این یعنی خیانت به ایران

    • بدون نام

      فشارهای حداکثر آمریکا علیه ایران حاصل قرارداد ننگین برجام دولت و مجلس اصلاحطلب است ، چرا قبل از برجام اینقدر تحریم نبودیم ؟؟؟!!؟؟!!؟؟؟!؟؟؟؟!!؟؟؟؟!!!؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بس کنید بابا این حرفارو اصلاح طلب و اصول گرا جفتشون یه ....
        همش بازیه بفهمید اینو

    • محمد

      من ...منه یادش رفت تحریم کنه

    • بی نام از اهواز

      باید جنگ به داخل کشور آمریکا کشیده شود.من نمیدونم چرا مسئولین ما متوجه نیستن.مگه شما نمیگید آمریکا بر علیه ما جنگ راه انداخته است .خوب شما هم داخل آمریکا را متشنج کنید.در آمریکا عوامل زیادی هستند که میتوانند در کشور آمریکا نا آرامی درست کنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت و پرت نگو
        ایران تا حالا یه کشتی هم نتونسته بفرسته اونجا اونوقت
        میخواییم کل امریکا رو بهم بریزیم؟
        فیلم زیاد نبین

      • محمد

        جنگ چیزی نیست که ما بخواهیم . کشتن در فرهنگ ما نیست . ایران خواهان جنگ نیست و همیشه با جنگ مخالف بوده و هست . ما صلح و ارامش را برای جهان میخواهیم . ما خواهان ازادی و ازادگی و زندگی بهتر هستیم . و تا به ما تجاوز نشود ما حتی یک گلوله شلیک نمیکنیم . .. اگر جنگ نمیخواهیم دلیلش ترس و یا ضعف نیست . بلکه بدلیل اینست که ساختار و انگیزه انقلاب و اسلام صلح است و ما نیز صلح طلبیم . ...

    • بدون نام

      بخدا خنده دار است ظریف او دیگر چرا مگر میشود وزیر امور خارجه کشوری را مورد تحریم قرار دا د بابا بخدا این مردک دیوانه است هرچند بود نبود جناب ظریف مشکلی حل نکرد ولی خدایی خیلی زحمت کشید همان لبخند کنار بوش بی وجدان نسخه را پیجاند دیگه چیزی برای تحریم مانده دیوانه ی روانی اصلا تعادل فکری ندارد

    • سردار اسلام

      چه موشتی از ایران خورده دهنش کج شده فکش شکسته این دیپلمات

    • بدون نام

      هیچ کشوری با جرات میگم هیچ کشوری جرات ساقط کردن هواپیمای آمریکا رو تا الان نداشته ولی ایران ساقط کرد. هیچ رهبری نامه ترامپ رو بی پاسخ نذاشته اما رهبر ایران حتی نامه رو هم تحویل نگرفت.آمریکا بدون همیشه بازنده ای

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قبل از تو ژاپن و ویتنام با حمله به منافع و تجهیزات جنگی آمریکا امتحان کردند اگه مشتاقی امتحان کن

      • بدون نام

        چرندیات نباف
        جرات داریم حمله کنیم تا با خاک یکسانمون کنن

      • محمد

        اون ترسوهایی که میگن نمیشه با امریکا جنگید خب بترسند . دشمن که بیاد نه به شما رحم میکنه نه به ما . پس باید قوی و متحد کنار هم از هر چیزی که داریم دفاع کنیم

    • محمدرضا بندرعباسی

      ترامپ مگه توی محله درخت سبز ۲۰ متری نبینمت....

    • جواد

      ترامپ لعنتی چقدر از خودش و دولتش متنفرم
      جنایتکار عوضی شبیه سگهای ولگرد شهر ماست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ترامپ یا بجنگ باما یا ما بجنگیم تکلیف بدونیم تا کی تحریم تحریم ما کارگرها چه گناهی کردیم

    • سید رسول

      یه قرون بده آش به همین خیال باش

    • سعید

      غلط زیادی میکنه آمریکا
      پیشنهاد من اینه که زرشک بخورید .شاید رنگی شد لذتش ببرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج