جاباما
۸۷۸۵۴۷
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس برای برانکو بلیت هواپیما فرستاد

باشگاه پرسپولیس برای برانکو ایوانکوویچ بلیت هواپیما فرستاده و از او خواسته در تاریخ پنجم تیر در تمرینات سرخپوشان حاضر شود.

خبرگزاری ایرنا: باشگاه پرسپولیس برای برانکو ایوانکوویچ بلیت هواپیما فرستاده و از او خواسته در تاریخ پنجم تیر در تمرینات سرخپوشان حاضر شود.

هر چند احتمال بازگشت برانکو ایوانکوویچ به ایران بسیار ضعیف و شاید بتوان گفت غیرممکن است اما پرسپولیس برای اینکه روال قانونی را طی کرده باشد و بعدها در مراجع بین‌المللی اسناد و مدارک کافی برای طرح دعوا را داشته باشد، اقدام به ارسال بلیت هواپیما برای سرمربی سابق خود کرده است.

برانکو در مصاحبه اخیری که انجام داده گفته هنوز قراردادی با باشگاه الاهلی ثبت نکرده است. با این حال علت این مساله خواست برانکو برای ثبت نکردن قرارداد نیست بلکه باشگاه الاهلی می‌داند اگر پیش از فسخ قرارداد برانکو با پرسپولیس، قرارداد او را ثبت کند، با خطر محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی فیفا و پرداخت خسارت به سرخپوشان به مبلغ یک و نیم برابر مبلغ قرارداد برانکو محکوم خواهد شد.

جالب‌تر اینکه طی روزهای گذشته وکیل کروات برانکو چندین و چند بار به سرخپوشان نامه نوشته و تقاضای فسخ دو طرفه قرارداد را کرده است. البته روز پنج شنبه هفته پیش برانکو طی نامه‌ای به پرسپولیس به صورت یک‌طرفه قرارداد خود را فسخ کرده است اما این فسخ از موارد فسخ غیرموجه محسوب می‌شود زیرا او در مهلتی که طبق آئین‌نامه نقل و انتقالات فیفا داشته یعنی ۱۵ روز پس از انجام آخرین بازی پرسپولیس که ۱۲ خرداد بود، این کار را نکرده است.

البته ناگفته نماند که هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس موظف است از برانکو شکایت کند زیرا بودجه این تیم از طریق بیت‌المال تأمین و دولتی محسوب می‌شود و در نتیجه هیأت مدیره پرسپولیس اگر از برانکو شکایت نکند، باید برابر سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات پاسخگو باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمدی

      کار خوبی کردند.اما محاله که برگرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برنگرده حداقل اون باشگاه کلاهبردار الاهلی خسارت رو پرداخت کنه. عربام واسه ما شاخ شدن

    • بدون نام

      از این دلال باید شکایت بشه این بلاژویچ به عنوان آنالیزور تیم به ایران آورد پرسپولیس مربی فوتبال کرد مدیون پرسپولیس و هواداران تیم پرسپولیس هست ، باید بخاطر دلال بازی بودیمیر بازنشسته شکایت کنند از ترس فرار کرد

    • سیاوش

      گرچه برانکو موفق بوده وبرای پرسپولیس خوب کارکرده ولی عهدشکنی هم کرده و در حالی که درعقد پرسپولیس بوده ،هوایی شده واگر برنگرده بایستی جوابگو باشد بعضی بیخود ازش بت نسازند ، نارفیقی هم کرده

    • بدون نام

      اها میخوان دوتا سرمربی داشته باشند اخه مدیران ترکیه هستند خخخخخخخخ

    • مهران

      این عرب چی میزنه؟!

    • بدون نام

      یله دولتی. هستن. فقط موقعی که میخوان یکی رو از تو این دوتا تیم محاکمه کنن. دولتی میشن پس چرا. پول بهشون نمیده دولت؟

    • بدون نام

      خخخخخ لنگ کثیف لجنپولیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج