جاباما
۸۷۸۶۲۴
۱۷ نظر
۵۰۰۶
۱۷ نظر
۵۰۰۶
پ

حریق مرگبار در پی وقوع تصادف در اتوبان تهران-قم

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق مرگبار یک خودرو در پی وقوع حادثه تصادف در اتوبان تهران-قم خبر داد.

ایسنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق مرگبار یک خودرو در پی وقوع حادثه تصادف در اتوبان تهران-قم خبر داد.

سید جلال ملکی درباره این حادثه گفت: ساعت ٢۶ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران-قم، مقابل تیر شماره ٣٢۵ به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی با بیان اینکه محدوده وقوع این تصادف خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران بود اما ایستگاه شماره ۵٠ به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شد گفت: طی تصادفی که رخ داده بود دو دستگاه پژو ۴٠۵ و یک دستگاه پرشیا با یکدیگر برخورد کرده بودند و یکی از خودروهای پژو ۴٠۵ کاملاً شعله ور شده بود. اطلاعات اولیه نیز حاکی از آن بود که فردی در خودرو شعله ور گرفتار شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به شروع عملیات اطفا حریق گفت: آتش نشانان بلافاصله عملیات را آغاز کردند و آتش پس از مدتی خاموش شد که پس از خاموش شدن آتش جنازه‌ای که کاملاً سوخته بود و حتی جنسیت وی مشخص نبود داخل خودرو مشاهده شد. همچنین در خودرو پرشیا نیز یک خانم جوان حدوداً ١٨ساله محبوس بود که پس رهاسازی وی و انجام بررسی‌های جسمانی لازم، مشخص شد این خانم جوان نیز بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

ملکی در ادامه نیز با بیان اینکه ۶ مرد که از سرنشینان دیگر خودروها بودند پیش از رسیدن آتش نشانان از داخل خودروها خارج شده بودند، گفت: این افراد نیز دچار مصدومیت شده بودند که عوامل اورژانس با حضور در صحنه به وضعیت آن‌ها رسیدگی کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه خودروها به محل امن منتقل شدند گفت: محل برای بررسی علت حادثه به عوامل انتظامی تحویل داده شد و ساعت ١ و ٢١ دقیقه بامداد آتش نشانان محل حادثه را به مقصد ایستگاه‌های خود ترک کردند.

ملکی در پایان با اشاره به آمار هوایی که نشان می‌دهد تصادف‌های بسیاری در فاصله ٣٠ کیلومتری شهرها رخ می‌دهد گفت: از شهروندان تقاضا می‌کنم که با احتیاط کامل و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تردد کنند.

حریق مرگبار در پی وقوع تصادف در اتوبان تهران-قم

حریق مرگبار در پی وقوع تصادف در اتوبان تهران-قم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احتیاط

      پاسخ ها

      • AAAAAAAAA

        باز ۴۰۵ آتش گرفت
        ایران خودرو اگر نمی توانی این غیب خطر ناک را اصلاح کنی بگوئیم ترامپ بیاید
        ایران خودرو ۵۹ مهندس و کارشناس دارد مهندسان کارشناسان دکترا پس چه زمانی میخواهید از مغز خود استفاده کنید؟
        خخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      ملکی همیشه دیر رسیده

    • بدون نام

      تو همچین اتوبان عریض و طویل و خلوتی ام میخورید به هم!! بعدم رانندگی خانوما رو مسخره میکنید. هم با زندگی خودتون بازی میکنید هم با زندگی بقیه. طفلک خانواده ها

    • ش

      لطفا فعلا خودرو داخلی نخرید.!!!!!!

    • ش

      لطفا فعلا خودرو داخلی نخرید.!!!!!!

    • metti

      اگه مسئله حجاب بود الان زمین و زمان رو به هم میریختن، چرا دستگاه قضا واسش مهم نیست لابی خودرو سازی کشور چند دهه داره با تولید این تابوتای آهنی جون مردم رو به خطر میندازه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی قوانین راهنمایی و رانندگی رعایت نمیشه همینه دیگه ، سرعت مجاز فاصله طولی و غیره

    • بدون نام

      بله این حرف که در فاصله 30 کیلومتری شهرها تصادف ها رخ می دهد درست است وبرای این کار برنامه ای وطرحی در کار نیست ورانندگان به یک باره وارد فضای شلوغ وپر ماشین می شوند وکمتر متوجه به اطراف خود هستند وباعث تصادف می شوند ولازم است که دراین فاصله وسائل هشدار دهنده بیشتری به کار برند تا راننده هوشیاری کامل خود را پیدا کند بنده به عنوان یک راننده که با جاده ها ورفتار رانندگان آشنائی دارم این جوری می بینم البته علتهای دیگری هم است که باید مورد توجه قرار گیرد

    • حمید

      چرا تصادفات اتوبان قم منجر به حریق میشوند ؟!!!

    • ناشناس

      یه ذره از باد کله هاشون بخوابونن سراشونو از تو گوشی ها بیرون بیارن به قوانین احترام بزارن و از همه مهمتر بفهمن تو چه ماشینی قرار دارن این اتفاق ها به حداقل میرسه واقعا چرا باید الان چندین خانواده به خاطر بی عقلی و بی احتیاطی یک یا چند نفر درگیر و عزادار باشن و خودشون هم به فجیع ترین حالت ممکن از دنیا برن مرگ فقط برای همسایه نیست کمی حواسمون باشه...

    • ناشناس

      اگه یه ذره از باد کله هاشون کم کنن کله هاشونو از تو گوشی در بیارن یه ذره به قوانین احترام بزارن و از همه مهمتر بفهمن در چه خودرویی مشغول رانندگی هستن از این دست اتفاق ها تا حد زیادی کم میشه واقعا چرا باید به خاطر بی عقلی و بی احتیاطی یک یا دو نفر چندین خانواده داغدار و عزادار بشن و خودشون هم به فجیع ترین حالت ممکن بمیرن مرگ تنها برای همسایه نیست کمی مراقب خودمان باشیم...

    • بدون نام

      واقعا بعضیا خیلی بد رانندگی میکنن نه به فکر خودشونن نه بقیه.
      خدابیامرزتشون

    • بدون نام

      لعنت بر ایرانخودرو و سایپا و حامیان آن ها

    • مهدی عزیزی

      واقعاچرا؟یعنی توهمچی اتوبانی دونفرآدم میمیرن وکلی خسارت به بارمیاد..تاکی میخواهیم ازبی فرهنگی رفتاری دربیاییم بیرون.ببین چه سرعتی داشتن که این برخوردداشتن..بابااین ماشینهاهمشون آهن پاره هستن..با30تاسرعت شمابزن به دیوار،ازترس سکته میکنی..چه خبره اینهمه سرعت

    • قره داغی

      نکنه کار دشمنه؟

    • بدون نام

      عزیزی درست گفته با پیت حلبی پا روی گاز فشارندید؛المان میزان مقاومت بدنه را باگذاشتن ادمک و شاخ به شاخ ماشین رو ازمایش میکنه که در سرعتهای مختلف چقدر راننده و سرنشین اسیب میبینه؟ اینجا تبلیغ حلبی برا مردم ... اما خودشون با خودروهای ( متعلق به دلبندان)خارجی! تو اتوبان تهران قم ... با اهن پاره فقط هرجا دوربین و داخل پایتخت شو اجرا..!خودروسازان این عکس هارونشان بدید حداقل گالوانیزه قوی تر از براداران چینی خرید کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج