۸۷۸۶۳۲
۱۸ نظر
۵۰۰۱
۱۸ نظر
۵۰۰۱
پ

چالش استقلال با حسینی به خاطر شروط خاص

«تشکر می‌کنم از آقای فتحی که برای من عین یک پدر بودند و صحبت‌های مفیدی داشتند. منتظرم و احتمالا فردا قرارداد می‌بندم.»صحبت‌های حسین حسینی، سنگربان استقلال بعد از خروج از باشگاه فقط یک معنا داشت.

فرهیختگان: «تشکر می‌کنم از آقای فتحی که برای من عین یک پدر بودند و صحبت‌های مفیدی داشتند. منتظرم و احتمالا فردا قرارداد می‌بندم.»صحبت‌های حسین حسینی، سنگربان استقلال بعد از خروج از باشگاه فقط یک معنا داشت. او یک روز دیگر استقلال را لنگ خودش نگه داشت تا توافق صورت نگیرد. توافقی که هیچ کدام از پایه‌های آن برای موفق شدن و رسیدن به مرحله امضای قرارداد محکم نیست.

پیش از این چه شد؟

اگر یادتان باشد هفته قبل بود که دعواها بین حسینی و باشگاه بالا گرفت. رقم قرارداد درخواستی او آنقدر بالا بود که مذاکرات عملا با شکست مواجه شد و علی خطیر، معاون ورزشی و مسئول نقل و انتقالات باشگاه با مصاحبه علیه حسینی و ایجنتش(و همچنین وریا غفوری که او نیز از همین ایجنت استفاده می‌کند) رقم‌های درخواستی آنها را مشخص کرد.

او تاکید کرد رقم درخواستی حسینی برای هر سال سه میلیارد تومان است و این قضیه باعث شده تا عملا هیچ راهی برای توافق با این سنگربان مقدور نباشد. خطیر همچنین تاکید کرد باشگاه بیش از یک میلیاردونیم به هیچ بازیکنی پرداخت نخواهد کرد و این دو بازیکن می‌توانند به تیم دیگری ملحق شوند.

مصاحبه سنگین خطیر علیه حسینی و غفوری باعث شد تا این دو علیه باشگاه مصاحبه کنند و پاسخ او را بدهند. این دعواها به خروج خطیر و مدیر برنامه‌های این دو نفر از مذاکرات منجر شد تا کامران منزوی در نقش ریش‌سپید باشگاه وارد مذاکره شود.

رفت‌وآمدهای بی‌هدف

حسین حسینی بعد از خروج خطیر از مذاکرات کوشید تا با منزوی مذاکره کند. از این مذاکرات خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه حسینی با استقلال به توافق رسیده و قراردادش را تمدید می‌کند.

موجی از شادی فضای مجازی را در برگرفت اما خبری از عقد قرارداد نشد! حسینی با انتشار متنی مدعی شد به استقلال دو میلیاردونیم تخفیف داده است. اتفاقی که با یک اتفاق عجیب‌تر تکمیل شد. یک سایت ورزشی که گویا رابطه خوبی با مدیر برنامه‌های این بازیکن دارد، استوری حسینی را ویرایش کرد و در انتشار مجدد خبر این مبلغ را به یک‌ونیم میلیارد تغییر داد. اتفاق عجیبی که کسی از دلیل آن سر در نیاورد اما حالا و با مشخص شدن جزئیات بیشتر از این قرارداد می‌تواند دلیل آن را حدس زد!

هنوز هم قراردادی بسته نشده

در حالی که مذاکرات حسینی با منزوی زودتر صورت گرفته بود، حسین حسینی به بازدیدهای روزانه از باشگاه ادامه می‌داد اما این ملاقات‌ها با منزوی و فتحی به هیچ قراردادی منجر نشد. در حالی که همه منتظر بودند تا سنگربان استقلال قراردادش با باشگاه را امضا کند این اتفاق نیفتاد تا شایعات هر روز بیشتر و بیشتر شوند. شایعاتی که در شماره قبل هم به آن پرداختیم.

در این میان «فرهیختگان» به اطلاعاتی دست پیدا کرده که مشخص می‌کند این مذاکرات برخلاف صحبت‌های از قبل مطرح شده هیچ پیشرفتی نداشته و طرفین همچنان بر سر مسائل مالی اختلاف نظر دارند.

مطابق شنیده‌های ما حسین حسینی برای عقد قرارداد دو ساله، پنج میلیارد تومان خواسته که سالی دو و نیم میلیارد می‌شود. این درحالی است که مسئولان استقلال تاکید کرده‌اند تحت هیچ شرایطی بیش از یک‌ونیم میلیارد به او نمی‌پردازند و از این بیشتر توان پرداخت ندارند.

در کنار این اختلاف دو میلیاردی، یک اختلاف بزرگ و یک میلیاردی دیگر هم بین طرفین در جریان است. حسینی تحت هر شرایطی یک میلیارد نقد از باشگاه خواسته و از این خواسته خود کوتاه نیامده و این هم برای استقلالی‌ها قوز بالای قوز شده. آنها در روزهای قبل نتوانستند مبلغ درخواستی حسینی را فراهم کنند و بعید است امروز هم بتوانند این مبلغ را به او پرداخت کنند. باشگاه به‌شدت تحت فشار است تا بتواند بدهی پروپچیچ را بپردازد ضمن آنکه پول پاتوسی نیز پرداخت نشد تا این بازیکن جدا شود. شایعاتی مبنی‌بر تلاش‌های باشگاه برای بازگرداندن الماس سیاه به استقلال شنیده شده که طبیعتا اولویت بیشتری برای باشگاه دارد.

به این ترتیب حسینی و استقلال دو اختلاف مالی دارند که به سه میلیارد تومان می‌رسد. دو میلیاردش مربوط به مبلغ قرارداد مورد درخواست حسینی است و یک میلیارد نیز درخواست نقدی اوست که باشگاه تا امروز نتوانسته آن را برآورده سازد.

توپ در زمین حسینی است

خونسردی مسئولان باشگاه در مذاکره با حسینی بی‌دلیل نیست. آنها از این بابت خیال‌شان راحت است که می‌دانند حسینی پیشنهاد دیگری ندارد که بخواهد بپذیرد. تراکتورسازی، پدیده و ذوب‌آهن سنگربان‌های خود را جذب کرده‌اند و حسینی عملا بدون پیشنهاد مانده ضمن اینکه هیچ جا بیش از این مبلغ را به او پرداخت نمی‌کنند.

از طرف دیگر جدایی حسینی از استقلال بعد از رفتن رحمتی، بزرگ‌ترین اشتباهی است که این سنگربان جوان و ناپخته می‌تواند انجام بدهد. او همین حالا هم بابت تاخیر بیش از حدش در تمدید قرارداد بین هواداران و مسئولان باشگاه اعتبار خود را به‌شدت از دست داده و حتی عملا در صفحات هواداری فحش می‌خورد.

تاخیر بیشتر از طرف او به سودش نیست. به‌خصوص اینکه استقلال می‌تواند هر زمان که خواست با پولی نزدیک به خواسته او یک گلرخارجی مطمئن بیاورد.

رقم درخواستی اولیه او چقدر بوده؟

در این میان یک سوال دیگر پیش می‌آید. اگر رقم درخواستی او در ابتدا واقعا ۶ میلیارد بوده و مطابق گفته‌های خودش دو میلیاردونیم به استقلال تخفیف داده باید رقم قرارداد او به ۵.۳ میلیارد می‌رسید. سوال اینجاست رقم درخواستی او در ابتدای مذاکرات چقدر بوده که با کسر ۵.۲ میلیارد تازه به پنج میلیارد رسیده! آیا دلیل دستکاری مبلغ درخواستی او توسط یک رسانه همین بوده است؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      اون روزی با یاران حریف عکس گرفت من فهمیدم دیگه به درد استقلال نمی خوره.
      همین جاقطعش کنید بره این کسی نیست که بشه روش حساب کرد آلان مافیاتر از رحمتی شده.

    • بدون نام

      گمشو حسینی بی خاصیت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دروازه بان بهتر از او هم وجود دارد .ابن دیگه چه جور ادمی است

    • تنها

      بزارید بره از ادمهای بی زات هرچه قدر دوری کنی بهتره

    • محمد رضا

      فقط کیروش
      دمت گرم ک انقدر قدرت و ابهت داشتی تو سخترین شرایط جام جهانی رحمتیو کنار گذاشتی و با دروازهبانهای درجه ۲ رفتی جام جهانی . ثابت کردی فوتبال قائم ب فرد نیست . ب عنوان ی استقلالی میگم دمت گرم

    • سیدموسی

      به نظرم یک ملی پوش ارزشش بیشتر ازاینها هستش ودوم اینکه اینا که فحش میدن طرفدار اس اس نیستن ولنگین

    • بدون نام

      بابا این چیه خدایی حیف رحتمی نبود ولی حالا ک رفته من میگم اینم دکش کنن اخباری رو بیارن هم بهتر از اینه هم هزینه اش کمتره

    • هوادار

      بی شعور کی هستی که برای تاج سر ت ناز میکنی
      برو گم شو تولیاقت تاج را نداری

      پاسخ ها

      • مسگری

        حسینی گم شو،

    • حمید دهقی

      بابا اگر ما جام نخواهیم کی رو باید ببینیم بیرونش کنید

    • بدون نام

      بندازینش برون منادی بهتر از حسینی است ما بازی کنی ناز کند نمی خواهیم

    • بدون نام

      ن اینا کلآ شایعه هست حسینی خیلی بهتر ازاین هاست بازهم هرچ بهش بدن ارزش داره

      پاسخ ها

      • امجدی

        واقعا استقلال ب حسینی بی غیرت وبی تعصب نیازی ندارد آقایان فتحی وحطیر منزوی لطفا بگذارید برود شایسته استقلال نیست این بچه باید بگذارید برود مطمئن باشید این مردک نفهم لیاقت ندارد درواربان 40 میلیون نفر هواداران استقلال باشد اسم حسین حسینی تو فضای مجازی حال هواداران را بهم میزن. لطفا با خفت بیرونش کنید

    • سهراب شمشیری

      واقعآ اگه این طوری باش ارزش‌ نداره برگورشه گم کنه

    • بدون نام

      فکرکنم برای اون بدبخت کلآ شایعه درست میکنند این بهترازایناست

    • بدون نام

      وجدان هم خوب چیزیه .اگر فتح الله زاده بود با یک سیلی از باشگاه پرتش میکرد بیرون

    • بدون نام

      بابا بیرونش کنید کاپیتان رحمتی رو بیارید

    • بدون نام

      قابل توجه اون عده هوادار که واسه این جوجه خودشونو پاره میکردن،اون از گلهای لایی که میخورد این هم قرارداد تمدید کردنش،خاک بر سر مدیران بیلیاقت استقلال
      هواداران فکر میکنن همه مثل وریا و رحمتی و برهانی اند که استقلال و با پول عوض نکردن،خاک تو سر هر کسی که بخواد از بازیکنان اینجوری حمایت کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج