۸۷۸۶۳۴
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

آتش تنور نقل‌وانتقالات روشن شد

فعالیت تیم‌های لیگ‌برتری در فصل نقل و انتقالات شروع شده و تا همین جای کار تیم‌های مطرح چند خرید بزرگ و جذاب داشتند و انتظار می‌رود در ادامه ستاره‌های بزرگ‌تر هم وارد تیم‌های لیگ‌برتری شوند.

خبرآنلاین: فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ نوزدهم فوتبال ایران هم مثل سایر فصول گذشته تا اینجای کار با حواشی و اتفاقات زیادی همراه بوده. در حالیکه هنوز به نظر خریدهای مهمتر تیم ها انجام نشدند و باید در هفته های آینده منتظر ورودی های جذاب تر و خروجی های بزرگ تر در لیست تیم ها باشیم، تا اینجای کار هم بازار نقل و انتقالات داغ بوده.

از ورود یک مربی ایتالیایی به نام استراماچونی به ایران و قبول هدایت باشگاه استقلال تا بازگشت مصطفی دنیزلی با حضور در تیم تراکتورسازی و تلاش مسئولان پرسپولیس برای جذب یک مربی خارجی. این ها علاوه بر حضور جواد نکونام در فولاد خوزستان و رضا مهاجری در نساجی جذاب ترین اتفاقات روی نیمکت های مربیگری بودند. در خصوص بازیکنان نیز تا همینجای کار انتقال های مهمی رسمی شده اند.

از حضور دوباره فرشاد احمدزاده در پرسپولیس تا جذب سیاوش یزدانی، مدافع حاشیه ساز سپاهان توسط استقلال و البته حضور مهدی رحمتی در مشهد و باشگاه پدیده. جدولی که در زیر مشاهده می کنید، فارغ از تمام خریدها و یا خروج های احتمالی، انتقال های رسمی تیم های لیگ برتری تا امروز را نشان می دهد.

این در صورتی است که هنوز هم همه منتظر ورودی های پر سر و صداتری مثل مهدی طارمی به پرسپولیس و یا خروجی هایی همچون علیرضا بیرانوند دوباره از پرسپولیس هستند و به نظر تا روزهای آینده تکلیف ستاره های بزرگ تر لیگ برتر هم مشخص خواهد شد.

آتش تنور نقل‌وانتقالات روشن شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استقلال همچنان پر جنب و جوش در نقل و انتقالات و ناکام در نتیجه بعدش هم میگن «وزیر پرسپولیسی»

    • بدون نام

      استقلال همچنان پر جنب و جوش در نقل و انتقالات و ناکام در نتیجه بعدش هم میگن «وزیر پرسپولیسی»

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استقلال همچنان ستاره هاش در حال رفتن از تیم و پرسپولیس همچنان در حال تمدید .فکر نکنم خرید های استقلال در مقابل خروجی هاش اتفاق خیلی مهمی .باشه .3 ساله این بلا رو سر استقلال میارن وکسی جوابگو نیست .وزیر هر رنگی باشه کوچیکترین فرقی به حال ما نمیکنه ما امیدواریم که به دو تیم یه اندازه توجه کنه .ما درخواستمون از اولش تمدید ستاره هامون بوده .به نظرتون تمدید کردن .قضاوتش با خودتون

    • بدون نام

      استقلال مسی و رونالدو بگیر تا سال ۱۴۰۰ قهرمانیش غیر ممکین است میلیارد ها دلار خرج کند نمی گزارند تا ۱۴۰۰ قهرمان شود لنگ در الویت قرار دارد هر سال بازی کنان استقلال فراری میدن لنگ لان جای خالی ندارد بازی کن جوید بگیر

    • حمید چاو

      آفرین تیم کیسه کشا هر چی دوست داری بازیکن بخر پول مفت و گنجشک هم مفت فقط ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی(کیسه کش) این ره که میروی به ترکستان هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج