۸۷۸۷۰۲
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

موگرینی: اینستکس آماده عملیاتی شدن است

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بار دیگر بر تلاش برای تداوم اجرای برجام تاکید و با اعلام اینکه سامانه "اینستکس" آماده عملیاتی شدن است، ابراز امیدواری کرد که این اقدام به پایبندی ایران به برجام کمک کند.

خبرگزاری ایرنا: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بار دیگر بر تلاش برای تداوم اجرای برجام تاکید و با اعلام اینکه سامانه "اینستکس" آماده عملیاتی شدن است، ابراز امیدواری کرد که این اقدام به پایبندی ایران به برجام کمک کند.

«فدریکا موگرینی" در کنفرانس خبری با «شاه محمود قریشی» وزیر خارجه پاکستان در بروکسل با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون مشترک برجام در جمعه این هفته گفت: از زمان امضای توافق هسته‌ای، پس از آغاز اجرای توافق و بعد از تصمیم آمریکا به خروج از توافق هسته‌ای تلاش کرده ایم و همچنان در کنار کشورهای عضو اتحادیه اروپا و همچنین چین و روسیه و جامعه بین المللی برتداوم اجرای برجام اصرار داریم چنانکه تا امروز اینگونه بوده است.

وی افزود: به انجام این کار در این روزها که شاید دشوارترین شرایط (برای برجام) باشد که بتوانید تصور کنید، ادامه خواهیم داد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ادامه داد: چنانکه قبلاً هم گفته‌ام توافق هسته‌ای برجام در درون خود مکانیزم ها و گام‌هایی دارد که می‌توان آنها را در موارد عدم پایبندی به توافق اجرا کرد. اما تمرکز ما در این روزها که شاید دشوارترین روزها برای توافق هسته‌ای باشد، بر حفظ توافق هسته‌ای و تداوم اجرای کامل آن است.

وی افزود: احتمالاً در روزهای آینده بیشتر از ما خواهید شنید اما همانطور که می‌دانید ما با کشورهای عضو کار زیادی برای برقراری مکانیزم‌های ادامه تجارت مشروع با ایران انجام داده‌ایم. اعتقاد دارم که این (مکانیزم اینستکس) برای عملیاتی شدن آماده است و امیدوارم این چیزی باشد که بتواند به تداوم پایبندی ایران به برجام کمک کند همانطور که تا کنون پایبند بوده و می‌خواهیم که شاهد تداوم آن باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سردار اسلام

      حنای شما دیگه رنگی نداره . بیخیال بابا

    • بدون نام

      موگرینی غلط کرده ؛؛ اینا هیچگونه اختیاری ندارن ایران گذاشتن سر کار نباید به حرف اش بها داد ایران باید کار خودشه انجام بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو چه کاره ای حتما ضرر میکنی

      • بدون نام

        مردم از گرسنگی دارن میمیرن .زن شوهردار برا سیر کردن فرزندش داره از فقر فحشا میکنه .اللهم عجل لولیک الفرج.لطفا این نظرمو حذف نکنید این کار .سانسور. عدم ازادی بیانه

    • بدون نام

      فقط وعده و وعید دروغ که هیچ گاه عملی نشده و نخواهد شد

    • بدون نام

      خاله خانوم بچه گول می زنی؟،،

    • بدون نام

      خانم موگرینی شما شخصیت مستقل و مثبتی هستی اما تنهایی .اصولا اینستکس برای چی اروپا چند کشور مستقل با ایران مستقل میخواهند کار کنند سازو کار ویژه یعنی چی

    • احد

      خسته نباشید
      اروپایی ها پدرسوخته منتظر بودند که ایران بخاطر فشارهای امریکا سقوط کند لذا وقت کشی می کنند حالا هم دارند دروغ می گویند حالا چه پدرسوخته بازی تو فکرشون است خدا عالم

    • بنده ی خدا

      طلبکاری هرموقع پیش بدهکارش می رفت هی می فردایاپس فرداطلبکاربه ستوه میادبهش میگه ۵۰۰قرن پس وپس, فردامیام .بدهکارگفت یعنی چه گفت محاسبه ریاضی است گفت خب حالاحسابش کن ببینم چه مدت می شود گفت ۵۰۰ضربدر۱۰۰چون هرقرنی صدسال است می شود۵۰۰۰۰سال بدهکاردستی روشانه اش گذاشت وگفت وعده ملاقات کجاست گفت روزرستاخیزدرجواب گفت اینه میگن طلبکارپدربیامرز.حالااتحادیه اروپاهی امروزوفرداکنه تاروزقیامت!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج