جاباما
۸۷۸۸۴۷
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

اتوبان یکطرفه استقلال و قلعه‌نویی

امیرقلعه نویی طی ۵ سال گذشته هیچ بازیکنی از استقلال برای حضور در تیم های خود به خدمت نگرفته ولی طی همین مدت آبی ها سه بازیکن از تیم های قلعه نویی را جذب کرده اند.

ورزش سه: امیرقلعه نویی در لیگ های دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم برای دومین مرتبه هدایت آبی های تهران را برعهده گرفت و در اولین سال حضورش توانست سومین جام قهرمانی را با این تیم به کارنامه خود و البته تاریخ باشگاه استقلال اضافه کند. سرمربی آبی ها البته در سپاهان هم پیش از عزیمت دوباره به استقلال صاحب دو عنوان قهرمانی شده بود تا تعداد قهرمانی های خود را در تاریخ لیگ برتر به عدد ۵ برساند ولی استقلالی ها همچنان همان سه قهرمانی ای را در لیگ برتر یدک می کشند که با سرمربی فعلی سپاهان کسب کرده اند.

با این حال همیشه حساسیت های زیادی در فصل نقل و انتقالات در رابطه با مقصد بازیکنان استقلال وجود دارد و اگر این مقصد، تیم امیرقلعه نویی باشد، حساسیت ها بیشتر می شود. پیش تر قلعه نویی پس از حضور در سپاهان، خسرو حیدری، جان واریو و هاشم بیگ زاده را با خود به این تیم برد؛ موضوعی که حساسیت هواداران بخش آبی پایتخت را به همراه داشت.

این حساسیت سبب شده تا در ۵ سال اخیر که قلعه نویی پس از جدایی اش از استقلال در تیم های تراکتورسازی، ذوب آهن و سپاهان فعالیت داشته، هیچ بازیکنی از آبی ها را در لیست خود قرار ندهد ولی در سوی مقابل مدیران باشگاه استقلال سه بار طی این سال ها روی بازیکنان امیرقلعه نویی دست گذشته اند.

اولین خرید آنها بختیار رحمانی از تراکتورسازی بود که پس از پایان خدمت به استقلال کوچ کرد. خرید بعدی آبی ها از تیم های امیرقلعه نویی سال گذشته رخ داد و علی کریمی هافبک ملی پوش طلایی پوشان به جمع آبی ها اضافه شد. در نهایت آخرین و البته جنجالی ترین خرید استقلال از تیم های تحت هدایت امیرقلعه نویی، جذب سیاوش یزدانی یکی از ارکان اصلی تیم فوتبال سپاهان در لیگ هجدهم بوده که هنوز چند روزی از عقد قراردادش با آبی ها نمی گذرد.

امیرقلعه نویی به دلیل دردسر هایی که پس از جذب بازیکن از استقلال برایش ایجاد می شود، مدت ها است که از انجام این کار علیرغم درخواست برخی از بازیکنان این تیم اجتناب می کند ولی به نظر نمی رسد باشگاه استقلال قصدی برای عدم خرید از تیم هایی داشته باشد که قلعه نویی هدایت آنها را برعهده دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مافیا دیگه دستش رو شده

    • پیام

      اگر هوادارن استقلال یک دهم معرفت و قدرشناسی هواداران پرسپولیس در قبال برانکو را داشتند ، تعداد قهرمانی های استقلال خیلی بیشتر از عدد 3 بود که هر سه هم با مربیگری امیر قلعه نویی بوده .. اما متاسفانه استقلالی ها قدر امیر را ندانستند و تا به حال بدون او نه رنگ قهرمانی را دیدند و نه روز خوش

    • هوادار سپاهان

      کارش درسته

      پاسخ ها

      • پرسپولیس

        برو خودتو سیاه کن قلعه مرغی با وجود استنلی معروف شده این شله زرد ها هم فقط بلدن دعوا کنن

    • احمدی

      امیرخان ناراحت نمیشه.چون عوض گله نداره.

    • بدون نام

      تو چرا زورت میاد.

    • ۳۳

      رئیس مافیا

    • بدون نام

      اولا علی کریمی با سپاهان قرارداد ش تموم شده بود دوما مصدوم سوما وقتی یک سرمربی جدید انتخاب میشه اولین گزارشی که میگره از باشگاه اوضاع بازیکنانی که قرارداد دارن و اونایی که مصدومن ....قلعه نوعی هم چون بهش گزارش مصدومیت علی کریمی رو داده بودن نخواستش وگرنه همه دیگه اینو میدونن سپاهان مشکل مالی نداره .......و بعد در مورد بختیار رحمانی ایشون چون اونجا سرباز بود با سروش رفیعی و مشکلات تبریز هم کم نبود برا ستاره های سرباز هم بین هواداران تبریزی هم باشگاه فقط دنبال ترخیص بودن تموم کردن پیشنهاد خوب از استقلال اومد .........درمورد سیاوش یزدانی هم تموم مشکلات روحی یزدانی برمیگرده به بازی با پرسپولیس بهتر بود جدا میشد تا فشار کمیته انضباطی روش کمتر میشد چون روش زوم کردن

    • بدون نام

      زمان ایشان گدشته فقط خارجی

    • بدون نام

      داستان طویله کیسه و رییس مافیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج