جاباما
۸۷۸۹۰۵
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

بازگشت مسی به ورزشگاه شوم پس از ۵سال

لیونل مسی، فوق ستاره تیم ملی آرژانتین پس از فینال ۲۰۱۴ برزیل دوباره به ورزشگاه ماراکانا برمی‌گردد.

ورزش سه: لیونل مسی، فوق ستاره تیم ملی آرژانتین پس از فینال ۲۰۱۴ برزیل دوباره به ورزشگاه ماراکانا برمی‌گردد.

پنج سال از سیزدهم جولای ۲۰۱۴ گذشت که تیم ملی آرژانتین با هدایت آلخاندرو سابیا در ورزشگاه ماراکانا، سومین فرصت قهرمانی در جهان را از دست داد (آلبی سلسته در سال‌های ۱۹۷۸ و ۱۹۶۸ قهرمان جهان شد). این تیم در وقت‌های اضافه با یک گل مغلوب آلمان شد. این روز برای همیشه در خاطر لیونل مسی ماند.

پس از آن خبرهای خوبی از آلبی سلسته شنیده نشد. آرژانتین در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ دو فینال پیاپی کوپا آمه ریکا را از دست داد و عملکردش در جام جهانی ۲۰۱۸ یک شکست محسوب می‌شد. باید خاطر نشان کرد فینال تنها برای دو تیم است و مسی توانست آن را با تیم ملی کشورش تجربه کند.

بازگشت مسی به ورزشگاه شوم پس از ۵سال

در هر صورت جمعه داستان دیگری در رابطه با مسی در ورزشگاه ماراکانا نوشته خواهد شد. آرژانتین مانند عصر جولای ۲۰۱۴ با هواداران بیشتری درآن جا به میدان خواهد رفت و می‌خواهد با ونزوئلایی بازی کند که در ماه مارس با نتیجه ۳ بر یک مغلوبش شد.

هر دو تیم در حال آماده سازی خود در شهر ریو دو ژانیرو هستند. لیونل اسکالونی کم‌کم ترکیب اصلی تیم خود را پیدا کرد. هشت مهره ثابت سرمربی آرژانتینی، آرمانی، اوتامندی، تاگلیافیکو، د پائول، پاردس، مسی، لائوتارو مارتینس و سرخیو آگوئرو هستند. سه جایگاه باقی مانده به ساراویوو یا میلتون کاسکو، پتسلا یا فویت و آکونیا یا لو سلسو تعلق دارند.

به نظر می‌رسد پس از پیروزی ۲ بر صفر برابر قطر روح تیمی به آرژانتین برگشته است. اکنون تیم احساس راحتی می‌کند و می‌توان چهره دیگر آلبی سلسته را در دیدار برابر ونزوئلا دید. این بازی از مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا جمعه ساعت ۲۳:۳۰ برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایشاللله کینگ مسی امسال قهرمان میکنه ارژانتین رو و توپ طلای شیشم رو هم میگیره البته چن سال پیش باید توپ طلای شیشم و هفتم رو میگرفت اما با پارتی بازی پرز توپ طلاها رو دادن ب پنالدو بخصوص سال ۲۰۱۳ که رونالدو هیچ جامی رو نیاورد با رئال حتی اقای گل هم مسی شد اما توپ طلا رو مفت دادن ب پنالدو

    • بدون نام

      ایشالا با مسی قهرمانیم

    • بدون نام

      نایب قهرمانی جهان به همراه بهترین بازیکنش افتخاری استثنایی است که مسی هردو رو با هم به دست اورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج