جاباما
۸۷۸۹۷۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

تکاپوی استقلال برای حفظ پاتوسی

باشگاه استقلال از باشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی فرصت خواست تا با پرداخت پول رضایت نامه آیاندا پاتوسی این بازیکن را در تیم خود حفظ کند.

خبرورزشی: آیاندا پاتوسی بهترین خرید استقلال در لیگ هجدهم محسوب می‌شود. او هرچند در نیم فصل دوم به جمع آبی پوشان تهرانی پیوست، اما آن قدر عملکرد خوبی داشت که به سرعت به چهره‌ای محبوب نزد هواداران تبدیل شد.

او به طور قرضی استقلالی شد، اما در قراردادش بندی وجود داشت که با پرداخت مبلغ ۳۰۰ هزار دلار به عنوان رضایت نامه به باشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی برای یک فصل دیگر استقلالی می‌ماند.

باشگاه استقلال در مهلت تعیین شده طلب باشگاه کیپ تاون را پرداخت نکرد تا سرنوشت این بازیکن برای ادامه حضور در جمع آبی پوشان تهرانی از دست باشگاه استقلال خارج شود.

این هافبک آفریقایی باشگاه استقلال پس از اتمام مهلت قرارداد قرضی خود با این تیم به کیپ تاون سیتی بازگشته است.

روز دوشنبه آخرین فرصت پرداخت طلب پاتوسی بود و باشگاه استقلال نتوانست طلب کیپ تاون سیتی را پرداخت کند، اما این اتفاق شکل نگرفت.

باشگاه استقلال از باشگاه باشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی فرصت خواست تا با پرداخت پول رضایت نامه آیاندا پاتوسی این بازیکن را در تیم خود حفظ کند.

آیاندا پاتوسی ۲۶ ساله آفریقایی ۶ ماه فوق العاده را با پیراهن استقلال سپری کرد و در جریان ۱۷ بازی در تمامی رقابت‌ها، چهار گل و پنج پاس گل را در کارنامه خود ثبت کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پارسا طولابی

      اینوهم مثل تیام فراری دادید تیامی که با سیصد وپنجاه هزار دلار میموند بهش ندادن وچند برابر قراردادتیام روخرج کردن دو نفربی خاصیت اوردن حالا هم نوبت پاتوسی شده بارفتن پاتوسی حتما چیز گیرمسئولین استقلال میاد

    • کامران

      اگر وزیر گذاشت وپسرش چشم!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج