۸۷۹۰۷۸
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

یاران قالیباف در وزارت راه؛ مهره چینی نواصولگرایان

چند ماه پیش عباس آخوندی با تمایل زیاد برای نشستن روی صندلی شهرداری تهران، از وزارت راه استعفا کرد. اما نه تنها دست او از رسیدن به صندلی وزارت راه خالی ماند بلکه حالا شاهد است که یاران و همکاران دیروز قالیباف، در حال نشستن روی صندلی‌های استراتژیک این وزارتخانه هستند.

رویداد ۲۴ نوشت: چند ماه پیش عباس آخوندی با تمایل زیاد برای نشستن روی صندلی شهرداری تهران، از وزارت راه استعفا کرد. اما نه تنها دست او از رسیدن به صندلی وزارت راه خالی ماند بلکه حالا شاهد است که یاران و همکاران دیروز قالیباف، در حال نشستن روی صندلی‌های استراتژیک این وزارتخانه هستند.

مازیار حسینی یکی از نزدیک‌ترین مدیران شهری دوره قالیباف بود. او سال‌ها معاون فنی عمرانی شهرداری تهران بود و در سال ۹۲ گفته می‌شد اگر قالیباف به ریاست جمهوری برسد، مسئولیت وزارت راه یا یکی از معاونت‌های مهم وزارتخانه را به مازیار حسینی خواهد سپرد. او در دوره دوم قالیباف در معاونت حمل و نقل و ترافیک حضور داشت. باشگاه خبرنگاران جوان درباره شخصیت او می‌نویسد «جوان، مستعد با تجربه و به قول خودش ‍ژیگول، اما به شدت عملیاتی.» قالیباف به ریاست جمهوری نرسید، اما مازیار حسینی وارد وزارت راه شد.

حسینی مرداد ۹۷ به عنوان مدیر عامل جدید شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان انتخاب شد. در دی ماه سال گذشته محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی طی حکمی سید مازیار حسینی را به سمت معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن و ساختمان منصوب کرد. البته مازیار حسینی همچنان عضو هیات مدیره جدید شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان هم هست.

رضا نگهبان نیز از دیگر مدیران شهری محبوب سردار قالیباف به شمار می‌رفت که در مسئولیت‌های مهمی از جمله شهرداری منطقه ۷ فعالیت کرده بود و با روی کار آمدن تیم جدید در شهرداری تهران، از مسئولیت‌های سابق کنار رفت. با این حال روز گذشته وزیر راه و شهرسازی طی حکمی رضا نگهبان را به‌عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران منصوب کرد. وی جایگزین محمدزاه می‌شود که خردادماه ۹۵ با حکم آخوندی وزیر سابق راه مدیرکل شده بود.

در حالی که قالیباف در حال سازماندهی نزدیکان خود برای انتخابات مجلس یازدهم است، این مهره چینی‌ها می‌تواند در ثبات برخی وزیران دولت روحانی در مجلس آینده موثر باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاءالله که قالیباف همیشه پیروز وسربلند باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثل بدهیهای هزاران میلیاردی دوران مدیریت افتضاحش در شهرداری تهران ؟؟؟ حماقت هم حدی داره

    • بدون نام

      اگر مردمی که به جریان اصلاحطلب رأی دادند از قالیباف حمایت می کردند ، الآن پراید ۵۰ میلیون نبود ، گوشت ۱۰۰ هزار نبود ، دلار ۱۳۰۰۰ نبود و................................................................

      پاسخ ها

      • بی نام

        آره جانم پراید ازبیست میلیون میشد پانزده دلار هم که میشد سه تومان موفق باشید انشالله

      • بدون نام

        شما علم غیب دارین....

      • بدون نام

        معلومه حالت مثل حال سانسورچی زیاد خوب نیست ، آن استرس داره تو توهم:خخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      همه شده دوستان و یاران پس بقیه مردم چه گناهی مرتکب شدن که فقط عده خاصی فقط مسیول هستند از این مدیریت به آن مدیریت

    • سامان رضایی

      اولا اقای قالیباف نباید در مورد کشور ایران اظهار نظر بکند چون ملت ایران به ایشان نه گفتند باید کسی اظهار نظر بکند که با ملت ایران باشه واورا تایید کرده باشند نمونه ان محمد خاتمی واحمدی نزاد ودیگرانی که از طرف مردم رای گرفته باشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج