۸۷۹۰۹۳
۶۴ نظر
۵۰۰۶
۶۴ نظر
۵۰۰۶
پ

تغییرات در طرح ترافیک مردم را عصبانی کرد

عضو شورای شهر تهران با ابراز تاسف از اینکه ازدحام جمعیت در وسایل نقلیه عمومی به حدی است که وحشت می‌کنیم، سوار اتوبوس و مترو شویم، گفت: تغییرات طرح ترافیک و طرح زوج و فرد بدون اطلاع‌رسانی و ارائه نظرات کارشناسی به مردم، آن‌ها را بیشتر عصبانی می‌کند تا اینکه رضایت‌مندی مردم را به همراه داشته باشد. باید در این تغییرات پیوست‌های مطالعاتی قوی برای ارائه و توجیه مردم وجود داشته باشد و با استناد به آن‌ها از طرح دفاع کرد.

خبرگزاری ایلنا: عضو شورای شهر تهران با ابراز تاسف از اینکه ازدحام جمعیت در وسایل نقلیه عمومی به حدی است که وحشت می‌کنیم، سوار اتوبوس و مترو شویم، گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیشتر باید به فکر کمبودهای وسایل نقلیه عمومی باشد، نه اینکه برای کنترل ترافیک و آلودگی هوا از طرح ترافیک استفاده کند.

تغییرات در طرح ترافیک مردم را عصبانی کرد

حسن خلیل آبادی (عضو شورای شهرتهران):

* (با اشاره به طرح ترافیک جدید و نارضایتی‌هایی که در چند روز از سوی مردم و کارشناسان در این باره مطرح است): مشکل اساسی تهران آلودگی هوا است که یکی از دلایل اصلی آن ترافیک بیش از حد در تهران است، در نتیجه باید کاری کرد تا مردم از وسایل نقلیه شخصی کمتر استفاده کنند، اما راهکارهای آن باید توسط متخصصان و کارشناسان تعیین و به شورای ترافیک ارائه و براساس دریافت‌ها و مطالعات علمی تصمیمات گرفته شود.

* تغییرات طرح ترافیک و طرح زوج و فرد بدون اطلاع‌رسانی و ارائه نظرات کارشناسی به مردم، آنها را بیشتر عصبانی می‌کند تا اینکه رضایت‌مندی مردم را به همراه داشته باشد.

* اطلاع‌رسانی بیشتری نیاز است و اگر این اقدام برای کاهش آلودگی هوا، سلامتی و زیست بهتر شهروندان انجام شده، باید به آنها اعلام شود. تصمیم‌گیری‌های یک شبه، ناراحتی مردم را به همراه دارد که به این مساله دقت چندانی نشده است.

* متاسفانه کمبود اتوبوس واحد و ازدحام جمعیت به حدی است که وحشت می‌کنیم، سوار اتوبوس و مترو شویم.

* مردم مگر خودآزار هستند که پول بنزین بیشتر پرداخت کنند، به ماشین خود استهلاک بیشتر وارد کنند، در ترافیک سنگین خیابان‌های تهران قرار گیرند و به مقصد برسند؟! نابسامانی ناوگان حمل و نقل عمومی است که مردم را مجبور به استفاده از خودروی شخصی می‌کند.

* اگر ناوگان حمل ونقل عمومی متناسب با نیاز مردم و به صورت یکپارچه در سطح شهر توزیع شده باشد، اصلا کسی از خودروی شخصی استفاه نمی‌کند، وقتی با هزینه کمتر و زمان کمتر بتوانی به مقصد برسی، چه لزومی دارد که از خودروی شخصی استفاده کنی؟ و این مساله‌ای است که باید مورد توجه معاونت حمل ونقل و ترافیک شهر تهران قرار گیرد.

* اصل ماجرا این است که در تهران خودرو زیاد و سیستم حمل ونقل عمومی ضعیف است. اگر خطوط مترو، بی آرتی و در مجموع حمل ونقل عمومی در سطح شهر تهران تقویت شده بود، بخش بزرگی از مسئله آلودگی هوای شهر تهران برطرف می‌شد. بسیاری از اتوبوس‌های تهران اکنون از رده خارج هستند، در حالی که جمعیتی که از این ناوگان استفاده می‌کنند، بسیار زیاد هستند که این امر سطح نارضایتی مردم از خدمات عمومی را بالا می‌برد.

* (با اشاره به اینکه این طرح به پیوست‌های علمی نیاز دارد): برای تهیه پیوست‌ها نیز باید از کارشناسان بی‌طرف استفاده شود نه کارشناسان سفارشی که در نهایت به مثبت بودن پروژه رای می‌دهند، در کشور ما از این کارشناسان سفارشی بسیار است. یک گروه متخصص، بی‌طرف و دانشگاهی باید بر روی این طرح مطالعه داشته باشند و نظر دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از اولم معلوم بود

    • بهنام

      خدا خیرت بده

    • آسا

      علاوه بر کلافگی و عصبانیت،، اینقدر همه به بانیان و همه مجریان بد و ناسزا میگویند که ادب از بین رفته
      بابا مگه شما بین مردم نیستید
      درد مردم رو کم کنید نه گرفتاری مردم رو با این ایده ها بیشتر کنین.

    • بدون نام

      یادی کنیم ااز قالیباف تمام اتوبوس ها و خطوط brt و مترو یادگار اوست

    • بدون نام

      بنده خیلی راضی هستم از این طرح جدید. ترافیک خیلی کمتر شده تو محدوده. و اینکه نباید هر کی یه ماشین روشن کنه بیاد تو خیابون تک سرنشین. هوا هم دقت کنین چند روزه تمیز شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی بیجا کردید

      • بدون نام

        فکر کنم شما بازنشسته هستی به غیر خرید از،توی رختخوابت بیرون نمیای یا از،مدیران شهرداری هستی کی این قانون را تصویب کردن که از،سود این عوارض و جریمه ها به جيبت میرود

      • بدون نام

        فقط یک ور قضیه رو نبین

    • بدون نام

      برید از ژاپن بیارید شما نمیتونید خاک بر سرتوم

    • محمد

      آفرين گل گفتي

    • بدون نام

      اینجور طرحها هیچوقت کارساز وموثر نیست.پاک کردن صورت مسئله است.پولکی کردن کارهای الکی منجر به افزایش نارضایتی بیشتر مردم میشود.تاماه قبل خودروی من مثلا زوج ویافرد بوده هرچند برای کنترل آلودگی موثرنبود ولی زندگیم راباآن شرایط کمدی تطبیق داده بودم ولی اکنون فقط پول بدهیم وهروز خودرو راببریم بیرون خوب!!!!!؟این کجایش به آلودگی هوا کمک کرد.اینکه یک تعداد مدیر پیر وبازنشسته جای جوانان خلاق وتوانمند رابگیرند بهتر ازاین طرحهای فانتزی چیزی عاید مردم نمیشود.

    • محمود

      مگر با پرداخت پول دیگه آلودگی ایجاد نمیشود. فکرش را بکنید همه حاضر باشند پول ترافیک را بدهند چه وضعی از نظر آلودگی ایجاد میشود. هر چه سریعتر شکست این طرح را اعلام کنید و به همان زوج و فرد برگردید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      تغيراتي وچود نداشت فقط طرح زوج و فرد و پولي كرديد .....!!!!!

      پاسخ ها

      • مینا اصغری

        توقیف و تحریم جواب نمیده
        مسوولین با ماشین دولتی میرن سرکار مردم آویزون از دستگیره اتوبوس

      • یک شهروند

        جناب خلیل آبادی! خدا خیرتان بدهد . حرف حق را زدید . اگر رضایت مردم را میخواهید به طرح زوج و فرد برگردید

    • بدون نام

      خدا لعنت کند ان کسی که این موًضوع مسخره را برای ملت تدارک دید یک نفر چهار میلیون راننده را اسیر کرده ومردم دیگر هم با مصیبت خودشان را به سر کارشان می رسانند اقای پور سید اقایی همه اش این اتش ها از تنور تو بلند شده

    • بدون نام

      عالیه ترافیک واقعا کم شده

    • بدون نام

      بله کاملا درست است اتوبوسها یا دیر میرسند یا انقدر وقت تلف میکنند که مسافر را خسته میکنند تاکسیها هم فقط ساعتهای خاصی مسافر میبرند بقیه وقت را دربست میگیرند سفر با مترو خوب است ولی در بعضی ایستگاهها بسیار شلوغ است .البته باید متذکر شد که طراحان این طرح جدید اول به فکر جیب خودشان بودن وگرنه اینها فقط مردم را خسته میکند یک مسیله دیگر هم هست وان پیچو تابی است که در راهها درست شده برای رفتن از یک مسیر به مسیر دیگر باید بازی مار پله انجام داد مسیر مستقیم نیست دور زدن اضافه است خیابانها باید طراحی درستی پیدا کنند نه اینکه طرح ترافیک جدید طرح بشه .

    • بدون نام

      بفرمایید تولید ماشین کم بشه

    • بدون نام

      احسنت یکی پیدا شد حرف درست بزنه.

    • مرتضی

      وقتی که کاربدست نااهلانی چون پورسیدآقایی بی فرهنگ وبی سواد باشد غیرازاین توقعی نیست

    • بدون نام

      شورای شهر بیخود
      اتفاقا طرح بسیار خوبیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کجای این طرح خوبه
        ما که تو این منطقه زندگی میکنسم عملا باید هر روز پول بدیم از کار و زندگی افتادیم

      • بدون نام

        شهرداریچی هستی

    • بدون نام

      کلنگی از هوا خورد زمین و نشکست.

    • بدون نام

      عوضش پلیس دیروز اعلام کرد که خیلی راضیه...مگه فقط رضایت پلیس کافی نیست؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله چون عوارض،و جریمه ها را با شهرداری تقسیم میکنند

    • بدون نام

      آقا شما چقدر از مسئله پرتی ، این طرح نه برای آلودگی و نه برای سلامت مردم است . بلکه فقط بودجه ای شده برای اختلاس گرها و مفت خورها . اعصاب مردم کوچکترین اهمیتی ندارد . نا کارشناسانی که معتقدند این طرح برای کاهش آلودگی هوا است باید جوابگو باشند که خودروهایی که بیرون از طرح تردد میکنند ، آلودگیشان وارد محدوده نمیشود ؟ تنها راه خلاصی از این معضل برکناری معاونت حمل و نقل ترافیک است و محاکمه این بابا بجرم مردم آزاری . سواد که نداره لااقل کمی معرفت داشته باشه و خودش بره کنار . شورای شهر وشهردار هم گم تقصیر ندارن ، بوی پول که اومده پاهاشون لرزیده

    • س

      واقعا همین نکته اساسی است .من از مترو استفاده میکردم برای رفتن سر کار اینقدر شلوغ و دست فروش هست که مثل دیوانه ها میرسیدم خونه و ترجیح دادم با ماشین بروم و روزی یک ساعت هم مصیبت ترافیک را بجان بخرم و حداقل تو ماشین راحت نشستم و مصیبت فشار قبر مترو بخصوص بعد از ظهر را ندارم.

    • بدون نام

      لطفا فحاشی های مردم را کامل منتشر کنید تا درجه عصبانیت مردم نشون داده بشی

    • ش

      لطفا از طرف مردم سخن نگویید..من ماشین پاشین ندارم.!!!!

    • عباس فهیم

      کاملا درست گفتند. وقتی وسایل حمل و نقل عمومی به مقدار کافی وجود داشته باشه لزومی نداره از خودروی شخصی استفاده بشه.

    • بدون نام

      مردم میدانند این حرفها را به آن شهردار نادان بگو که همه چیز،را در پول میبیند

    • حمید کشاورزی

      مشکل اصلی ما این است که بعضی از مسئولین به فکر درآمدزایی از جیب مردم هستند نه به فکر خدمات رسانی یه مرد م!

    • پول و فقط پول

      پول بدید چند ماه صبر کنین که شاید یه ماشین از ویران خودرو بگیرید بعد برید برای 365 روز سال پول بیمه بدهید سپس عوارض سالیانه را هم بر مبنای 365 روز سال به شهرداری بپردازید اگه خواستین اون وقت برای استفاده از خودرویتان پول بدهید که بزاریم در خیابان تردد کنید

    • ام دی

      فقط میتونم بگم خدا لعنتتون کند هر روز بفکر خالی کردن جیب مردم هستید با نیرنگ وحقه وکلک بازی

    • بدون نام

      مردم کیلو چند طرح جدید کمکی به کاهش آلودگی هوا نکرده و بالعکس بیشتر نیز شده است تنها مزیت آن پر شدن جیب سازمانهای ذیربط میباشد

    • شهروند

      همانطور که میدانید عمده ترین دلیل ترافیک شهر تهران تردد خودروهای تک سرنشین در مسیر رفت و امد به کار است، چرا دولت تلاس نمیکند که با تشویق شرکتها به ارایه خدمات سرویس دهی از کار به منزل و بلعکس پرسنل ان شرکتها را مجاب به استفاده از یک خودرو به جای پنج خودرو کند؟ یعنی به جای استفاده از پنج خودرو تک سرنشین یک خودرو به چهار نفر از همکاران خود سرویس دهد و شرکت حق سرویسی را به فرد سرویس دهنده بدهد، و دولت شرکت را به خاطر این عمل تشویق نماید. تا کی باید با طرح های سلیقه ای و اجباری مردم را تحت فشار قرار دهید؟

    • بدون نام

      میشه بگید برای اینکه در یک فصل 70 روز باقیمانده غیررایگان را خریداری کرد چه میزان باید هزینه کرد؟

    • بدون نام

      سلام، حداقل خطوط متروی 6و7را راه اندازی میکردید بعد این طرح را میدادید،پس هدف کاهش الودگی هوا نیست.

    • ترسو

      قرارنيست كه مردم در آرامش و رفاه باشن ! مردم فقط بايد عصباني و پرخاشگر و مغموم و مظلوم باشن ! آلودگي هوام با گرفتن باج و خراج از اين امت تا آخر ايستاده !!!! بحول و قوه الهي ، باعثِ تميز شدن هوا و كاهش ترافيك ميشه !!!!!! انشالله ، ماشاالله ..........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقا در ادارات مراکز دولتی باب شده هرکس مسول پنج شش نفر شد ریس خطاب می کنند از امتیازاتی که نسیب ایشان میشه یک دستگاه خودر با رانند یا خودرو در اختیا ر ایشان نه مالیات خودرو نه بیمه پول بنزین نه پول طرح ووو جملگی از بت المال پرداخت میشه در خیابان خودش خانوادش مانور می دهند به ریش این ملت میخندن ادم دردو به کی بگه

    • بدون نام

      پولو بچسب گور بابای مردم

    • بدون نام

      دولت اصلاح طلب شورای اصلاح طلب و مجلس اصلاح طلب فکر میکردیم همه همصدا بشن خوب میشه نمیدونستیم که به کثافت میکشن مملکتو

    • بدون نام

      اینم از رای دادن های لیستی و کیلویی

    • بدون نام

      وای بروزی که کاسه صبر مردم لبریز بشه اونوقته که بلایی که شهرداری سر حیوونا میاره سر شما بی کفایتهای بی سواد میاره

      پاسخ ها

      • بی نام

        چون تعداد بی سواد ها خیلی زیاد است قدری بر صبر خود بیفزائید تا قتل عام نشود

    • بدون نام

      مردم حقشونه دارن مفت مفت روزی سه وعده غذا میخورن میخوان راحت هم باشن ؟؟ اگه روزی یک وعده بخورید آلودگی هوا هم کم میشه مگه ندیدین دلار گرون شد مردم شروع کردن به زباله خوری و تولید زبالشون کم شد

    • بی نام

      مگر رفاه و سلامتی مردم مهم است یک عده مدیر ناتوان از سازمانی طرد و در سازمانی دیگر مسئولیت و پست می گیرند غافل از اینکه کارکرد این مدیر موفق بوده یا نبوده کافی است به ریسمان قدرتی وصل باشی از این سازمان به آن سازمان از این وزارت خانه به آن وزارت خانه از این قوه به آن مجمع مدیران تکراری

    • بدون نام

      این چه طرهی بود اسنپ و تپسی قیمتهاشون نجومی بالا رفته چرا اینقدر ما را اذیت میکنید بس دیگه خفه شدیم از پول دادن از کجا بیاریم دزدی کنیم اگه بلدید راه بگید بس بس بس بس بس

    • بدون نام

      لعنت خدا و تمام بندگان خدا بر کسانی که برای مردم مشکل ساز هستند و دست مردم را می بندند. خدایا ترا خداوندی خودت تقاص این کارها را از عاملانش بگیر. واقعا خسته شدیم.

    • محمدرضا

      شیر مادرت حلالت،حرف دل مارو زدی

    • ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!

      اشتباه ۰ اشتباه ۰اشتباه ۰۰۰ اینها فقط و فقط دنبال پول تو جیب مردم بیچاره هستن نه آلودگی هوا ۰ آدم بیسواد هم میفهمه دنبال پول مردم هستن۰ اگر قراره آلودگی نشود اون ۲۰ روز هم کنسل و راه ندید تو ی طرح ترافیک۰۰۰۰۰ این درسته

    • حسین

      مگه نظر مردم برای اینا ارزشی داره وقتی همه کارها و مشکلات را با پول میخوان حل کنن یعنی ذره ای عقل ندارن

    • بدون نام

      باسلام شما بااین طرحهای من درآوردی تان بجز پول برای خودتان ودرسر برای مردم کار دیگری نمیکنید.

    • احد

      کدام کنترل آلودگی؟
      موضوع پول و درآمده برای شهرداری

    • بدون نام

      محدودیت زوج و فرد را با پول دادن برداشتید. هدف کاهش آلودگی نبود بلکه درآمدزایی برای شهرداری و شورای شهر بوده

    • مهدی ترابی

      اینا برا پوله.یعنی پول بده هر روز بیا تو محدوده.وگرنه اینا به فکر ترافیک نیستن.

    • مریم

      اولا الان سه ماهه از اول سال دارن اعلام میکنن کی گفته یه شبه بوده دوما خیلی خیلی طرح خوبیه واقعا دیگه ترافیک نیست من که راه دوساعترو نیم ساعته میرسم دستشون درد نکنه

    • بدون نام

      بلاخره یکی پیدا شد حرف حسابی بزند،درود بر شما.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقا از طرح که بگذریم کلن شده پولی این شهردار دیگه روی همه را سفید کرده افتادن به فروش پیادرو ۶ متر مقازه بخر کل پیاده رو را اشغال کن میز صندلی ویا هر چیز دیگر بگذار منتهاباید پولشو ماهانه پرداخت کنی گور پدر مردم از خیابان عبور کنند هیچ معلومم نیست این پول های هن گوفت تو جیب کی میره نمونش مقازهای پیتزا فروشی وو سعادت اباد میدان شهرداری بلوارسمت راست نرسید به خود شهرداری منطقه دو

    • رامین

      برای کسانی که هر روز تردد دارند بهتر هر فصل ۱۳ هفته داره
      یعنی ۹۰ روز از ۱۳ جمعه کنیم میشه ۷۷ روز یعنی هر فصل ۳۸ روز زوج و۳۸ روز فرد داره در طرح قدیم شما ناچارا برای روز غیر پلاکت طرح ترافیک ۴۰ تومانی می‌خریدید که ۱.۵ میلیون در هر فصل هزینه میشد الان ۲۰ روز از این ۷۷ روز آزادی بقیه ۵۷ روز که باید هزینه ۲۰ تومانی بدید میشه ۱ میلیون و صد در هرفصل... که برای ساکنان منطقه این عدد نصف میشه البته به شرطی جواب میده همه این پول ها صرف حمل و نقل عمومی بشه

    • فاطمه

      اخه تا کی ازمایش و خطا .اینو بچه هم میدونه که طرحی بیخود است یعنی اینقدر قحط الرجال که مغز متفکر پیدا نمیشود که بگوید این طرحی غیر قابل اجرا وفلج کننده زندگی مردم است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج