۸۷۹۱۲۵
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

کروس: رفتن رونالدو از رئال همه را خوشحال کرد

هافبک آلمانی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید که اگرچه جای خالی هم‌‌تیمی پرتغالی‌اش در این تیم احساس می‌شود، اما رفتن او از سانتیاگو برنابئو در نهایت به نفع همه بوده است.

خبرگزاری تسنیم: اگرچه جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید برای بسیاری از هواداران این تیم شوک‌آور و ناراحت‌کننده بود، اما تونی کروس، هافبک آلمانی این تیم می‌گوید که این اتفاق در نهایت به نفع کهکشانی‌ها شده است.

کروس در گفت‌و‌گو با نشریه بیلد آلمان اظهار داشت: اگر ما جای خالی بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو را احساس نمی‌کردیم، عجیب بود، چون او با گل‌هایش سرنوشت خیلی از بازی‌ها را رقم زد. با این حال انتقال او همه را خوشحال کرد. او می‌خواست تجربه‌ای جدید کسب کند و رئال مادرید هم از فروشش کلی پول به دست آورد.

کروس ۲۹ ساله در ادامه اعتراف کرد که تصمیم بایرن مونیخ برای فروش او به رئال مادرید اشتباه بوده است. وی اظهار داشت: به نظر من، همان موقع هم مشخص بود که بایرن زمان بدی را برای فروش من انتخاب و اشتباه کرد. درست است که اولی هوینس، رئیس باشگاه هم بعداً‌ این موضوع را علناً بیان کرد و نوع بیانش هم شخصیت بزرگ او را نشان می‌داد. آیا فروش من دلیل رفتن پپ گواردیولا بود؟ خود او باید به این سؤال پاسخ دهد. من نمی‌توانم بگویم که آیا او از فروش من راضی نبوده است.

هوینس اخیراً در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود که شاید فروش کروس به رئال مادرید تصمیم اشتباهی بوده است. ما آن موقع باید تصمیم می‌گرفتیم و انصافاً هم تصمیم سختی بود.

کروس اخیراً قراردادش با رئال مادرید را تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرد. او در این مورد هم گفت: من عمداً سال ۲۰۲۳ را برای پایان قراردادم انتخاب کردم. آن زمان ۳۳ ساله خواهم بود و فکر می‌کنم که زمان مناسبی برای بازنشستگی باشد، اما هنوز تا آن زمان وقت دارم که درباره بازنشسته شدنم تصمیم بگیرم. با این حال من از همین حالا می‌توانم بگویم که بعد از ترک رئال مادرید در آمریکا، چین یا قطر بازی نخواهم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجاهدِ جامانده

      دلارای الغرافه همه چیزو ممکن میکنه تونی جون

    • بدون نام

      پنالدو خر کیه بابا

    • بدون نام

      پنالدو گم شد خدا رو شکر تو تیم نموند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج