جاباما
۸۷۹۱۴۷
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

هاشمی‌نسب: قیمت بازیکنان سرسام‌آور است

مهدی هاشمی‌نسب، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: قیمت بازیکنان در فصل نقل‌وانتقالات سرسام‌آور است و با این شرایط تیم‌هایی مثل فولاد کار سختی برای جذب بازیکن دارند.

خبرگزاری تسنیم: مهدی هاشمی‌نسب با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان و فعالیت این تیم در فصل نقل‌وانتقالات گفت: تا الان چند بازیکن مدنظرمان را جذب کردیم و حضور کولیبالی هم در فولاد قطعی شد، ولی نیاز به جذب چند بازیکن دیگر هم داریم.

البته قیمت بازیکنان در فصل نقل‌وانتقالات سرسام‌آور است و با این شرایط تیم‌هایی مثل فولاد کار سختی برای جذب بازیکن دارند. برخی از تیم‌ها طوری هزینه می‌کنند که کار برای تیم‌های دیگر سخت می‌شود، با این حال ما تلاش می‌کنیم تا تیم خوبی را آماده مسابقات کنیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره وضعیت لوسیانو پریرا و اینکه گفته می‌شود این بازیکن به دلیل عدم دریافت مطالباتش در تمرینات غایب است، عنوان کرد: ظاهراً مسئولان باشگاه با شیمبا صحبت کرده‌اند و مشکلات هم تا حدودی حل شده است. پریرا بازیکن کارآمدی است و امیدواریم در فولاد بماند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فولاد می‌تواند در فصل جدید مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشد، تصریح کرد: نمی‌توان از حالا پیش‌بینی خاصی انجام داد، ولی تمام تلاش ما این است که یک تیم شایسته را راهی مسابقات کنیم تا هواداران فولاد خوشحال شوند. البته با وجود تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتورسازی، ذوب‌آهن و... کار سختی داریم، اما تلاش می‌کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مثل اونزمان که خودت قیمت سرسام اور از کیسه کشا گرفتی . هر چیزی به زمان خودش

    • حمید رضا راشدی

      حالا خوبه خودت اولین نفری بودی که میلیاردی میگرفتی

    • بدون نام

      رطب خودده منع رطب نمیکند.ور زمان خودش هزینه انتقال هاشمی نسب رکورد دار شد

    • بدون نام

      پول خوبه هاشمی نصب چقدرازفتل گرفتی چراسایپا ویا پیکان نرفتی خوزستان چرانرفتی پس نگوقیمتها بالا رفتند شرافت فروختنی نیست ان دوتیم هم ارث پدری کسی نبودند ونیستند ولی باپول به بهانه های دیگه میشه فروخت شرف را

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج