جاباما
۸۷۹۳۱۶
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

فال روزانه ۰۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

فال روزانه جمعه ۷ تیر ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 7 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی باهوش، پرانرژی، دارای اعتماد به نفس، پر شور و نشاط و جسور هستید. شما قدرت بالایی در تصمیم گیری دارید و این کار را با اطمینان خاطر کامل انجام می دهید، به همین دلیل هم وقتی تصمیمی می گیرید هیچ وقت از آن پشیمان نمی شوید. شما شخصی قوی و سیاستمدار هستید، به همین دلیل هم در کارتان خیلی خوب پیشرفت می کنید، اما تندخویی و کینه توزی های گاه و بیگاهتان اگر تحت کنترل در نیایند می توانند روند این پیشرفت را کند کنند. اگر به دنبال به دست آوردن منافع طولانی مدت هستید الان بهترین زمان ممکن برای این است که دست به کار شده و حداکثر توانتان را در راه رسیدن به اهدافتان به کار ببندید. اعضای خانواده تان هم خوشبختانه شما را مورد حمایت خود قرار داده و در تصمیم گیری های مهم یاریتان خواهند کرد. کارها و پروژه های ناتمام درست به همان شکلی که خودتان دلتان می خواهد تکمیل خواهند شد و نتایج خوبی را برایتان به همراه خواهند داشت. وضعیت سلامتی شما امسال خوب خواهد بود و با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد، اما وضع سلامتی یکی از اعضای خانواده تان که پیش از این نیز با مشکلاتی درگیر بوده است نگرانی هایی را برای شما به وجود خواهد آورد. سفر کاری به مقصدی دوردست که ممکن است در خارج از کشور باشد، منافع مادی قابل توجهی را برای شما به همراه خواهد داشت و همچنین فرصت آشنایی با افراد مهم و مشهوری را در اختیار شما قرار خواهد داد. روابط عاطفی تان امسال خوب پیش خواهند رفت ،اما منتظر چیز فوق العاده خاصی نباشید! ماه های مرداد، آبان و اردیبهشت بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۰۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

از امروزتان تا جایی که می توانید لذت ببرید. کنترل اوضاع را در دست بگیرید و از هر موقعیتی که سر راهتان قرار می گیرد بیشترین بهره ی ممکن را ببرید. همه ی کارهایتان را با لبخندی به روی لب هایتان انجام دهید و خونسردی خود را در هر شرایطی حفظ کنید. در حال حاضر انرژی فوق العاده ای در اختیارتان قرار گرفته است که نباید آن را به سادگی از دست بدهید. ایده ها و نظراتی که دارید را با اعتماد به نفس کامل با اطرافیانتان به اشتراک بگذارید و خیالتان از اینکه حرف هایتان مورد استقبال آنها قرار خواهند گرفت راحت باشد. در مهمان هایی که امروز به آنها دعوت می شوید شرکت کنید و از تک تک لحظاتتان لذت ببرید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز دیگران خیلی لجوج و سرسخت به نظر می رسند و قدرت انعطاف پذیری شما و تواناییتان در وفق دادن خودتان با دیگران به آزمایش گذاشته خواهند شد. شاید اطرافیانتان روی ذات مهربان و دلسوزتان حساب باز کرده باشند. به حرف هایشان گوش کرده و اگر کاری از دستتان بر می آید برایشان انجام دهید، اما به هیچ عنوان نگذارید از شما سوء استفاده کنند. امروز در مورد مسائل مالی حواستان را خوب جمع کنید تا به دردسر نیفتید. مثلا اگر به دوستانتان پیشنهاد رفتن به رستوران را بدهید ممکن است آنها فکر کنند که شما آنها را به صرف شام دعوت کرده اید. تازه اول ماه است، اگر حواستان را جمع نکنید هنوز ماه به نیمه نرسیده بودجه تان به آخر خواهد رسید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز در بالا و پایین رفتن از پله ها خیلی احتیاط کنید، زیرا اگر دقت نکنید یا بخواهید پله ها را دو تا یکی کنید این احتمال وجود دارد که زمین بخورید. البته این تنها گوشه ای از قضیه است و به طور کلی عجله کردن در روزی که پیش رو دارید به نفع شما تمام نخواهد شد و در انجام کارهایتان اشتباهات غیر قابل جبرانی را به بار خواهد آورد. به جزئیات و انجام کلیه مراحل یک کار دقت داشته باشید. امروز در خانه نمانید و به بیرون از منزل بروید تا با افرادی جدید آشنا شوید. با دوستانتان و حتی دوستان دوستانتان دیدار کنید و از بودن در جمع لذت ببرید، مطمئن باشید ماندن در خانه خیلی لذت بخش نخواهد بود و به ویژه نزدیک های غروب حسابی کلافه خواهید شد.

فال روزانه ۰۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز روز فوق العاده ای برای کمی ریسک کردن و یا سرمایه گذاری در زمینه ای می تواند باشد که شاید پیش از این به نظرتان کمی غیر منطقی می آمده است. شانس و ثروت به سراغتان آمده اند و این فرصت را دارید که تصمیمات موفقیت آمیزی را در زمینه مسائل اقتصادی بگیرید و حس ششمتان نیز به کمکتان آمده و شما را در جهت درست راهنمایی می کند. امروز در کل روز خوبی برای مکالمه و صحبت کردن نخواهد بود، اما در حرف زدن با عشقتان باید خیلی بیشتر از همیشه دقت کنید که روی جزئیات تأکید ویژه ای داشته باشید و روی بهبود مهارت های مکالمه خود کار کنید تا سوء تفاهمی بینتان به وجود نیاید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

شاید امروز احساس کنید که یک دیوار آجری در برابرتان قرار گرفته است و اجازه پیش رفتن را به شما نمی دهد. اما در واقع احساساتتان کمی آشفته هستند و دارید با خودتان و دنیای اطرافتان لجبازی می کنید. شاید اگر کمتر تقلا کنید همه چیز خیلی بهتر از انتظارتان پیش برود. یک نفر توجه شما را به خود جلب کرده است و فکر می کنید او بهترین فرد به عنوان شریک زندگی شما خواهد بود و دلتان می خواهد هر چه زودتر قضیه را رسمی کنید. هرچند این تفکرات مثبت شما را به هیجان می آورند بهتر است کمی دست نگه دارید، ممکن است جنبه هایی از شخصیت این فرد هنوز برای شما ناشناخته باشند. کمی به خودتان و او فرصت بدهید تا شناختی کامل از یکدیگر به دست بیاورید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز برای شما روز خوبی خواهد بود و کارها تقریبا خوب و بدون هیچ گونه مشکل خاصی پیش خواهند رفت. احساسات شما می توانند موقعیت های مطلوبی را برای شما فراهم کنند، پس از آنها به خوبی استفاده کنید. شاید سرعت پیشرفت کارها چندان زیاد نباشد، اما شما می توانید از این شرایط به نفع خودتان استفاده کنید. سر حوصله به همه جزئیات دقت کنید و سعی کنید هیچ بخشی از معادله را نادیده نگیرید تا از وضعیتی باثبات و همراه با آرامش و آسودگی خیال لذت ببرید. اگر هنوز مجرد هستید وقت آن رسیده است که از منطقه امن خود خارج شده و با روی باز با فرصت های موجود مواجه شوید. اگر در روابط خود دست به ریسک کردن بزنید درهای جدیدی به روی شما باز خواهند شد.

فال روزانه ۰۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز روز خیلی خوبی برای شوخی کردن با دیگران، مخصوصا از نوع شوخی فیزیکی نخواهد بود و انگار دیگران اصلا اعصاب و حوصله این جور چیزها را ندارند، پس حواستان را جمع کنید و زیاد بامزه بازی در نیاورید. شاید اصلا بهتر باشد که زیاد از خانه بیرون نروید و سر خودتان را با کارهای خانه گرم کنید، یا هم یک نقاشی جدید را شروع کرده یا یک غذای جدید که تا به حال امتحان نکرده اید را بپزید. دیدن لبخند شما می تواند مایه آرامش تمام اهل خانه باشد، پس حتی اگر یک چیزهایی باب میلتان نیستند هم لبخند زدن را فراموش نکنید. ساعات پایانی روز زمان بهتری برای دیدار با دوستان و عزیزانتان خواهد بود و بهتر با دیگران کنار خواهید آمد.

فال روزانه ۰۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز به دنیا لبخند بزنید! به خاطر چیزهایی که دارید و افرادی که دور و برتان هستند خدا را شکر کنید. تا جایی که می توانید احساس نزدیکی و صمیمیت را در فضای اطرافتان افزایش داده و به دیگران نیز منتقل کنید. اکنون برای شما زمانی فوق العاده است و اگر بتوانید ذهنتان را روی انجام کارهایی که می خواهید متمرکز کنید موفقیتتان در آنها قطعی خواهد بود. نظرتان درباره تماشای یک فیلم رمانتیک همراه با عشقتان چیست؟ اگر اهل فیلم نیستید هم به شما پیشنهاد می شود همراه با او به جایی خلوت رفته و بی آنکه خیلی حرف بزنید دست در دست هم قدم بزنید و از سکوت شب و احساسی که وجودتان را در بر گرفته است لذت ببرید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز از بعضی چیزها سر در نمی آورید و این موضوع ذهنتان را مشغول کرده است. خودتان را نگران نکنید، هیچ چیز پیچیده ای در جریان نیست؛ فقط باید مهارت شنیدن و گوش کردن به حرف های دیگران را کمی بهتر یاد بگیرید. البته همه تقصیرها هم به گردن شما نیست و هر دو طرف باید خودشان را تا حدودی تغییر بدهند، اما این تنها به شرطی صورت خواهد گرفت که هر دو طرف مشتاق به حل این مسئله باشند و به حرف های هم گوش کنند و احترام بگذارند. شاید خیلی سخت به نظر برسد، اما اگر امکان این کار را دارید امروز موبایلتان را خاموش کرده و پریز تلفن را بکشید و هر نوع ارتباط را تا جای ممکن با دنیای مدرن قطع کرده و به مغزتان استراحت بدهید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز شاید مخالفت هایی زیادی با شما صورت بگیرد یا موانع مختلفی سر راهتان قرار بگیرند، اما اجازه ندهید این موضوع شما را دلسرد کرده و یا از میدان به در کند. اگر می خواهید از این وضعیت جان سالم به در ببرید نگرش مثبت خود را حفظ کنید و منطقی باشید. امروز از آن روزهایی است که شما می توانید تعادل مطلوبی در بسیاری از زمینه های زندگی خود ایجاد کنید، به شرط آن که افکار و احساسات طرف مقابلتان را درک کرده و به آنها احترام بگذارید. انجام کارهای خیر و کمک به افراد نیازمند به شما کمک خواهد کرد که کارهایتان را خیلی راحت تر از آن چیزی که انتظارش را دارید پیش ببرید. پس کمی دست و دل بازی به خرج داده و بخشی از پول، وقت یا انرژیتان را به بقیه اختصاص دهید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز در دنیای شما بین نو و کهنه نبردی سخت در خواهد گرفت. نگرش قدیمی و محافظه کارانه شما کنترل خیلی شدیدی روی اوضاع دارد و مبارزه با آن و در پیش گرفتن رویکردی که تا پیش از این به نظرتان نامتعارف و عجیب بوده است کار بسیار دشواری خواهد بود. اگر می خواهید انقلابی به راه انداخته و همه چیز را تغییر دهید باید پیش از هر چیزی به درس هایی که گذشته به شما داده است نگاهی بیندازید تا با عبرت گرفتن از گذشته آینده خود را بسازید. البته این به هیچ عنوان نیست که باید اجازه دهید تجربیات تلخ گذشته شما را ترسانده و یا محدود کنند، فقط از آنها درس گرفته و با احتیاط به سوی اهداف خود پیش بروید و خیالتان هم راحت باشد.

فال روزانه ۰۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز می تواند روزی با بازدهی بسیار بالا باشد. شما در حال حاضر در شرایط خیلی خوبی برای پیش بردن کارهایتان به سر می برید و همین باعث می شود که تلاش هایتان به نتیجه برسند. امروز همچنین روز خوبی برای تصمیم گیری در مورد اهداف بلند مدتتان می تواند باشد. دلتان می خواهد که در پنج یا ده سال آینده خودتان را کجا ببینید و کارهایی که اکنون انجام می دهید آینده تان را چگونه تحت تأثیر قرار خواهند داد؟ برنامه ریزی هایتان را انجام داده و به صورت هدفمند پیش بروید. امروز زیاد از حرف های اطرافیانتان سر در نمی آورید، البته تقصیر از شما نیست و خود آنها هم خیلی واضح حرف نمی زنند. برای این که بهتر بتوانید پیام های آنها را دریافت کنید به زبان بدن آنها دقت کنید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غریبه آشنا

      من آبانم
      اما ای کاش عشقی بود که بشه دست در دستش راه رفت.
      من فقط شاهد اینم که دوستام قربون صدقه عشقم میرن و میگن که دوسش دارن. و من میخندم .خنده ای که از صدتا گریه بدتره.
      خیلی سخته جلو چشمت از عشقت بگن تو اصلا به روت نیاری
      خیلی سخته ببینی یکی دیگه دوسش داره یکی دیگه از دیدنش دلش میلرزه . خیلی سخته...):
      برام دعا کنید به دستش بیارم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخیی الهی بمیرم

      • کمند

        چرا ساکت موندی برو و براش بجنگ .

    • مهر

      درباره مهر مینویسه شوخی همش یچی جدید بنویس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج