جاباما
۸۷۹۳۱۸
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

نصیریان‌دوست: قرارداد فولاد با کولیبالی دزدی است

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در واکنش نسبت به عقد قرارداد باشگاه فولاد با موسی کولیبالی، گفت این بازیکن با ما تمدید قرارداد کرده بود و این‌که اقدام که باشگاه فولاد با دادن پیشنهاد بیشتر با او قرارداد می بندد، دزدی آشکار ورزشی است.

ورزش سه: مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان در واکنش نسبت به عقد قرارداد باشگاه فولاد با موسی کولیبالی، گفت این بازیکن با ما تمدید قرارداد کرده بود و این‌که اقدام که باشگاه فولاد با دادن پیشنهاد بیشتر با او قرارداد می بندد، دزدی آشکار ورزشی است.

مهران نصیریان‌دوست با واکنش نسبت به اقدام باشگاه فولاد در عقد قرارداد با موسی کولیبالی، اظهار کرد: «روز دوشنبه موسی کولیبالی پس از این‌که یک فقره چک ۱۵۰ میلیون تومانی بابت مطالبات‌اش از باشگاه نفت مسجدسلیمان دریافت کرد، در اهواز قراردادش را برای یک فصل دیگر با باشگاه ما تمدید کرد ولی روز گذشته متوجه شدیم که باشگاه فولاد با او قراردادی ۲ ساله منعقد کرده است، اقدامی که به دور از اخلاق حرفه‌ای و ورزشی است.»

وی در ادامه افزود:« آقای رضایی، مدیرعامل باشگاه فولاد همشهری و هم‌تبار ما محسوب می‌شود و انتظار نداشتیم او چنین خیانتی را نسبت به هم شهری ها و هم‌تباران خود داشته باشد. این اقدام رضایی برای ما جای تامل دارد و به نظرم اقدام این مدیرعامل و باشگاه فولاد در واقع دزدی آشکار ورزشی است.»

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان همچنین با بیان این‌که باشگاه فولاد که خود را یک باشگاه حرفه‌ای می‌داند نباید اقدام به انجام چنین کار غیرحرفه‌ای می‌کرد، گفت: «خیلی خوشایند نیست که باشگاه‌ها این‌گونه همدیگر را دور بزنند. من واقعا انتظار نداشتم که باشگاه فولاد بخواهد با دادن پیشنهاد بیشتر به موسی کولیبالی او را تحریک کند.

نکته جالب این است که آقای رضایی روز دوشنبه نیز وقتی در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان دو تن از اعضای هیات مدیره باشگاه ما را دید به آن‌ها اعلام کرد که با بازیکن خیلی خوبی تمدید کردید و کولیبالی در لیست جواد نکونام برای لیگ نوزدهم بود ولی اکنون که با شما قرارداد تمدید کرده است دیگر نمی توانیم او را جذب کنیم اما نمی‌دانم چطور می‌شود که این مدیر عامل اینگونه می‌گوید ولی در کمتر از ۲۴ ساعت در عمل به صورت دیگر نشان می‌دهد و اقدام به عقد قرارداد دو ساله با این مدافع می کند.»

وی خاطر نشان کرد: «انتظار داشتیم باشگاه فولاد اخلاق‌مدار باشد و اخلاق ورزشی را زیر پا نگذارد. این باشگاه می دانست کولیبالی می‌تواند برای ما تاثیرگذار باشد ولی با این کارشان حواشی بسیاری را برای باشگاه و تیم نفت مسجدسلیمان ایجاد کردند. به هر حال متاسفانه مسائل این چنینی در فوتبال ایران باب شده است ولی باز هم تاکید می کنم انتظار انجام این‌کار را حداقل از باشگاه حرفه‌ای چون فولاد نداشتیم.»

نصیریان‌دوست در پاسخ به این سوال که کولیبالی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشته است که باشگاه نفت حتی حاضر نشده برای او بلیط بازگشت به کشورش را تهیه کند نیز گفت:« این حرف‌ درست نیست و ما یک ماه پیش به او گفتیم اگر می خواهی برایت بلیط تهیه کنیم که او گفت تا ۱۵۰ میلیون تومان قرارداد خود را دریافت نکنم از این‌جا تکان نخواهم خورد.

ما هم علی‌رغم مشکلاتی که داشتیم در نهایت ۱۵۰ میلیون تومانی را تهیه و در قالب یک فقره چک که نقد هم شد به او پرداخت کردیم. انتظار اینگونه رفتار را از کولیبالی هم نداشتیم و او هم باید اخلاق حرفه‌ای را رعایت می‌کرد و به قراردادش پایبند می‌بود‌.»

وی تاکید کرد:«باشگاه نفت مسجدسلیمان از باشگاه فولاد شکایت خواهد کرد و این حق را برای خودمان قائل هستیم و تا پایان نیز این شکایت را دنبال می‌کنیم و مطمئنا فولاد از نقل و انتقالات محروم خواهد شد. به هرحال متاسفیم که باشگاه فولاد دست به چنین کار غیرحرفه‌ای زده است.»

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان عنوان کرد:« باتوجه به شناختی که نسبت به اعضای هیات‌مدیره فولاد دارم، مطمئنم آن‌‌ها با این اقدام غیراخلاقی و غیر حرفه‌ای مدیرعامل باشگاه برخورد خواهند کرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      این فولاد که بازیکن دزدی می کنه!؟
      چرا برای بلبلی گیر می ده!؟

    • ابوالفضل

      فولاد همیشه بازیکن دزد بوده سال پیشم می خواست این کارو با گسترش فولاد و دخسوس بکنه

    • کریم ویسی

      دنیاوفولاد...هرکه بامش بیش برف بیشتر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج