جاباما
۸۷۹۴۵۲
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

ریگی: تمرینات سخت استراماچونی لذت‌بخش است

ریگی در مورد فشار بالای تمرین‌های استقلال میگوید: من اولین بار است با مربی خارجی کار میکنم. کادر فنی ما خیلی روی تمرینات تمرکز میکند و واقعا برای هر دقیقه از تمرین برنامه دارند. من خودم از تمرین‌های سخت لذت میبرم، چون در طول فصل نتیجه این تمرین‌ها را میبینیم. وقتی به نتیجه فکر کنید این تمرین‌های سخت هم لذتبخش میشود.

ورزش سه: هافبک جدید استقلال میگوید بدون بحث مالی با این تیم قرارداد امضا کرده است.

مسعود ریگی در این باره گفت: چند پیشنهاد داشتم، در حال مذاکره با پدیده بودم و این مذاکرات یک هفتهای طول کشید که مدیر برنامههایم گفت استقلال پیشنهاد داده است. نه صحبت مالی کردیم و نه چیز دیگری و خیلی زود قرارداد را امضا کردم. ان شاء الله هرچه در توان داشته باشم میگذارم تا استقلال موفق شود.

ریگی: تمرینات سخت استراماچونی لذت‌بخش است

او در پاسخ به این سوال که آیا با فرشید اسماعیلی به عنوان همبازی قدیمیاش برای حضور در استقلال صحبت کرده بود یا نه هم گفت: فرشید اسماعیلی، دانشگر، شجاعیان و حسینی همه هم استانیهایم هستم و من آنها را از قدیم میشناسم. با سید همبازی نبودیم، او برق بود و من فجر ولی با هم دوست هستیم.

هم با فرشید و هم با دانشگر صحبت کردم. آرزوی هر بازیکنی است در تیم بزرگی مثل استقلال بازی کند. من خیلی در فوتبال سختی کشیدم، در فجر یک سال در لیگ برتر بازی کردم و بعد 4 سال به لیگ یک رفتم. تمام تلاشم را میکنم بهترین بازیهایم را برای استقلال انجام بدهم.

هافبک جدید استقلال در مورد سختی بازی در استقلال میگوید: بالاخره ما فوتبالیست هستیم و میدانیم چقدر سخت است.

این دو باشگاه با تمام باشگاهها فرق دارند، هواداران زیاد استقلال و توقع آنها فشار را روی بازیکنان زیاد میکند و مطمئنا کار سخت است. وقتی بازیکن تمرکز کند، خدا کمک میکند. تمام تلاشمان را میکنیم که بهترین بازیها برای استقلال انجام بدهیم.

ریگی در مورد فشار بالای تمرینهای استقلال میگوید: من اولین بار است با مربی خارجی کار میکنم. کادر فنی ما خیلی روی تمرینات تمرکز میکند و واقعا برای هر دقیقه از تمرین برنامه دارند. من خودم از تمرینهای سخت لذت میبرم چون در طول فصل نتیجه این تمرینها را میبینیم. وقتی به نتیجه فکر کنید این تمرینهای سخت هم لذتبخش میشود .

او در مورد رسیدن به ترکیب اصلی استقلال میگوید: واقعا سخت است. تمام تلاشم را میکنم. اگر بازی کنم تمام تلاشم را میکنم و اگر بازی نکنم به هم تیمیهایم کمک می‌کنم که بهترین بازیشان را انجام بدهند.

من از مربیها یاد گرفتهام وقتی حتی یک بازیکن دلش با تیم نباشد، کار برای موفقیت سخت میشود و من سعی میکنم کمک هم‌تیمیهایم باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قربان قیر مرسی ممنون باغیرت

    • دختر استقلالی

      همین تمرینا براتون خوبه عزیز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج