جاباما
۸۷۹۴۵۵
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

نصرتی: از تجربه برانکو، دنیزلی و کی‌روش استفاده می‌کنم

مدافع سابق تیم ملی ایران به عنوان سرمربی تیم گل ریحان در لیگ یک فصل آینده حضور خواهد داشت و این در حالی است که او فصل قبل در چند بازی سرمربی این تیم بود.

ورزش سه: مدافع سابق تیم ملی ایران به عنوان سرمربی تیم گل ریحان در لیگ یک فصل آینده حضور خواهد داشت و این در حالی است که او فصل قبل در چند بازی سرمربی این تیم بود.

محمد نصرتی بازیکن سابق تیم های پاس، پرسپولیس و تراکتور با قبول هدایت تیم گل ریحان فصل آینده در لیگ یک رقابت خواهد کرد.

نصرتی فصل گذشته و بعد از جدایی فراز کمالوند روی نیمکت گل ریحان نشست و در سه بازی نتایج خوبی گرفت اما جای خود را به مجتبی حسینی داد. او اما امروز باردیگر با مسئولان این باشگاه به توافق رسید و حالا رسما به عنوان سرمربی این تیم کار خواهد کرد.

سرمربی جدید تیم گل ریحان البرز که پیش از این صحبت از حضورش روی نیمکت تراکتور به عنوان سرپرست تیم بود در این رابطه گفت:« صحبت هایی با مسئولان تراکتور داشتم. با آقای صادقیان صحبت های خوبی داشتیم اما بعد از یکسری اتفاق به جمع بندی نهایی نرسیدیم.

با این وجود برای تیم خوب تراکتور و اول از همه هواداران این تیم آرزو می کنم که امسال بتوانند قهرمانی در لیگ برتر را به دست بیاورند.

من خودم تجربه قهرمانی با این تیم را در جام حذفی دارم و امیدوارم در این فصل قهرمان لیگ برتر شوند. همچنین آرزوی موفقیت دارم برای مربی بسیار خوبم آقای دنیزلی امیدوارمامسال با تراکتور موفق باشند.»

او افزود:« بعد از آن با یکی دو جای صحبت هایی داشتم اما بعد از مذاکره ای که با مسئولان گل ریحان داشتم تصمیم گرفتم در خدمت این تیم باشم. من قبل از این با گل ریحان کار کرده بودم و شناخت وجود داشت، این تیم فصل گذشته با توجه به هزینه نسبتا زیادی که داشت نتوانست به لیگ برتر بیاید.

بازیکن سابق تیم ملی ایران در ادامه گفت:« مدیران باشگاه و آقای حمزه لویی به نیروی جوان اعتماد کردند و امیدوارم جواب اعتمادشان را بدهم. سعی می کنم با استفاده از تجاربی که از کار کردن با مربیان بزرگی مثل دنیزلی، برانکو، کی روش، قلعه نویی، دایی، قطبی، همایون خان شاهرخی، فرانک پاگلزدورف و ... به دست آورده‌ام تیم خوب و موفقی بسازم.»

نصرتی درباره حضور این تیم در نقل و انتقالات هم گفت:« ما قطعا باید بازیکن بگیریم. تیم در حال حاضر بازیکن زیادی ندارد، متاسفانه قرارداد اکثر بازیکنان موثر تیم یکساله بوده است اما با اینحال ما سعی می کنیم که بازیکنان خوب و کسانی که برای این تیم جانانه کار کرده اند را حفظ کنیم در کنارش بازیکنان خوب و کارنامه داری از لیگ یک و همچنین جوانان مستعد را جذب کنیم. می خواهیم تیمی متشکل از جوان ها و با تجربه ها بسازیم.»

او در رابطه با دستیارانش هم گفت:« با چند گزینه صحبت کردم و ظرف ۴۸ ساعت آینده کادرفنی نیز تکمیل خواهد شد.» محمد نصرتی همچنین درباره اهدافی که با گل ریحان دراین فصل از رقابت ها دارد گفت:« قطعا به دنبال صعود به لیگ برتر هستیم.

من فکر می کنم تیم سال قبل هم شرایط خوبی داشت و اگر کمی باهوش تر عمل می شد می توانست صعود کند اما نشد. ما برای رسیدن به این هدف که لیگ برتر است از فردا کارمان را به طور جدی شروع می کنیم و با جذب بازیکنان مورد نظرو کامل تر شدن تیم تمریناتمان را آغاز می کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی کریمی

      آقای نصرتی عزیز نام این اجنبی که به اسم بزرگ ایران واسم بزرگ پرسپولیس قیمت خودشو بالا برد واین مدلی با نامردی تیم وتواین موقعیت تنها گذاشت وخواهشن نیار از تجربه همه دنیا استفاده کن اما این اجنبی نه

      پاسخ ها

      • ا مراد

        اينهمه جام آورد،چی ميگي تو

    • بدون نام

      موفق باش آقای نصرتی ،پاسی اصیل

    • بدون نام

      شیث هم ببر جمعتون جمع بشه

    • بدون نام

      مسخره

      پاسخ ها

      • علی منصور

        راست میگه

      • علی منصور

        راست میگه

    • بدون نام

      از تجریبه شیث استفاده کن بدردت میخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج