۸۷۹۴۸۶
۱۴ نظر
۵۰۰۸
۱۴ نظر
۵۰۰۸
پ

موسوی:خواست ایران تامین نشود، می‌توانیم از برجام خارج شویم

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تصمیم های دولت آمریکا مبنی بر تحریم شخصیت های ایرانی نشان از استیصال و سردرگرمی دولت این کشور دارد.

خبرگزاری ایرنا : سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تصمیم های دولت آمریکا مبنی بر تحریم شخصیت های ایرانی نشان از استیصال و سردرگرمی دولت این کشور دارد.

سیدعباس موسوی روز جمعه در حاشیه یادواره شهدای بمباران شیمیایی سردشت و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت آمریکا از آنجایی که نتیجه‌ای در قبال انواع تحریم‌های اقتصادی، بانکی و سیاسی علیه کشورمان نگرفته، امروزه به فکر تحریم شخصیت‌های نظام جمهوری اسلامی بوده در حالی که این امر در جوامع بین المللی بدون مبناست.

وی اضافه کرد: آمریکا هیچ تحریم دیگری نمانده است که علیه ایران عملی نکرده باشد ولی این تحریم‌ها تاکنون هیچ نتیجه‌ای دربر نداشته است.

وی به نشست مشترک کشورهای ۴+۱ در وین اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به ضرب الاجل تعیین شده از طرف جمهوری اسلامی، این نشست نقش تعیین کننده‌ای در نحوه باقی ماندن ایران در برجام خواهد داشت.

موسوی گفت: حیات برجام به اجرای تعهدات توسط همه طرف‌های برجام بستگی دارد و با خروج غیرقانونی آمریکا، کشورهای باقیمانده متعهد شدند تا نگذارند این دستاورد بین‌المللی از بین برود ولی اراده‌ای برای حفظ برجام نشان ندادند و ایران با میل خود مجبور به عکس‌العمل و کاهش تعهداتش شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: اگر تعهدات کشورهای باقی مانده در برجام بر اساس توافق حاصل شده نسبت به حق و حقوق دولت ایران رعایت نشود، بر اساس مفاد ۲۴ و ۳۶ همین توافق می‌توانیم نسبت به خروج کامل از برجام اقدام کنیم.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان با اشاره به ایجاد کانال ارتباط مالی اروپا و ایران تحت عنوان « INSTEX» افزود: همه ساز و کارهایی که کشورهای اروپایی انجام می‌دهند تنها باید در جهت تأمین خواسته‌های دولت ایران بر اساس مفاد برجام تنظیم شود و «INSTEX» نیز در مرحله اول باید تبادلات مالی کشورمان را برطرف کند تا نسبت به آن رضایت داشته باشیم.

موسوی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی تنها کشوری است که به طور کامل بر توافق انجام شده متعهد مانده و بر این اساس از کشورهای اروپایی و دولت آمریکا انتظار داریم نسبت به تعهدات خود پایبند باشند.

سخنگوی وزارت امور خارجه به منظور شرکت در سی و دومین یادواره شهدای بمباران شیمیایی سردشت به این شهرستان سفر کرده است؛ این یادواره با حضور‬ ‬استاندار‬ آذربایجان‬ غربی، ‬نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس، معاون فرهنگی و سلامت بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، میهمانانی از شهر حلبچه عراق، خانواده‌ های ‬معظم‬ شهدای‬ بمباران شیمیایی هفتم تیر سردشت و‬ اقشار‬ مختلف‬ مردم‬ این شهرستان‬ برگزار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تحریم هاش هیچ نتیجه ای دربر نداشته؟؟؟؟؟؟!!‌!!
      دروغگو دلار ۳ هزار تومانی شده ۱۳ هزار

    • بدون نام

      هیج اثری ندارد بدون خرید نفت عین حسابی هست که افتتاح شده ولی موجودی ندارد!! باید خارج شوییم

    • بدون نام

      چرا تهدید؟؟ خارج شو دیگه

    • بدون نام

      اگر دقیق به انعکاس خبر دقت شود نوشته در صورتی که حق وحقوق دولت ایران تامین نشود از برجام خارج میشویم یعنی آیا شما کاری به حق وحقوق دولت ندارید .احتمالا هم همینطوره چون طی این دو سال هیچ حقی از ملت ادا نشد و برای دولت چرا حالا که خود دولت واشخاصش تحریم میشوند صحبت از حق وحقوق دولت میکنند .شما بایستی از همان ابتدا از برجام خارج میشدید

    • بدون نام

      اگر دقیق به انعکاس خبر دقت شود نوشته در صورتی که حق وحقوق دولت ایران تامین نشود از برجام خارج میشویم یعنی آیا شما کاری به حق وحقوق دولت ندارید .احتمالا هم همینطوره چون طی این دو سال هیچ حقی از ملت ادا نشد و برای دولت چرا حالا که خود دولت واشخاصش تحریم میشوند صحبت از حق وحقوق دولت میکنند .شما بایستی از همان ابتدا از برجام خارج میشدید

    • بینام

      سیدعباس موسوی نام خانوادگیش قاسمی هست مانمیدونستیم یا اینکه بهرام قاسمی همون سیدعباس موسوی است

    • بدون نام

      انشالله هر چی خیر است اتفاق بیفته .اما مسولین دلسوز و محترم باید شرایط زندگی را برای مردم فراهم کنن . دشمنان اصلی کشور ی عده خودی وطنفروش هستن . مهمترین عامل تفرقه در کشور فاصله شدید طبقاتی است و کسانی که دارن هم از بیت المال میخورن و هم منابع کشور را نابود میکنن

    • بدون نام

      خیال کردی بقیه دنیا هم عین مردم ایرانند که براشون پشت چشم نازک کنی دلشون ضعف بره و براشون قوپی بیای مرعوبت بشن؟ بسم الله. معطل چی هستی؟ خارج شو

    • بدون نام

      بچه دوساله هم میفهمه خواست ایران تامین نمیکنند
      متاسفانه ما فقط شعار میدیم معنی عمل نمیدونیم چیه

    • بدون نام

      بخدا اگه جرأت کنید

    • بدون نام

      آتشش زنید ...........

    • بدون نام

      شمامارا روزبه روز فقیرتر کردید و افرادی هم ثروتمند مارا از دین بری کردید

    • بدون نام

      آمریکا هرکاری که کرده به هدفش هم رسیده
      این شماها هستید که فکر میکنید نتونسته کاری کنه
      دیگه باید چکار کنه
      به اختلاسگران که داره پناه میده
      پیشرفت علمی کشور که متوقف کرد
      هسته ایی هم که نابود کرد
      دلار هم الا ماشاءالله به مرز 14000تومان رسانده
      تحریمها هم که همه طرف وضع کرده
      دشمن نباید دست کم گرفت باید مانند خودش رفتار کرد

    • بدون نام

      مثلا خارج شدید، چی ازتون بر می آد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج