جاباما
۸۷۹۵۱۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ادای احترام به قربانیان حمله شیمیایی سردشت

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان منع سلاح های شیمیایی و معاون مدیرکل این سازمان با حضور در محل یادبود قربانیان حمله شیمیایی سردشت، با نثار تاج گل به شهدا و جانبازان این حادثه ادای احترام کردند.

خبرگزاری فارس: به مناسبت سالروز حمله شیمیایی رژیم صدام به سردشت در هشتم تیر ماه ۱۳۶۶، صبح امروز (جمعه) «علیرضا کاظمی ابدی» سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان منع سلاح‌های شیمیایی (OPCW) به همراه خانم «اودت ملانو» معاون مدیرکل این سازمان، با حضور در محل یادبود قربانیان حادثه سردشت واقع در سازمان منع سلاح‌های شیمیایی، ضمن نثار تاج گل، به شهدا و جانبازان این حادثه ادای احترام کردند.

در این مراسم که اعضای سفارت جمهوری اسلامی ایران از جمله وابسته نظامی کشورمان در لاهه نیز حضور داشتند، کاظمی ابدی طی سخنانی یاد و خاطره شهدا و جانبازان حادثه سردشت را گرامی داشت و تأکید کرد: سال گذشته جمهوری اسلامی ایران تجربیات خود در خصوص درمان مجروحان شیمیایی را در قالب یک سمینار علمی با کشور‌ها به اشتراک گذاشته و آمادگی دارد این کار را تکرار کند.

ادای احترام به قربانیان حمله شیمیایی سردشت

وی اضافه کرد: تجربیات کادر پزشکی ایران در میدان‌های جنگی و در مواجهه با سلاح‌های شیمیایی به دست آمده‌اند و از این حیث منحصر به فرد قلمداد می‌شوند.

همچنین فرناندو آریاس مدیرکل سازمان منع سلاح‌های شیمیایی نیز پیامی را به مناسبت سالروز حادثه سردشت ارسال کرد که امروز جمعه در مراسم یادبود این حادثه در شهرستان سردشت قرائت و منتشر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج