۸۷۹۶۴۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فنونی زاده: استراماچونی نیاز به دستار ایرانی دارد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استراماچونی با توجه به اینکه از استقلال شناخت کافی ندارد به یک دستیار ایرانی نیاز دارد و مدیران این تیم باید هرچه سریعتر در این خصوص تصمیم بگیرند.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استراماچونی با توجه به اینکه از استقلال شناخت کافی ندارد به یک دستیار ایرانی نیاز دارد و مدیران این تیم باید هرچه سریعتر در این خصوص تصمیم بگیرند.

«مهدی فنونی زاده» اظهار داشت: استقلال در فصل نقل و انتقالات بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفته است اما به نظرم باید چند بازیکن بزرگ را جذب کند که آنها بتوانند در کنار جوان ترها به موفقیت این تیم در فصل آینده کمک کنند.

وی افزود: استراماچونی کارنامه خوبی دارد و باید در نظر داشته باشیم حضور در لیگ ایتالیا و نشستن روی نیمکت اینترمیلان کارنامه پرباری را برای وی رقم زده است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استراماچونی در نشست معارفه خود قولی از قهرمانی نداد اما اعلام کرد تلاشش را برای استقلال خوب انجام خواهد داد و باید منتظر باشیم تا ببینیم این مربی ایتالیایی استقلال را به چه جایگاهی هدایت خواهد کرد.

فنونی زاده تصریح کر د: در این فصل همه انتظار موفقیت از استقلال را دارند و مربیان و بازیکنان این تیم باید با تمام وجود در مسابقاتی که پیش رو است حاضر شده و از نام بزرگ استقلال دفاع کنند.

بازیکن پیشین استقلال تاکید کرد: بازیکنانی که به عضویت استقلال درآمده‌اند باید قدر این تیم را دانسته و بدانند پیراهن استقلال ارزش و اعتبار زیادی دارد و بسیاری از بازیکنان بوده‌اند که در طول سال‌های بازیگری خود آرزو داشتند آبی پوش شوند اما به این مهم نرسیدند.

وی در پایان گفت: استراماچونی با توجه به اینکه از استقلال شناخت کافی و کامل ندارد به یک دستیار ایرانی نیاز دارد و مدیران این تیم باید در کادر او از یک پیشکسوت استقلالی استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سامر‌براهویی

      باسلام‌‌اقای‌فنون‌زاده‌درست‌میگه‌یک‌دستیار‌کار‌درست‌ودلسوز‌میخواهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج