جاباما
۸۷۹۸۵۰
۵۰۶۰
۵۰۶۰
پ

رکورد تاریخی و دست‌نیافتنی سرمربی اروگوئه

اسکار تابارز سرمربی باتجربه تیم ملی اروگوئه، اولین سرمربی تاریخ دنیای فوتبال است که در ۲۰۰ بازی هدایت یک تیم ملی را عهده دار بوده.

فوتبالی: اسکار تابارز سرمربی باتجربه تیم ملی اروگوئه، اولین سرمربی تاریخ دنیای فوتبال است که در ۲۰۰ بازی هدایت یک تیم ملی را عهده دار بوده.

تابارز در دو دوره هدایت تیم ملی اروگوئه را برعهده داشته؛ یک بار بین سالهای ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۰ و بار دیگر از سال ۲۰۰۶ تا به امروز.

حالا نام اسکار واشینگتن تابارز در تاریخ ثبت شده است. او حالا اولین سرمربی تاریخ دنیای فوتبال است که در ۲۰۰ بازی ملی روی نیمکت مربیگری یک تیم نشسته است.

رکورد تاریخی و دست‌نیافتنی سرمربی اروگوئه

این اتفاق در دو دوره مختلف رخ داده است. تابارز در دومین دوره حضور روی نیمکت مربیگری اروگوئه موفقیتهای به مراتب بیشتری را به دست آورده و قهرمانی در کوپا آمه ریکای 2011 آرژانتین، بزرگترین افتخار او به عنوان سرمربی تیم ملی اروگوئه بوده است.

تیمهای تابارز در رقابتهای کوپا آمه ریکا همواره از مرحله گروهی به دور بعد رسیده اند؛ به جز یک بار که آن هم در رقابتهای کوپا آمه ریکای 2016 رقم خورد و آنها درمرحله گروهی از گردونه رقابتها کنار رفتند.

رکورد تاریخی و دست‌نیافتنی سرمربی اروگوئه

اروگوئه تابارز در کوپا آمه ریکای ۱۹۸۹ برزیل هم به مقام نایب قهرمانی رسید. تیمهای او در رقابتهای جام جهانی هم عملکرد موفقی داشتند و در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی به مقام چهارمی دست یافتند. به علاوه آنها در سه دوره حضورشان در جام های جهانی با اسکار تابارز همیشه از مرحله گروهی به دور بعد صعود کردند.

در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا و جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در مرحله یک چهارم پایانی از گردونه رقابتها حذف شدند.

اروگوئه در سال ۲۰۱۳ نیز با تابارز در جام کنفدراسیونها حضور یافت و دراین تورنمنت به مقام چهارمی رسید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج