جاباما
۸۷۹۹۰۴
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

هادی: کشتی گرفتن قاسمی با من ارزشمند بود

نفر اول سنگین وزن انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: ۱۵ سال است که با کمیل قاسمی در کشتی زندگی می‌کنیم و ارزشمند بود که با وجود تصمیمش برای خداحافظی، با من هم مبارزه کرد.

خبرگزاری تسنیم: پرویز هادی با تاکید بر اینکه در هفته منتهی به مسابقات انتخابی تیم ملی فقط یک بار تمرین کشتی انجام داده، اظهار داشت: وقتی بعد از جهانی بوداپست دوباره استارت تمریناتم را زدم، به جام دانکلوف رفتیم. آنجا نتیجه خوبی گرفتم و وقتی به ایران برگشتیم، کارم را به صورت کاملا منظم ادامه دادم تا در انتخابی تیم ملی کشتی بگیرم. یک هفته مانده به انتخابی، دچار کمردرد شدید شدم، به طوری که نمی توانستم درست راه بروم و حتی وقتی دراز می‌کشیدم برای سرپا ایستادن شدیدا مشکل داشتم.

وی ادامه داد: وقتی این وضعیت رخ داد به تبریز رفتم و زیر نظر دکتر رحیمی که یکی از فوق تخصص‌های ارتوپدی است، روزی سه جلسه فیزیوتراپی کردم تا توانستم راه بروم. در یک هفته پیش از انتخابی، فقط روز چهارشنبه توانستم با مُسکن و دارو تمرین کشتی انجام دهم ولی چون پی‌ریزی بدنی‌ام در مدت اخیر خوب بود بدنم افت نکرد. کشتی گرفتن در این انتخابی برایم سخت بود و یک تجربه بزرگ شد تا در میادین بزرگتر هم بتوانم به همین شکل مبارزه کنم.

هادی که بعد از اعلام خداحافظی کمیل قاسمی، او را روی شانه‌هایش دور تشک گرداند، در این خصوص گفت: وظیفه‌ام بود. آقا کمیل یکی از پرافتخارترین کشتی گیران کشورمان است که به لحاظ اخلاقی نیز زبانزد است. ۱۵ سال است که با هم در کشتی زندگی می‌کنیم. هر آمدنی، رفتنی دارد و رفتن او واقعا ناراحت کننده بود. امیدوارم در زندگی شخصی‌اش بیشتر از کشتی موفق باشد.

تا مبارزه خودم خبر نداشتم که کمیل می‌خواهد خداحافظی کند. هرچند بقیه در همان مبارزه اول که ۴ گوشه تشک را بوسیده بود گفتند می‌خواهد این کار را انجام دهد اما من درگیر مبارزه خودم بودم و بعد از کشتی‌مان دیدم تصمیم به خداحافظی گرفته است. این خیلی ارزشمند بود که با وجود تصمیمی که داشت، آمد و با من هم مبارزه کرد.

این سنگین وزن آذربایجانی که در این مدت در تهران و زیر نظر اسماعیل پلویی تمرین می‌کرد، عنوان کرد: پلویی برای این انتخابی خیلی برایم زحمت کشید و باید حتما از او تشکر کنم. ضمن اینکه برای شاگردش مصطفی حسین خانی نیز که پایش را جراحی کرده آرزوی سلامت دارم و امیدوارم هر چه زودتر به کشتی برگردد و حقش را از مدال‌های جهانی بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دکتر ایرانی

      این سطح از شعور و فهم نمایانگر اصالت خانوادگی است.

      ما شاءالله

    • قره داغی

      هادی تولایق هر مقامی هستی ولی یه بار ابن کمیل قاسمی در انتخابی مسابقات روسیه حقت را پایمال کرده بود/ولی بازم بنازم به مرام مردی ازتبار ترک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج