۸۷۹۹۱۱
۲۸۶ نظر
۵۰۵۲
۲۸۶ نظر
۵۰۵۲
پ

چرا مهدی هاشمی از ازدواج دومش اصلاً شرمنده نیست؟!

بسیاری فکر کردند ویدئوی منتشر شده قسمتی از یک فیلم است، سریالی که نقش اولش مرد بی‌حاشیه و آرام سینمای ایران است و این‌بار قرار است جلوی دوربین نقش پیرمردی دو زنه را بازی کند. پیرمردی که در هفتاد‌و‌سه سالگی سراغ زنی رفته که بیست‌و‌پنج سال از او کوچک‌تر است، اما ویدئوی منتشر شده فیلم نبود.

برترین‌ها: بسیاری فکر کردند ویدئوی منتشر شده قسمتی از یک فیلم است، سریالی که نقش اولش مرد بی‌حاشیه و آرام سینمای ایران است و این‌بار قرار است جلوی دوربین نقش پیرمردی دو زنه را بازی کند. پیرمردی که در هفتاد‌و‌سه سالگی سراغ زنی رفته که بیست‌و‌پنج سال از او کوچک‌تر است، اما ویدئوی منتشر شده فیلم نبود. طی روزهای گذشته ابتدا ویدئویی از مهنوش صادقی بازیگر سریال «دردسر‌های عظیم» منتشر شد. او ادعا کرد که همسر دوم مهدی هاشمی است.

مهدی هاشمی جزو پرافتخارترین بازیگران مرد سینمای ایران است. او حدود ۴۰ سال پیش با گلاب آدینه که کلکسیونی از افتخارات بازیگری را در کارنامه دارد، ازدواج کرد. آن‌ها یک دختر دارند. نورا هاشمی دختر این زوج سینمایی اولین نفری بود که ویدئوی مهنوش صادقی را تکذیب کرد، اما فقط چند ساعت از تکذیبیه او گذشته بود که پدرش مقابل دوربین قرار گرفت و حرف‌های مهنوش صادقی را به عنوان همسر دومش تائید کرد. او گفت: «کسانی که این موضوع را تکذیب کرده‌اند ار این موضوع بی خبر بودند.»

چرا مهدی هاشمی از ازدواج دومش اصلاً شرمنده نیست؟!

عشق روی سِن

تا روز گذشته و قبل از انتشار این ویدئو‌ها بزرگترین حاشیه زندگی چهل ساله مهدی هاشمی و گلاب آدینه مربوط به بوسیدن و در آغوش کشیدن یکدیگر در جشن‌های سینمای ایران است. اولین بار در جشن صد سالگی سینمای ایران مهدی هاشمی پیشقدم شد و موقع تقدیر از گلاب آدینه، همسرش را در اغوش کشید، صحنه‌ای که با تشویق بی‌امان حضار رو‌به‌رو شد.

این اولین‌بار در سینمای پس از انقلاب ایران بود که بازیگز زن و مرد روی صحنه یکدیگر را می‌بوسیدند. گلاب آدینه و مهدی هاشمی از دوره جوانی و زمان دانشجویی یکدیگر را می‌شناختند. زمانی که هاشمی در دانشکده هنر‌های زیبا دانشجوی نمایش بود و گلاب آدینه در رشته اقتصاد درس می‌خواند. بعد از دوران دانشجویی هر دو عضو گروه تئاتر پیاده شدند و دوستی عمیق‌شان با داریوش فرهنگ و همسر سابقش سوسن تسلیمی شکل گرفت.

سریال «سلطان و شبان» محصول همین دوستی بود. داستان سریال با همفکری داریوش فرهنگ و مهدی هاشمی نوشته شد و بعد با بازی گلاب آدینه و مهدی هاشمی و بسیاری از بازیگران دیگری که در تئاتر پیاده با آن‌ها همکاری کرده بودند و کارگردانی داریوش فرهنگ ساخته شد. «ـسلطان و شبان» پرمخاطب‌ترین سریال آن روز‌های تلویزیون ایران بود و تا سال‌ها این زوج بازیگر در میان عموم مردم با نام کاراکتر‌های آن سریال یعنی «سلطان» و «سلطان بانو» شناخته می‌شدند.

چرا مهدی هاشمی از ازدواج دومش اصلاً شرمنده نیست؟!

آن‌ها در طول همه این سال‌ها در سینما و تئاتر حضور فعال داشته‌اند. بار‌ها جایزه گرفته‌اند و فهرست طویلی از تحسین‌ها و تقدیر‌ها نصیب‌شان شده است. اخبار مربوط به مهدی هاشمی و گلاب آدینه در سال‌های گذشته با جایزه و حضورشان در سینما و تئاتر گره خرده بود از روز گذشته، اما اوضاع فرق کرده است. مهدی هاشمی ازدواج مجددش را علنی کرده و آن را امری شخصی دانسته است.

بدون احساس شرمندگی

این اتفاق در فضای مجازی واکنش‌های زیادی در پی داشته است. عده‌ای را یاد محمد علی نجفی، سیاستمدار، وزیر و شهر دار سابق تهران انداخته که تا قبل از علنی شدن ازدواج دومش با میترا استاد، زنی که به جرم قتل او حالا در زندان است، جزو بی‌حاشیه‌ترین سیاستمداران ایران محسوب می‌شد.

اما غیر از این مقایسه، سوال بزرگی که با توجه به انتشار این ویدئو از سوی عده زیادی از کاربران فضای مجازی مطرح شده، این است که چرا در ایران یک مرد به خود اجازه می‌دهد بدون احساس شرمندگی از ازدواج مجددش حرف بزند؟ یک روان‌شناس ساکن در این‌باره می‌گوید: «در ایران طبق قوانین چند همسری برای مردان مجاز است و آن‌ها فکر می‌کنند یک کار قانونی انجام داده‌اند که حق انجام دادنش را داشته‌اند.» او معتقد است همین قانون و عدم آموزش درست در ایران باعث شده مردان روابط متعدد را جزو افتخارات خودشان بدانند.

به باور این روان‌شناس ازدواج مجدد هم همین کارکرد را دارد: «مخصوصا برای مردی که سنی از او گذشته و با یک زن نسبتا جوان ازدواج می‌کند، علنی کردن این رابطه لذت‌بخش است. چون می‌گوید‌ ای مردم ببینید من در هفتاد و چند سالگی هم هنوزتوانایی‌ام در حدی است که یک زن سی سال کوچک‌تر از خودم را راضی می‌کنم.»

دستاوردی به نام ازدواج دوم!

او ویدئویی را که مهدی هاشمی منتشر کرده، دیده و می‌گوید: «آقای هاشمی درست است هنرپیشه است و مشهور است، اما او هم در همین جامعه و همین فرهنگ بزرگ شده و، چون قانون هم به او اجازه داده بدون خجالت از ازدواج حرف می‌زند. چون در فرهنگ مردسالار کشور ما ازدواج دوم مردان یک دستاورد است نه یک نقطه سیاه.» ازدواج دوم مهدی هاشمی و ویدئوی منتشر شده از روز گذشته مورد انتفاد بسیاری از کاربران فضای مجازی قرار گرفته، صفحه اینستاگرام گلاب آدینه پر از کامنت‌های همدردی با او و توهین به مهدی هاشمی است، کامنت‌هایی که با واکنشی از سوی او رو به رو نشده است.

چرا مهدی هاشمی از ازدواج دومش اصلاً شرمنده نیست؟!

اما عده‌ای هم مهدی هاشمی را به خاطر صداقتش تحسین کرده‌اند. مثل یکی از کاربران اینستاگرام که نوشته: «همین که با صداقت زل زد به دوربین و گفت خبر درست است نشان دهنده صداقت اوست مابقی که می‌گفتند روسری ما را باد‌های سوئیس با خود برد و تمام اهالی کشور سوئیس محارم من هستند.» اشاره او به آزاده نامداری بازیگر و مجری صداو سیما است که تصویر بی حجاب او در «سوئیس» خبرساز شد. این روان‌شناس می‌گوید: «درست است که صداقت از ریاکاری بهتر است، اما ما باید از خودمان بپرسیم چرا قبح یک عمل زشت در جامعه ما ریخته است و بدون خجالت درباره آن حرف زده شده.»

او معتقد است که ازدواج دوم در شرایطی که همسر اول حضور دارد مصداق خیانت است: «نوع واکنش نورا هاشمی و خانم آدینه نشان نمی‌داد که این دو بازیگر از هم جدا شده‌اند. اگر جدا شده بودند خیلی راحت می‌توانستند بگویند بعد از جدایی این ازدواج صورت گرفته، اما تا الان حرفی از این موضوع زده نشده و ازدواج دوم پیش از جدایی از همسر اول مصداق بارز خیانت است.» در همان روز و پیش از انتشار ویدئوی مهدی هاشمی، گلاب آدینه در پاسخ به مخاطبی که از او در صفحه اینستاگرامش درباره ویدئوی مهنوش صادقی پرسیده بود، نوشته بود: «توجه نکنید و بخندید» چند ساعت بعد، اما مهدی هاشمی خبر ازدواج دومش را تائید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      چرا باید شرمنده باشه؟! زن گرفته جنایت نکرده ... این قدر خودخواه نباشید حیف آقای هاشمی نیست، بگذارید همه فیض ببرند ازشون، تازه دو تا دیگه هم می تونه، شوخی نمی کنم، واقعیته...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابااا شما چقدر وقیحی
        امثال شماها حال بهم زنید.

      • ناشناس

        خانم آدینه و خیلیا دیگه هم عالی هستن منطقیه بگی بذار بقیه هم فیض ببرن؟

      • فاطمه

        میدونین شما مردا خیلی پررو یین میخواسته زن بگیره به زنش می‌گفته بعدم مگه داره لباس کهنه عوض میکنه که میگی اصن 4 تا بگیره؟

      • مینو

        تو ساکت بابا انگار کسی نظر این رو پرسید

      • بدون نام

        لابد بابات هم با مادرت همین کارو کرده که اینقدر راحته برات پذیرفتش, دلم برات سوخت

      • بدون نام

        یاد نقشی که تو علی البدل بازی میکرد افتادم...

      • بدون نام

        چی میگی برای خودت....

      • بدون نام

        خودتو که نمیتونه بگیره ولی ننه ای خواهری کسی نداری بدی بهش؟

      • بدون نام

        به نظر منم شرمندگی نداره ،شمایی که ادعای مسلمونی دارید وبه حجاب زنها گیر میدید،مگه غیر از اینه که 4همسر تو دین اسلام مجازه! همونطور که حجاب بر زنان واجبه ،پس چرت وپرت نگید واسمشو خیانت نزارید ،اگه مسلمانید به همه قوانینش تن بدید
        منکه با جفتش مخالفم
        هم با حجاب
        هم با چند همسری

      • بدون نام

        اگه باباتم سر پیری بره سر ننت زن چل ساله بگیره همینو میگی؟؟؟

      • بدون نام

        برو بابا

      • بهرام گور

        باید نرها رو از یک سن به بعد اخته کرد تا جامعه متعادل و سالم بمونه.به امید آن روز...

      • بدون نام

        یه پیرمرد فرتوت که مدام پت پت میکنه و بو گند میده و چه بسا تکرر ادرار داره چه فیضی داره؟فقط زنهایی که رو دست خودشون باد کردند راضی به بودن با پیرمردها میشن

      • بدون نام

        پیری و خرفتی

      • بدون نام

        مردهای بیچاره از چل سالگی می افتند به پت پت ولی برای هفتاد سالگیشونم برنامه دارند.حیووونی ها

      • بدون نام

        باشه شما که می گین دین گفته چند همسری دین مهریه رم گفته الان زن اول بره بذارتش اجرا حال یارو رو جا بیاره

      • بدون نام

        یعنی دیدم که می گم نامردی نمی کنم ولی قضیه همیشه اینطوریه زنا همیشه همه چیزشونو جونیاشون و خوشگلیاشون رو می ریزن پای یک مرد وقتی هم که پیر و از کار افتاده شن مرده با پولی که با کمک زنه به دست اورده می ره سراغ یکی دیگه نمی شه گفت استثنایی هم داره حتی برترینشم این کارو می کنه نمونش انیشتین و جف بروس

      • بدون نام

        اااا پس اگه اینجوریه خانوم گلاب آدینه ام خیلی عالیه بره با دو سه نفر همزمان ازدواج کنه حالشو ببره.یعنی مغز بفضیا از یه اتمم کوچیکتره

      • بدون نام

        مهرنوش صادقی حدود پنجاه سالشه و نه چهل ساله

      • مهسا

        زندگی دار مکافاته کسی که الان خودخواهه هاشمیه هاشمی همیشه نمی تونه فیض ببره یک وقتایی باید تحمل کنه نه اینکه جا بزنه دقیقا کاری که با آدینه خانوم می کنه همینه

      • مهسا

        13:27 عزیز یک همچین چیزی نیست فقط کسی نمی فهمه که قوانین دینی باید پویا شن تو قرآن اشاره شده که مرد می تونه چند تا زن داشته باشه اما تشویق نکرده یعنی یک جورایی نهی شده گفته تنها در صورتی می تونه که برابری باشه بین زنا که یک همچین چیزی ممکن نیست هیچ جوره نمی شه هر جور حساب کنی بلاخره یکی این وسط حقش ضایع می شه چه کم چه زیاد پس یعنی کلا قرآن نهیش کرده

      • بدون نام

        به نظر من خانوم آدینه باید الان طلاقشو رسمی کنه و با قانون نصف اموال مرد به زن تعلق می گیره حسابی حال هاشمی رو جا بیاره.... این در صورتی اتفاق می افته که مقصر طلاق کوتاهی زن نباشه که نیست

      • بدون نام

        یعنی الان گلاب آدینه از کار افتاده شده؟ از مهدی هاشمی که فعال تره

      • بدون نام

        مهدی هاشمی هم داره هشتاد سالش میشه و بهرحال حدود سی سال از مهنوش صادقی پیرتره

      • بدون نام

        بیست و شیش سال فاصله سنی چیزی نیست که بشه ماستمالی کرد.زن پنجاه ساله در برابر مرد هفتاد هشتاد ساله جوانه

      • بدون نام

        فکر کنید یه مرد چهل و هفت ساله با یه زن هفتاد و چهارساله باشه .چه واکنشی دارید؟

      • بدون نام

        اگه مرد 90 ساله باشه و زن هفتاد هشتاد ساله باز اون مرد زن جوان گرفته.ده بیست سال فاصله سنی در یک عمر هشتاد نود ساله خیلی زیاده

      • بدون نام

        قبایل متفرقه فکر می کنند زنها اگه چهل رو رد کنند و به پنجاه نزدیک بشن دیگه باید با پیرمردهای زهوار درفته باشند.خاک بر سر زنهایی که چنین فرهنگی رو بازتولید می کنند در قرن 21

      • بدون نام

        چرا زنها همیشه باید سرویس بدن؟ چرا سرویس نگیرند؟ چرا با مردهای ده بیست سال پیرتر باشند؟ چرا با مردهای بیست سال جوان تر نباشند؟

      • بدون نام

        والا تو این وضع و اوضاع من یکیشم به زور دارم این هاشمی دلش خوشه

      • به 13:34

        باهات موافقم تو شانس یکی داری من اونم ندارم

      • بدون نام

        تو یکی ساکت شو خنگ خدا

      • بدون نام

        اونایی که الان شروع می کنن به چرت گفتن که اسلام گفته لطفا بس کنید وگرنه بیشتر باعث نفرت زنان از دین می شید کدوم زنیه که دینی که انقدر سرخوردش می کنه دوست داشته باشه.... قانونش اصن یک جور دیگه است بابا نگفته که برید چهار تا زن بگیرید بخورده تحقیق کنین

      • بدون نام

        امیر آقا سر دخترت که اومد می فهمی

      • بدون نام

        زنتم باید یک هچین طرز فکری داشته باشه بزاره همه فیضشو ببرن

      • hassan.h

        تفاوت عمر میل جنسی مردان و زنان یک علت تمایل مردها به ازدواج دوم است زنها از 35 سالگی به بعد دچار بی میلی شدید می شوند ولی مردها تا دم مردن موتورشان فعال است
        در عین حال هر چیز در قالب عرف جامعه قابل قبول است

      • بدون نام

        به مرد ایرانی هر چی هم بگی باز حرف خودش رو میزنه حق هم داره چون این همین جهل مغزش پر شده

      • ناشناس

        اتفاقا جنایت کرده. اون هم به وحشیانه ترین شکل ممکن.

      • به ...:25

        جناب hassn
        زن از سی و پنج به بعد میل جنسیش بیشتر میشه
        در حالیکه تو بیست سالگی کمتره
        بعدم این همه ناتوان جنسی بین مردای جوون هست

        پس کمتر حرف بزن خخخخ

      • بدون نام

        تمایل جنسی نداشتن زنها از سی و پنج سالگی افسانه های مردسالاریه تا مردها دلیل برای هرزگی پیدا کنند

      • بدون نام

        در دوره منحط قاجار هم زن سی و پنج ساله رو از رده خارج می دونستند.هنوز در قرن بیست و یک مردهای عقب افتاده چنین نظراتی دارند.ما پیش نرفتیم.فرو رفتیم

      • بدون نام

        مردها چون توان جنسی شون محدوده سر زنها عیب می گذارند که در سی و پنج سالگی تمایل جنسی ندارند.لابد ما زنها از خودمون خبر نداریم منتظر بودیم این ناتوانها شیرفهممون کنند.هاها... زنها بعد یائسگی هم تمایل جنسی دارند ای جاهل

      • hassan.h

        دوستانی که در خصوص مطلب اینجانب اظهار نظر فرمودند:
        در بررسی مردانی که به ازدواج مجدد روی آورده اند یکی از علل مهم، عدم تامین نیاز جنسی از سوی همسر اول ذکر شده است
        البته گاهی این موضوع ناشی از نبود میل جنسی نیست و عدم تمایل به مقاربت ،ناشی از توجیهاتدیگر است
        میل جنسی مردان همچون شعله های آتش ، سرکش است زندگی مشترک فقط با رفاقت و همدلی و تامین
        نیازهای متقابل قابل دوام می باشد

    • بدون نام

      اشکالی نداره خیلیا اینطورین اینم روش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زندگی هرکسی بخودش مربوطه ما کی قراره اینو بفهمیم ،ما داخل زندگی اونا نیستیم نمیتونیم هیچ قضاوتی کنیم

      • بدون نام

        خیلیا اشتباه می کنن

      • بدون نام

        نباید زندگی شخصیش حرف می زد انگار ترویج چند همسری می کنه

    • بدون نام

      همه زوج دلخواهشو دوتا دوتا پیدا میکنن منم اخر سینگل میرم تو گور:(

      پاسخ ها

      • Dr. setayesh

        خیر سینگلی بهتر از بودن‌ با چنینی مرداییه

      • بدون نام

        همدردیم گلم

      • بدون نام

        زنی که رو دست خودش مونده با یه پیرمرد ازدواج میکنه.من که حاضر نیستم با پیرمردها دو دقه یه جا بشینم چه برسه به ...عوققق

      • بدون نام

        همون دیگه ناله شوهر کنید
        مردارو پررو کنید

      • بدون نام

        نگران نباش چیز زیادی از دست نمی دی زن بدون مرد خوشبختره

      • بدون نام

        زنه قیافه نداشت بایدم زن یه پیرمرد میشد

      • ناشناس

        هزار سال مجرد بودن بهتر از هدر دادن زندگی کنار چینن آشغالهاییه.

    • armita

      قباحت رذالت و پست بودن یک فرده
      بنظرم کسی ک ب زنش خیانت میکنه
      بعد از ی مدتی میفهمه ک هیچ کسی رو دیگه نداره
      اونموقعست ک میفهمه چه غلطی کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیانت چیه ؟ چرا چرت و پرت میگی؟

      • بی نام

        خیانت چیه جدا از هم زندگی میکردن شوتیا‌‌

      • بدون نام

        شما چرت و پرت میگی اگه اسم این خیانت نیست پس چیه واقعا

      • به ۱۰:۲۹

        بمییییییییییر

      • armita

        ببخشید اگر شما به اینکه یه نفری بره زن بگیره و چند سال هم باهاش زندگی کنه و به زن و بچه خودش هم چیزی نگه نمیگید خیانت
        ولی من چون عقب مونده هستم میگم خیانت

      • بدون نام

        خودش بیشتر از دست داد آدینه وقتی باهاش بود شهرت و پول الانو نداشت پس می شه گفت آدینه برای خودش اما این دختره برای پولش زنش شدن

      • بدون نام

        زن سرطانه زن سگه

      • بدون نام

        اول که گفت پنهانی بعدشم زندگی جدا کردن ما رو هالو گیر اورده شما هم واقعا هالو که حرفشو باور کردین

    • یک ایرانی

      خوب حتما خواسته دین رو اجرا کنه . ۴ همسری .

      پاسخ ها

      • من

        مردها از دین فقط این قسمتشو دوس دارن واجراش میکنن خخخخخخخخ

      • به ۱۰:۲۴

        بیا اعتراف کن که در باطن دوست داریم زن بر سرمان بکوبد
        ولی الکی مثل تو نظر میزاریم
        میگیم چهار دائم و کلی صیغه
        چون میخواهیم ابراز قدرت کنیم
        ولی در واقع دوست داریم زن مارا له کند

      • سارا

        اگر قوانین وشرایط سخت گیرانه ی اسلام درباب چند همسری رو مطالعه کنین چنین حرفی نمی زنین

    • بدون نام

      خیلی از چشم من که احترام قائل بودم براش افتاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودش گفته مهنوش صادقی تنها همسرشه و سالهاست جدا شده از گلاب آدینه هوو نیاورده سر زن اولش از زن اولش طلاق گرفته دوباره ازدواج کرده چه اشکالی داره گلاب هم میتونست ازدواج کنه اول از چشم منم افتاد ولی وقتی فهمیدم‌ ماجرا چی بود بهش حق دادم بعد از طلاق ازدواج کنه حق هر مرد و زنی هست که بعد از طلاقش ازدواج کنه

      • بدون نام

        منم

      • بدون نام

        هر مردی که با زن خیلی جوان تر ازخودش باشه نفرت انگیزه.میخواد بیضایی و تقوایی باشه میخواد این میتی کوتوله

      • بدون نام

        کاربر ۱۶:۲۸
        گفته از هم جدا زندگی میکنیم؛ نگفته جدا شدیم!

    • بدون نام

      واقعاً چطوری تونستی گلاب آدینه رو ول کنی بری سراغ یکی دیگه

      پاسخ ها

      • یک زن

        خیلی تاسف انگیزه من همیشه از خودم میپرسم من کجای زندگی شوهرم هستم؟ و به این نتیجه میرسم که هیچ کجا و هر چه از سالهای زندگی مشترک میگذره این احساس بجای ضعیف تر شدن قوی تر میشه، متاسفم بخاطر همه این سالها و برای زنی مثل خودم بنام گلاب آدینه

      • armita

        کاربر یک زن
        الان خواستی بگی گلاب ادینه ای و ما برات کف کنیم؟؟؟

      • بدون نام

        گفته زنی مثل خودم با این نام

    • بدون نام

      شلخته درو کنید به خوشه چین ها هم یه چیزی برسه

    • بدون نام

      کمترین بلایی که باید سر جماعت نسوان بیاری همینه ..آخ که دلم خنک شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب سوزوندت.دمش گرم

      • بدون نام

        خدا سر دختر مادر خواهرت بیاره
        جلو چشمت آب بشن

      • شهروند

        افرادی مثل تو که هیچ حرمتی برای بزرگترین اتفاق زندگی قائل نیستند باید در تنهایی بمیرند.

      • بدون نام

        این حرفت نشون میده تو نه مسلمانی، نه ایرانی و نه انسان، که از ظلم به دیگران لذت یبری.

      • بدون نام

        اون یدونه مثبت هم خودت دادی عقده ای قشنگ معلومه

      • بدون نام

        یه کم آب بریز اونجایی که می سوزه شاید حالت بهتر شد:)))))

      • آروشا

        آخ که همین بلا رو یکی سرت بیاره ، دلم خنک شه

      • ناشناس

        معلومه جماعت نسوان خیلی.......تو سوزوندن، بیمار عقده ای

      • بدون نام

        معلومه خوب زخم خوردی از خانما. دمش گرم هر کی بوده

      • بدون نام

        روانی

      • بدون نام

        برو گم شو عقده اي

      • بدون نام

        این یارو ۱۰:۳۱ یه مدت نوکر من بوده
        کجایی تو آسمونا دنبالت میگشتم
        تو زمین پیدات کردم
        بجای نوکری اومدی داری پیام میزاری
        بعدم هم پیره هم زشت
        ولش کنید

      • بدون نام

        دم اونی که انقدر چزوندتت گرم بدبخت بیچاره برو با اونی که سنگ رو یخت کرده در بیفت

      • بدون نام

        عقده داره میباره از سر و کولت

      • بدون نام

        دل منم خنک شد

      • شیشلیک

        مشخصه یک زنی بدبخت و بیچارت کرده تو هم زورش بهش نمی رسه که خوبم کرده آدمایی مثل تو لیاقتشون همین بیچارگیه

      • پیرو مرد قزوینی

        کاربر 10:31 پسر من هستن دخترا همش ضایعش می کنن یک بیمار جنسی روانی شده به دل نگیرید

      • بدون نام

        یک نفر از همون جماعت نسوان تو رو پس انداخته

    • لاکی لوچیانو

      بنده خدا کاری نکرده ، ی زنه دیگه گرفته الان اکثر اقایون همین کارو میکنن مد شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی هر چی مد شده خوبه؟ با این کارا خیانت کردن زن ها هم باب میشه اون روز میخوام ببینم بازم میگی مده و خوبه؟؟

      • آرزو

        انشالله زنت هم اهل مد باشه و همین بلا رو سرت بیاره

      • بدون نام

        دمت گرم آرزو دعای خوبی بود

      • بدون نام

        مد شده؟؟؟ عیب نداره سر خودت اومد می فهمی

      • بدون نام

        مد شده؟ اینو کی گفته؟

      • بدون نام

        یک سری پیرو اعراب مدش کردن

      • بدون نام

        13:36 واقعا لایک داری این رسم چند همسری مال اعرابه نه ایرانی ها

      • 13:36

        این دقیقا چیزی که باید به این جماعت گفت اگه چند همسری دوست دارین پاشین برین پیش هموناش لیاقتتون هموناست اینجا تو ایران حقوق زن داریم

      • بدون نام

        عرب برگرده کشورش اینجا زن ارزش داره

      • احسان

        اره والا نمی تونی که تا اخر عمر با اون سر و کله بزنی که من خودم الان ۱۹ سالمه ونمی دونم یک زن داشته باشم یا د و تا یا سه تا یا چها ر تا یا..........

    • بدون نام

      زندگی به من آموخت که هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست

      پاسخ ها

      • فهيمه

        بله
        واقعا درسته

    • بدون نام

      ازدواج دوم سوم چهارم پنجم ششم و حتي 20 تم هم شرمندگي نداره با هر كسي نساختيد و هماهنگ نبوديد و لذت نبريد شريكتون را تغيير بديد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چشم يهو ديدي خانمها هم همين كارو كردن چيه راه داره ميميريد ايشالايا طلاق ميگيريم ميريم 6تا شوهر ديگه هم ميكنيم فيض مبيريم بده مگه عاليه

      • بدون نام

        این جملات مبارکه فقط برای آقایون بود یا دستور استفادش برای خانم ها هم مجازه؟؟؟

      • بدون نام

        البته باید تکلیف قبلیا رو مشخص کنی بعد

      • بدون نام

        خاک تو سرت بی فرهنگ دهاتی مال کدوم عهد و بوقی هستی اخه

      • ...

        تو کی باشی که همچین نظری میدی
        تو عددی نیستی که از خودت فتوا میدی

      • بدون نام

        نر مگه انسانه که ازدواج کنه

      • بدون نام

        با هر کی نساختی عوض کنین؟؟ خیلی بی عقلی بدون تو نمی تونی همه چیزو عوض کنی مشخصه هنوز تو زیرزمین خونه مامان جونتی و دنیای واقعی رو نشناحتی

      • بدون نام

        طویلست مگه؟

      • بدون نام

        خوب امیدوارم که زنتم یک همچین طرز فکری داشته باشه

      • ناشناس

        خب آدم اول یه رابطه رو همون جور که شروع کرده تموم می کنه بعد میره سراغ یه زندگی دیگه. این دیگه چه مسخره بازیه که قانونی شروع کنی بعد هنوز تموم نکرده بری سراغ یکی دیگه. دلم برای زن و دخترش خیلی سوخت

    • بدون نام

      پس کی بگیره این دخترای پیروامونده رو؟ هاشمی نگیره نجفی نگیره زناشونم که رضایت بده نیستن پسراهم که زن جوان میخوان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاکبرسر والدينت با اين تربيتت،با اين فرهنگ پايينت

      • بدون نام

        تو جوش خودتو بزن پیر پسر جامونده!!!!!!!!!!!

      • بدون نام

        پیر و وامونده اونیه که تو رو پس انداخته

      • بدون نام

        زن نجفی دختر نبود مطلقه بود یه پسرم داشت

      • بدون نام

        زنها چرا با پیری های بوگندو برن؟ می تونن با پسرهای خیلی جوون برن و روابط کوتاه داشته باشند.صیغه که فقط مال شما نیست

      • بدون نام

        پسرا؟؟ منظورت پیرپسرای چهل ساله ست؟ عاقبت ازدواج پیرپسرا رو با دخترهای کم سن داریم می بینیم کاملا و لذذذت می بریم:)

      • بدون نام

        چندش
        امثال تو واقعا اسم *انسان *‌حیفه براتون

      • بدون نام

        می تونن ازدواج نکنن اما بازم نباید زندگی یک زن دیگه, رو خراب کنت

      • بدون نام

        برترین ها من خیلی توو کارت موندم
        این حجم از توهین ها به خانم ها رو منتشر میکنی بدون خجالت بعد کامنت های منطقی رو به بهانه سیاسی منتشر نمیکنی؟؟؟؟؟؟

    • راد

      اقای نویسنده مطلب ازداواج دوم با حضور زن اول خیانت نیست و شما هنوز از قوانین اسلامی چیزی نمیدانی و داری قوانین اسلامی را زیر سوال میبری این از حقوق مسلم یک مرد است که میتواند زنان متعدد داشته باشد البته به شرط و شروط همانطور که مهریه و گرفتن خرج و مخارج و‌تامین زندگی یک زن و هزاران موارد دیگر به عهده مرد است اگر شما این را خیانت میدانی ایا گرفتم مهریه از یک مردی که اس و‌ پاس است خیانت نیست ?

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شرط ازدواج دوم، رضایت همسر اول هست، وقتی همسر ایشون هیچ اطلاعی ندلشتند، یعنی خیانت

      • بدون نام

        وقتی بدون اجازه همسر اول باشد،و همسر اول از آن خبر نداشته باشد خیانت است.

      • بدون نام

        انرژي هسته اي حق مسلم مابود كه

      • بدون نام

        خداوندگار هیچ وقت چنین قانونی نذاشته، اسلام گذاشته
        چونقانونشو مردا نوشتن. خداوند نیازی نداره تا مردی رو با شکستن دل زنی خوشحال کنه.

      • بدون نام

        پس قوانین انسانی چی میشه ؟؟؟؟

      • بدون نام

        وقتی بدون اطلاع طرف زن گرفته خیانته و از نظر شرعی هم مشکل داره. خیانت از بین بردن اعتماد و احترامه.

      • بدون نام

        حرفت درسته.اما نمیدونم چرا 33 تا منفی خورده؟؟؟
        هرچی حمالی وپول درآوردنه گردن مردهست.
        اونجا نفقه ومهریه از مرد میخوان و متدین میشن.موقع زن دوم و اینکه مرد میگه حجابت رو حفظ کن غربی وخارجی میشن

      • بدون نام

        کل قوانین رو باید زیر سوال برد

      • بدون نام

        ببند بابا قوانین اسلامی کدومش رو رعایت میکنی که این یکی باشه. هیزی و کثیف بودنتون رو به پای دین نذارین

      • بدون نام

        شما هم مثل قوانین عقب مونده هنوز تو سالها قبل گیر کردی. بنده خدا این قوانینو امثال شما نوشتن دلیل نمی شه درست باشه

      • بدون نام

        خوش به حال شما دین دارا!!!!

      • بدون نام

        انشاله که این حق مسلم نصیب دختر و خواهر شما شود صلوات

      • ...

        ببند حلقتو تو و امثال تو چیزی از دین نمیدونید که صبح تا شب هزار جور گناه و معصیتی که بر خلاف دین انجام میدید

      • بدون نام

        این اصلا هم درست نیست بلکه باید به اقضای زمان عوض شه

      • عسل

        آقای راد مهریه باید دقیقا به خاطر یک همچین وقتایی باشه که دست زن به جایی بند باشه و الا هیچی دیگه نداره شما خودتون بگین با وضع قوانین ما غیر مهریه چی داریم؟ ملالی نیست اگه مهریه رو بردارن ولی قوانین مرد سالاری رم عوض کنن وگرنه برداشتن مجازات مهریه فقط ظلم در حق زناست بعدشم شما که خودت با چند همسری به خاطر اینکه اسلام گفته حق مسلم مرده مشکل نداری پس نباید با مهریه که اونم اسلام گفته حق مسلم زنه مشکل داشته باشی

      • بدون نام

        یعنی چرت می گی فقط ها چه ربطی دارن این دو تا؟

      • بدون نام

        انشالله پدر شماهم سر مادرت دامادت سر خواهرت و شوهر دخترت سر دخترت هوو بياره تا ببينم بازم زبونت درازه

      • مهسا

        راد عزیز اگه بگم تو خود خواهی نباید ناراحت شی چون هستی تو از مهریه که به نفع زناست می گی اما از قانون های چند همسری و حق طلاق و حضانت بچه و کار که به نفع مرداست نمی گی فقط همین یکی که به نفع ماست داره اذیتت می کنه؟ اگه بحث بحثه ضایع شدن حقوق مرده پس حقوق زنان چی؟ تو داری فقط چیزی که به ضررته می بینی .. باید خوش به حالتون باشه همه قوانین به نفع شماست و به ضرر زنا اما شما اعتراض نکردین فقط مهریه که به نفع زناست خیلی اذیتتون کرده؟؟؟

      • بدون نام

        از قوانین اسلامی فقط همینو بلدی؟

      • بدون نام

        مگه زوریه خودتون موقع عقد قبول می کنین بعد موقع دادن مهریه می رسه می گید ظلم و بد و فلان و چنان

      • بدون نام

        الان به من بگو یک همچین موقعیتی پیش اومد زن بدون مهریه باید چیکار کنه؟؟ بسوزه بسازه؟؟

      • الی

        تو چی از دین میدونی ابله

    • a

      طبق دین می تونه با چهار تا زن ازدواج کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ايشالا مي ميميريد ما هم ميريم ماهم شوهرميكنيم مياييم سر قبرتون با شوهر جديد ميگيم چيه حقه خدا راضي منم راضي خاك بر سر ناراضي

      • بدون نام

        جناب وکیل.ی زن وقتی مردش به یکی دیگه نگاه کنه یعنی بهش خیانت کرده.زن دوم گرفتن فقط بحث شرعیش حل شده ست.ولی برای یک زن فرق نمیکنه شوهرش زن حلال گرفته یا حرومی رفته.وقتی رفته یعنی خیانت به روح زن

      • شهروند

        همه مردا فقط و فقط این قسمت از این رو خوب یاد گرفتن و خودشون رو مستحق میدونن!!

      • بدون نام

        مذهب نه دین، اینا خیلی فرق دارن. مذهب شما همین قانون های پیش و پا افتاده است که شاید بتونین مردونگی خودتونو ثابت کنین. دین یک ایمان ساده است که همه چیز رو با هم هماهنگ می کنه، یک هارمونی زیبا که با این جور چیزا جور در نمیاد!

      • بدون نام

        1. در صورتی که بتونه به عدالت بینشون رفتار کنه2. با اجازه همسران قبلی

      • بدون نام

        به شرطی که عدالت برقرار کنه! تاره اون مال زمان قحطی مردهاست نه الان که اینقدر جوان مجرد داریم

      • بدون نام

        تو دین نماز واجبه، مشروب الکلی حرامه، ولنگاری حرامه. اینا رو اول رعایت کنند تا بعد به مستحبات برسند

      • بدون نام

        این قضیه مال اون موقع عربستان بوده

      • ناشناس

        طبق انسانیت چی؟ تا وقتی وجدان رو می ذارید کنار و منتظرید که دین براتون اخلاق رو تعیین کنه شاهد آسیب دیدن آدمها خواهیم بود.

    • رها

      زشت ترین و کثیف ترین کار دنیا خیانت کردنه.خصوصا به همسر.و وقتی بعضی مردا راحت اینکار رو بدون خجالت انجام میدن پس توقع نداشته باشیم تو همچین جامعه ای زنای اون جامعه هم پاک بمونن.چون بالاخره از صد نفر یکیشون همون کار رو تلافی میکنه.وهمینه که جامعه ما پره از داستان های خیانت

      پاسخ ها

      • ناشناس

        و در تایید حرف شما انتظار نداشته باشید که زنها هم وفادار و بساز و قانع باشند. با سختی ها بسازند و کنار شما پیر بشند که ته اش بشه این؟

    • شهاب

      یه تویجه راحت برای خیانت مردا. همون کار اگه یه زن بکنه محکوم میشه به اعدام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا

    • a

      حالا دو تا دیگه جا داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با نیم وجب قد، یکی هم زیادشه

    • سادی

      ن خلاف قانون کرده . ن خلاف عرف و نه خلاف شرع و دین .

      پاسخ ها

      • شهروند

        نه فقط یک دل رو شکسته و یک زندگی را ویران، از شرع و قانون و عرف فقط اینجا استفاده می کنین شما مردا

      • بدون نام

        زندگی شخصی هر کسی ب خودش مربوط،...

      • بدون نام

        اگر بی اطلاع همسر قبلیش بوده خلاف شرعه و همچنین اگر گلاب همسرشه و نمیتونه به مساوات رفتار کنه بازم خلاف شرعه و از طرفی این نوع حرکات خلاف عرف هم تلقی میشه البته این مورد بیشتر به شهری که در اون بزرگ شدید و نگرش خانوادتون بستگی داره

      • ناشناس

        چرا سنگ محکتون همیشه دینه؟ عقل، منطق، وجدان، اینا چی؟

      • فاطیما

        فقط خفه شو، پس هرموقع زن گرفتی منم میگم زنت بره صیغه ی یکی دیگه شه باشه؟ اینم طبق شرع و دینه دیگه

      • بدون نام

        خلاف انسانیته حیوان

      • یساد

        من یک احمقم منو عفو کنید

      • بدون نام

        خلاف انسانیت کرده سادیسمی

      • بدون نام

        عرف اونحایی که زندگی میکنی مربوط به قبایل ابتداییه لابد

      • بدون نام

        والا شما بیشتر به خوک شباهت داری تا به انسان!با این ذهن مریضت

      • مهسا

        چرا کرده برو تحقیق کن چهره دین رو بد نکن

      • ناشناس

        آره فقط یه نمه دروغ گفته، یه کوچولو مخفی کاری کرده، یه مقدار قدرنشناسی و خیانت کرده. کمی تا قسمتی هم زن و دخترش رو نابود کرده.

    • بدون نام

      وقيحه

      پاسخ ها

      • بی نام

        کسی چمیدونه تو زندگیشون چی میگذشته لطفا قضاوت نکنید

    • مهران

      بنده خدا مهدی هاشمی هم حتما مثل بیشتر ما مردها از دست زنش ..... شده بود حالا خواسته ببینه دومی خوب در میاد یا نه !!
      بنده خدا نمی دونسته همشون یه سر ....!!

    • بدون نام

      باز یه مشت پیرمرد عقده ای که جوونی نکرده ن وننه شون براشون دختر خالشون رو به زور گرفته اومدن اینجا عقده گشایی میکنن که به به زن دوم خیلی خوبه وشرعیه.بله شرع ودین خیلی خوبه ولی چرا مردای ایرانی از دین فقط زن دوم وصیغه رو خوب میدونن ولی نمیگن که دین اصول دیگه ای مثل شرم وحیا،تقوا،چشم پاکی،نماز،روزه،معاشرت نیکو با همسر،نفقه و.... هم دارد به اینجاها که میرسن دیگه دین رو نمیخوان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واای زدی تو خال:))))

    • بدون نام

      خدایا باورم نمیشه کامنتا چرا انقد ترسناکن -__-
      ماها اشرف مخلوقاتیم واقعا؟ بخاطر درک و شعور و عقلمون اشرف مخلوقات شدیم؟ اینجوری؟؟
      همزمان ارتباط برقرار کردن با چند نفر فقط و فقط کار حیوانه،اونم بعضی از حیوونا، ربطش ندین به شرع و اسلام و قانون و ...

    • بدون نام

      کار خلاف شرع که نکرده....مگه شماها ک منفی میدین مسلمون نیستین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه ادمایی مثل شما مسلمون هستن، نه ما نیستیم. بی حیا دم از خداپرستی هم می زنن

      • بدون نام

        شرع کیلو چنده
        انسانیت مهمه

      • بدون نام

        اولین لازمه انسان بودن هر شخص *انسانیته* ؛ که گویا شما ازش بی بهره ایه

      • بدون نام

        نه تو مسلمونی

      • مهسا

        چرا ما مسلمانیم ولی پیرو اسلام درست و پویا

      • بدون نام

        ما مسلمانیم تو نیستی

    • همشهری

      حالا اگه تونست زندگی کنه، هیچ زندگی روی ویرانه های اندوهناک زندگی گذشته شکل نمیگیره، درست مثل نجفی که خودش خواست لکه ننگ زندگیش رو با تباهی خودش پاک کنه، منتظر باشید. از همه بیشتر خودش از خودش خجالت میکشه بزار روزهای چلچلی بسر بیاد.

    • بدون نام

      خیلی هم کار خوبی کرده دمش گرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سر خودت بیاد

    • بدون نام

      واقعا زشته ک میگین خلاف نکرده چه طور خلاف نکرده در صورتی ک زنی ک یک عمر ب پای اون نشسته رو رها کرده و رفته سمت یه نفر دیگه ،ینی چی مرد حق داره ، اون زن جوونی و زندگیش و برای مرد گذاشته حالا چون یه سنی ازش گذشته باید بره سراغ یکی جوون تر، واقعا که

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا مردای سرخورده جامعه ما هستن
        که این نظراتو میزارن
        فکر کردی هنرپیشه هالیوود نشسته پشت گوشی
        قلی از درقوز آباد داره نظر میراره
        اگه قیافشو میدیدی الان قهقههه میزدی

      • بدون نام

        حالا باز جای شکر داره جامعه تغییر کرده
        اگه قدیم بود
        همه گلاب آدینه رو فحش میدادن که چرا به شوهرت نرسیدی
        الان اونکه بی آبرو شده
        مهدی هاشمیه

    • 2424

      قضاوت نکنیم
      چیزیش به ما نمیرسه و بما ربطی نداره
      یاد بگیریم

      پاسخ ها

      • ناشناس

        می خواست نیاد همه جا جار نزنه.

    • من

      شما فقط یه لحظه به حال خانم ادینه و دخترشون فک کنید ک چ شوکی و چ حقارتی بهشون وارد شد .نیازی نیس از قانون و چن همسری بگیم پس انسانیت و وفاداری چی میشه.

    • بدون نام

      کاری به زن دوم گرفتنش ندارم ولی واقعا جای تاسفه که به خاطر زن دوم چشم به روی همه چی بسته و خودش رو وارد بازی بچگانه ی اون زنک وقیح می کنه ! قشنگ معلومه تحت فشاره و اون زن چه نفوذ و تسلطی رووش داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثل اينكه زود قضاوت كردم!

    • بدون نام

      من شنیدم ک چند سال پیش از گلاب ادینه جدا شده . و الان تنها همسرش این خانومه
      دروغ و راستش و نمیدونم
      ولی اگه راست باشه دیگه نمیشه بهش خورده ای گرفت

      پاسخ ها

      • ناشناس

        نه خیر طلاق نگرفته بود. می گه جدا زندگی می کردیم. ولی پس چرا عین بچه آدم اول نیومد جدا نشد؟

    • بدون نام

      مگه مهدی هاشمی کیه اون هم مثل این زنکه که گرفته گلاب خانم هم چیزی ازش کم نمیشه خودش تقصیر داره دیگه هاشمی را رودارتر نکنید اه اه اه اه

    • بانو

      الهی گوشت نشه به تنش

    • سیما

      اگر توجه بفرمایید هیچ زن با خانواده که در رفاه باشه با مردی که همسر داشته باشه وارد رابطه نمیشه!! کفتار از پس مانده دیگران ارتزاق میکنه!!

    • بدون نام

      این کارشناس با این افاضات درخشان اسم نداشت، روانشناس ساکن دیگه چه صیغه ای هست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کارشناس حقیقت فرهنگ عقب افتاده مارو گفت

      • بدون نام

        حرفاش کاملا صحیح بود.اگه مرد باشه همجنسهای خودشو خوب شناخته

    • بدون نام

      هیچکس نمیتونه قضاوت کنه در زندگی خصوصی دیگران نباید بیرحمانه کسی را مورد قضاوت قرار داد کسی چه میدادند در زندگی اینها چه بوده پس بیایید فقط خبر را بشنویم وقضاوت نکنیم .

    • بدون نام

      آقا به شما؟ چه به من؟ چه به تو چه؟ همش سرک وفضولی بسه دیگه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        به خدا ما سرک نکشیدیم. اصلا این زنه رو کی می شناخت. خودش اومد ویدئو گذاشت.

    • محمد

      ببخشید من یکی از مسئولین این مملکت رو میشناسم که سه زن داره
      مگر جرم یا گناه و یا خلاف شرع کردن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله خلاف انسانیت رفتار کرده
        تو هم اگه انسان بودی این موضوع رو میفهمیدی

      • بدون نام

        واسه همینه ایران جز ابر قدرت های جهان به خاطر همین مسئولین نمونه وپرکار

      • بینام

        اینو به مامانت بگو به آبجیت بگو به دخترتت اگه داری بگو .به ماچههههه؟؟؟

      • ناشناس

        وقتی کاری رو می کنی که اگه با خودت اون رفتار بشه تحملش رو نداری میشه گناه و بی وجدانی. حالا اینکه گناه و بی وجدانی خلاف شرع و قانون محسوب نمیشه اون یه بحث دیگه است.

    • شایلین

      وقتی میگه هیچ رابطه عاطفی بینمون نبوده و توافقی جدا از هم زندگی میکردیم یعنی حق داشته واسه زندگیش تصمیم بگیره گناهی نکرده چرا همه چیو با هم قاطی میکنید.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        چرا عین بچه آدم جدا نشده؟ اگه این طوره چرا زنش شوکه
        شده؟

    • بدون نام

      باید نامه هاشمی که گفته از قبل جدا از هم زندگی می کردن هم تو این متن آورده بشه

    • بدون نام

      اقایونی که کلاه شرعی میذارن و مجاز میدونن 3 تا زن برا پدر و دامادشون در نظر دارم.معرفی کنم؟؟؟

    • مجنون

      عشق پیری گر بجنبد سر به رسوایی کشد ....

    • بدون نام

      چرا شرمنده باشه؟؟؟ مرد ایرانی که با این چیزا شرمنده نمیشه!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هاهاها

      • ناشناس

        والا. پر رو تر از اینهان

    • متین

      تاوقتیکه خودخانمها به شخصیت خودشان احترام بزارن و زن دوم هیچ مردی نشن


      متین

      پاسخ ها

      • ناشناس

        بالاخره تو هر مملکتی زن بی شخصیت هم پیدا میشه دیگه. مرد باید به زنی که سالها باهاش سر کرده وفادار باشه.

    • بی نام

      مهدی هاشمی شیون و پر شر و شورِ...گلاب خانوم و محجوب
      همین میشه

    • بدون نام

      این که یه مرد میتونه ۴تا زن بگیره قانون اسلامه وهرکس باهاش مخالفت کنه یه احمق واقعیه اما تو فرهنگ ما این کار زیاد جا نداره وکار قشنگی نیست اما از طرف دیگه باید شرایط هاشمی و روابطش با خانوادش رو دونست بعد قضاوت کرد پس دوستان الکی نظر ندین و قضاوت نکنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا احمق تویی که با این قانون های هزارسال پیش
        موافقی

      • بدون نام

        قانون اسلام نیست نادون

      • بدون نام

        فعلا که خود تو از همه احمقتری

      • ناشناس

        هر کس که با تک همسری و وفاداری مخالفت کنه یه احمق واقعیه.

    • مهدی

      دمش گرم، کارش درسته خدایی.............

      پاسخ ها

      • کامبیز

        تو هم مثل من نوکر زنها باش

      • بدون نام

        اسم خدا رو به زبون نیار کافر

    • بدون نام

      گناه که نکرده...برترین ها بهتر است برود و اخباری که به درد مردم بخورد انعکاس بدهد

    • بدون نام

      مهدی هاشمی و خانم گلاب در سریال سلطان وشبان شناخته شدند از نظر روانشناسی و علوم رفتاری درآمدیم خانم گلاب که تازه ازدواج کرده بودند بسیار زیبا جذاب و جوان بودند اما در سریالهای دیگر خانم گلاب بسیار شکسته شدند با اینکه یک فرزند دارند و این نشان دهنده تند خویی مهدی هاشمی در خانه است به نظر من خانم گلاب واقعا گلاب بهشتند واما این زن دوم که با پرویی و وقاحت همه جا جار می زند بی شخصیت وبی حیاست که با شخصیت هاشمی جور در می آید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباه منفی دادم

    • بدون نام

      ما چهره هایی مثل عزت الله انتظامی و جمشید مشایخی و داوود رشیدی دا ش تیم چهره‌هایی مثل نصیریان و اقای کشاورز که ایشان حکیمی هستند که قرار گرفتن بعضی درکنار آنها ما را به اشتباه انداخته بود

    • بدون نام

      کبوتر با کبوتر باز با باز کند همجنس با همجنس پرواز

    • یک زن

      منم هم شوهر دارم هم دوست پسر
      مبارکم باشه
      خانوما یکم شجاع باشین
      از قوانین مردونه نترسید
      مرد باید اثبات کنه ..شما دوست پسر دارین
      وگرنه دستش جایی بند نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شک نکن احمق که شوهرت با ده نفر دیگس
        خخخخخ

      • بدون نام

        درسته اگه برای مردا هست برای ما هم هست

      • به ۱۱:۲۴

        نه شوهرم یه نر احمق مثل تو هست
        که فکر میکنه زن تو این کشور از خیانت کردن میترسه
        مبارکم باشه

      • بدون نام

        زنان سالم برازنده مردان سالم و زنان هرزه و زناکار برازنده مردان هرزه و زناکار هستند.

      • به ۲۳:۵۴

        با همین زرزر کردنای الکی به این روز افتادین

      • بدون نام

        ایوووول لاری بخدا دمت گرم مباررررکت باشه عزیزم

    • بدون نام

      این متنو برو برای قانون گذار بخون
      نه برای زنهایی که دستشون به هیچ جا بند نیست

    • بدون نام

      خیلی از زن ومردها هستند که فقط ظاهرشون را خوب نشون میدن وتو انظار وبا غریبه ها خودشون را خوب جلوه میدن ولی تو محیط خونه توجهی به همسرشون ندارن یه وقت میفهمن که دیر شده وفاصلشون با همسرشون اندازه دو کوه ویک دریاست وزمانی که در خواب غفلت و غفلت وغرور بودند همسرشون را از دیت دادند شاید هم چند سال با هم زندگی کنن ولی فقط همخونه اند
      برای انسان بخصوص مردان وزنان ایرانی طلاق وا زدواج دوم و...خیلی هم راحت نیست یعنی اکثراهمچین موضوعی را دوست ندارنولی بعضی وقتها اخرین وبهترین راهه
      گاهی وقتها بجای قضاوت در مورد لنگیدن دیگران بهتره با کفشهای اون راه بریم الان طلاق عاطفی تو ایران بیداد میکنه
      توصیه دوستانه به همه شما عزیزانی که دارین این مطالب را میخونین ونظر منم میخونین اینه که نسبت به زندگی ودوستان وخانواده تون شریکتون کارگر یا اوستاتون یا کلا دوروبریاتون بیشتر اهمیت بدین جدایی های تلخ وبی دلیل درانتظار خیلی از ماست وبعضی وقتها پشیمونی سودی نداره
      من مطمینم اقای هاشمی حتی یک درصد از لذت وخوشیهایی را که تو خاطراتش با خانوم ادینه عزیز داشتن با مهنوش خانم نخواهند داشت ولی باور کنین خانم ادینه هم بی تقصیر در این قیه نیست وفقط خودش وخدای خودش میدونن که چه مسایلی این همه سال براشون بوجود اومده واگه منطقی به قضیه نگاه کنن وکلاه خودشون را قاضی کنن میبینن که یه جاهایی هم ایراد از خودشون بود
      القصه اینکه اونا اولین نبودند واخرین هم نخواهند بودپس حواسمون را بیشتر جمع کنیم که ما جز این گروه نباشیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چطور تو براى پيامت محدوديت كلمه ندارى؟ پارتى دارى؟

    • بدون نام

      از زن بودنم به خاطر همین چیزا متنفرم،کاش پسر به دنیا اومده بودم،دنیا برای مردان ساخته شدا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زن بودن آدمو آسیب پذیر میکنه.از همه لحاظ

    • بدون نام

      زن دوم اش احتمالا دعوا راه انداخته حسابی بعدم تو اوج عصبانیت اومده آشکار کرده همه چیز رو .

    • بدون نام

      قران دقیقا می گه ،به شرطی که عدالت برقرار کنید بینشون و بعد بلافاصله می فرماید ،و شما نمی تونید عدالت برقرار کنید پس بهتره به یک زن بسنده کنید .

    • بدون نام

      حال بهم زن
      بدبخت زنش عمرش رو گذاشته پاش اونوقت این رفته یه زن دیگه گرفته که حدودااا سی سال از خودش کوچکتر

    • نقی

      ما را به چوب و رخت شبانی فریقته ........... چقدر شما مردم ساده هستید اصل مطلب تو این کشور چیز دیگر است

    • بدون نام

      چرا باید شرمنده باشه؟؟؟مردای ایرانی اصلا نمیدونن شرم چیه!!! زل میزنن تو چشمات و بهت خیانت میکنن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مادراشون يادشون ندادن

    • بدون نام

      شرمنده ؟؟ چرا شرمنده ؟؟
      شما مردی ایرانی رو میشناسید که حتی اگر از اسلام هیچ شناختی نداشته باشه نگه که :چهار تا زن حقمه !!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله میشناسم.

    • بدون نام

      حضرت علی و پیامبر تا زن اولمان بود زنی اعتبارکردن پیامبر زنان پیر تر از خود را گرفت آنهم می گویند صیغه کردند فقط بخاطر اینکه غذا برای انان ببرند نه شهوت را نی پیامبر ما شهوتران نبود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما فکر خودت باش. درگذشتگان در پیشگاه خداوند نیاز به وکیل مدافع ندارند.

    • بدون نام

      خانم های محترم بحث نکنید .تاوقتی فرهنگ عرب در مهد بزان و دزدان باشه اوضاع همینه. به قول تتل بحث با اولاغ ممنوع. چرا خودتون و اذیت میکنید ؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خر خودتی ....
        من میدونم کجات میسوزه...خخخ

    • بدون نام

      اون آقایونی که از چند همسری دفاع میکنن ظاهرا زنای فامیلشون رو دستشون موندن نمی تونن خرجشونو بدن میخوان به مردای زن دار قالبشون کنن.

      پاسخ ها

      • دختر مجرد

        چرا به دخترهای مجرد توهین میکنی
        مگه خودت یه زمانی مجرد نبودی

        بعدم دخترای مجردم چند همسریو مساوی برده شدن میدونن
        اگه شوهراتون هوسین ذاتشون خرابه
        چرا تقصیرو گردن دخترا میندازی

        بعدم من و دوستام از مجردی لذت کافی میبریم
        مگه مریضیم خودمونو اسیر این مردای احمق بکنیم
        صبح تا شبم عین شماها نگران خیانت شوهر باشیم

    • بدون نام

      آقا امیر خیلی احمقی این زن دوم گرفتن خیلی مردا رو وقیح کرده بدون شرم و حیا همه جا جار میزنن فکر میکنن آپولو هوا کردن شوهر خودم بعد از پول دار شدن رفت زن گرفت با وقاحت همه با اون زنه میرفت و افتخار میکرد دیگه خبر نداره پشت سرش همه لعنتش میکنن حتی فامیلای خودش

    • بدون نام

      کسانی، اعم از مرد و زن، که با بهره برداری از این موقعیت، یعنی رسوایی مهدی هاشمی بی آبرو و بولهوس، فرصت طلبانه و از سر عقده به همه مردها یا همه زنهای این کشور اهانت میکنند، دقیقا به بیشعوری امثال مهدی هاشمی هستند و خودشان از عوامل بازتولید چنین ناهنجاریهایی در این جامعه بدوی و منحط محسوب میشوند.

    • بدون نام

      این زن کجاش جوونه ی پیر دختر ترشیده زشته خب مجبور شده به ی پیرمرد بوگندوی ب پت پت افتاده بچسبه
      زنه ۵۰سالشه چقدر زشته و سیاهه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک توسرت عقده ای.تو یه نر عقده ای پیر هستی که زنها تحویلت نگرفتن اومدی اینجا کمبودهاتو جار بزنی

      • بدون نام

        نخیر من یک زن هستم و عقده ای نیستم ولی اون زن حتما ی پیر دختر زشته ک خودشو ب پیرمرد چسبونده وگرنه همسر دوم نمیشد

    • تقی

      فوضول رو بردن اردبیل

    • بدون نام

      اهای مردم به هم نپریم زنا اینجورین مردا اینجورین نکنیم، خیانت خیانته زن و مرد نداره، من مسلمان نیستم ولی میدونم خداوند انسان رو جفت افرید و با همن که به کمال میرسن اگر عشق در زندگی باشه منظورم عشق واقعی هیچ کدوم از طرفهای عشق دنبال یکی دیگه نمیرن صدیم که خداوند اجازه داده باشه یه عاشق واقعی حاظره جونشم فدای معشوقش کنه ولی یه لحظه عشقشو ناراحت نبینه ،عاشق فداکاره نه فناکار

    • شقایق

      بله این پسرااز خداشونه پنج تا شیش تا

    • شقایق

      من یاد تگزاس دو افتادم خخخخخخ

    • ع ح

      بعضی از بازیگران‌از بس تو فیلمها نقش چند زنه و ... را بازی میکنند که‌ از اینکه زن دوم بگیرند قبحی نمی بینند و شاید افتخار هم بکنند. ولی مطمئن باشید شان‌و منزلت اجتماعیشون را پیش مردم تنزل میدن.

    • هما

      دیگه رکورد کامنت گذاشتن تو برترینها شکسته شد.

    • بدون نام

      متاسفانه برخورد با مفاسد اجتماعی و روابط پیدا و پنهان آنقدر عادی شده ولی با یک ازدواج شرعی مثل یک جنایت برخورد می کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج