۸۷۹۹۱۴
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

سردرگمی هواداران با سیاست سکوت مدیران پرسپولیس

با وجود گذشت یک هفته از مذاکره مدیران پرسپولیس با گزینه‌های سرمربیگری این تیم، هنوز جانشین برانکو معرفی نشده است.

خبرگزاری میزان: با اینکه حدود یک هفته از سفر مدیران پرسپولیس به ترکیه برای انتخاب سرمربی جدید این تیم می‌گذرد، اما هنوز رسما جانشین برانکو ایوانکوویچ مشخص نشده است. سوالی که این روز‌ها ذهن هواداران را خیلی نسبت به خود مشغول کرده این است که چرا سرمربی جدید معرفی نمی‌شود؟

از روزی که مدیران پرسپولیس از نیامدن برانکو به ایران مطمئن شدند هیئت مدیره و خصوصا مدیرعامل این باشگاه هر روز وعده امروز و فردا را برای معرفی سرمربی به هواداران می‌دهند، اما هنوز پس از گذشت یک هفته مذاکره با گزینه‌های مدنظر به نظر می‌رسد هنوز تصمیم قطعی برای انتخاب جانشین برانکو گرفته نشده است.

این در حالی است که پروسه انتخاب مربی برای تیمی چون پرسپولیس که یکی از مدعیان فصل آینده است نباید زیاد زمان ببرد و مشخص نیست مدیران باشگاه چرا انقدر غیرحرفه‌ای عمل می‌کنند. با توجه به طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی، پرسپولیس تا همینجا هم نسبت به دیگر رقبای خود به شدت عقب افتاده و ممکن است همین دیر بسته شدن تیم در طول فصل ضرر بزرگی به این تیم بزند.

همه این‌ها در شرایطی است که هر روز اسامی مختلفی برای سرمربیگری پرسپولیس مطرح می‌شود و کسی هم در باشگاه پاسخگو نیست. به نظر می‌رسد مدیران باشگاه پرسپولیس سیاست عجیب سکوت را در پیش گرفته‌اند تا با تمرکز سرمربی را انتخاب کنند، اما نکته مهم اینجاست که هیچ‌کدام از آنها پاسخی به شایعات نمی‌دهند و سرمربی را هم معرفی نمی‌کنند تا هواداران را از سردرگمی در بیاورند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج کبیر.‌دوقهرمانی آسیا دو نایب قهرمانی و چهارفینال آسیا

      ۶ سال ک استقلالو اول هرفصل تخلیه میکردن و تا دقیقا روز شروع فصل بازیکن بنجل میگرفتن بجای ستاره هایی ک رفتن و همین مسئله عدم هماهنگی و نبود بدن سازی باعث میشد نیم فصل اولو از دست بدن جی؟ چرا تیتر نزدید واس استقلال؟ خدایی هم هست. بعد چهارسال انواع حمایت داوری و کمیته انضباطی و رسانه ای از لنگ حالا ک بعدچهارسال برانگوه رفته فکرمیکنید باید تا ابدمیموند .بابا رفت. چرا بقیه تیمها باید تاوان پس بدن؟ همینه دیگه.‌هرتیمی نباید ک ده سال بدون تغییر باشه

      پاسخ ها

      • javad heidari

        کیسه کش بدبخت تیم شما هر سال ۱۰ برابر ما خرج میکنه.وقتی تیمتون بی رگ و ریشه هست اون دیگه تقصیر خودتونه

    • ....

      مدیر عامل گاگول داریم مردک بیشرف

    • ۳۳

      مرگ بر عرب

    • حمیرا نفسش شجاع سیامک علیرضا علی تمام خطم کلام

      مرگ بر عرب نا چیز

    • تاج کبیر.‌دوقهرمانی آسیا دو نایب قهرمانی و چهارفینال آسیا

      کامنت لنگی رو بخونید بچه هاااا خخخخخ واقعا بی منطق و خنده دار میحرفید. ملومه کی رگ و ریشه نداره .‌رگ و ریشه ما کاملا مشخصه تاج بودیم بعد انقلابم شدیم استقلال و از لحاظ قدمت و جام توهمه چی ازتون سریم. اونی ک ملوم نیس رگ و ریشش از کجاس تیم کثیف لنگه ملوم نیس کی ب کیه. شاهین بود بعد شد پرسپولیس بعد شد پیروزی بعد شد تیم حکومتی. از چنتا تیم ک منحل شدن بازیکن جم کردن و لنگ کثیف رو تشکیل داد ک تاسیس کنندتونم ی قاتل و کاهواره گردان بود . بامدرک حرف بزن لنگی. اونی ‌ حقیر و بی ریشه اس لنگه. از قدیم تا الان ی شعار هست ک خیلی هم ب گوشت خورده ‌ ک میگفتن لنگ حقیر . بدبخت چطو روته تیم کثیفتونو با استقلال ک ی زمانی تودنیا دومین باشگاه ثروتمند دنیا بود و از لحاظ مدیریتی دومین بود تودنیا مقایسه کنی؟ شمام ماشالله تو جعل و دزدی و اختلاس و زدوبند و تبانی تودنیا اولید.‌ همگان دیدن تواین چن سال چ کثافتکاریایی کردین و کسی بازخاستتون نکردچون حکومتی هستید ومصونیت دارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج