جاباما
۸۷۹۹۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

صادقی: من و مظاهری در کنار هم رشد کردیم

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن تاکید کرد که برای موفقیت در این تیم باید از اتفاقات گذشته درس بگیرد.

خبرگزاری تسنیم: محمدباقر صادقی در خصوص ماندن در ذوب‌آهن گفت: خدا را شکر شرایطی به وجود آمد و آقایان آذری و منصوریان به من این فرصت را دادند تا در فصل جدید خودم را نشان دهم. از نیم فصل دوم لیگ سال گذشته شرایط خوبی پیدا کردم که در این میان مربی دروازه‌بان‌های ذوب‌آهن نقش مهمی در پیشرفت فنی من داشت. در نیم‌فصل دوم توانستم در چند بازی به میدان بروم که کادر فنی هم از عملکردم راضی بود. امیدوارم جواب اعتماد مدیرعامل و کادر فنی را بدهم.

وی خاطرنشان کرد: وقتی لیگ تمام شد تعدادی از بازیکنان ما جدا شدند و در آن شرایط دروازه‌بان‌های زیادی به باشگاه و کادر فنی معرفی شدند ولی آذری و منصوریان پای من ایستادند و خوشحالم که همچنان قرار است برای ذوب‌آهن بازی کنم. در چند سال اخیر کم بازی کردم ولی از نیم فصل دوم سال قبل وضعیتم بهتر شد، حالا هم انگیزه زیادی دارم تا در فصل جددی بهرتین عملکرد را داشته باشم.

صادقی در ارتباط با جدایی رشید مظاهری از ذوب‌آهن و اینکه رابطه‌اش با این بازیکن چطور بود، عنوان کرد: همیشه رابطه خوبی با مظاهری داشتم و ما در کنار هم رشد کردیم. اوایل که رشید به ذوب آهن آمد من بازیکن فیکس بودم و بعدها شرایط تغییر کرد و مظاهری به میدان رفت. در این سال‌ها رابطه خوبی با هم داشتیم، ذوب‌آهن باشگاهی نیست که بازیکن بخواهد در تیم حاشیه درست کند. رشید هم سرانجام بعد از پیشنهاد خوبی که از تراکتورسازی به دستش رسید، تصمیم به جدایی گرفت و برای این بازیکن آرزوی موفقیت دارم.

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص اینکه آیا درخشش مظاهری در فصل گذشته، باعث نمی‌شود تا وی برای فصل جدید تحت فشار قرار بگیرد، گفت: فکر نمی‌کنم اینطور باشد. من باید از برخی اشتباهات گذشته درس بگیرم در ضمن تلاش می‌کنم بیشترین تمرکز را در تمرینات و مسابقات داشته باشم.

دروازه‌بان ذوب‌آهن تصریح کرد: مرداد ماه بازی حساسی با الاتحاد داریم و امیدوارم در لیگ قهرمانان آسیا بهترین عملکرد را داشته باشیم. از هواداران هم تشکر می‌کنم که همیشه حامی تیم هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج