۸۷۹۹۸۵
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

آذری: اوساگونا ۵۰۰هزار دلار از ما می‌خواهد!

بنا بر اعلام سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن جدایی اوساگونا از این تیم قطعی شده است.

ورزش سه: مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه سپاهان با اوساگونا وارد مذاکره شده است ؟ گفت: هفته گذشته با اوساگونا که صحبت می کردم، می گفت از تیم های کویتی، قطری و ایرانی پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری دارد و به شرطی راضی به حضور دوباره در تیم ما می شود که مبلغ قرارداد او ۵۰۰ هزار دلار قید شود.

من به او گفتم به پیشنهاداتی که به دستش رسیده فکر کند و با یکی از تیم های خواهان خود قرارداد امضاء کند. چون ذوب آهن چنین پول هایی ندارد که به بازیکنان بدهد و اگر هم باشگاه ذوب آهن چنین پول هایی داشت من قبول نمی کردم که قرارداد با اوساگونا ۵۰۰ هزار دلار امضاء شود.

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در خصوص مبلغ قرارداد فصل گذشته این بازیکن گفت: ما فصل گذشته ۸۰ هزار دلار به اوساگونا دادیم که قرار شد ۱۰ هزار دلار از این مبلغ به مدیر برنامه او اختصاص پیدا کند. او فصل گذشته در تیم ام صلال بازی می کرد که به دلیل مصدومیت از این تیم کنار گذاشته شد. علیرضا منصوریان فیلم های بازی او را دید و قبول کرد به اردوی تیم ما ملحق شود. ما این فصل به او گفتیم حاضریم ۲۰۰ هزار دلار به تو بدهیم. با این حساب باید بگویم ادامه حضور این بازیکن در جمع ما منتفی است.

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در پایان صحبت هایش در خصوص بازیکنان سرباز تیم ذوب آهن گفت: من مصاحبه تازه ای از آقای زنوزی و صادقیان مدیر عامل باشگاه تراکتور در این باره دیدم که از آنها تشکر می کنم. به گفته دوستان ۱۹ شهریور سربازی این بازیکنان تمام می شود.

اگر چه ۱۹ شهریور پنجره نقل و انتقالاتی بسته می شود اما این بازیکنان منعی برای حضور دراردوی ذوب آهن نخواهند داشت چرا که این بازیکنان از قبل با ما قرارداد داشته اند و نیازی به عقد قرارداد جدید با آنها نیست. پنجره شامل حال کسانی می شود که قرارداد جدید امضاء می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مافیا بهش میده بعد هم میگه ما از نظر هزینه تیم پنجم هستیم

    • بدون نام

      شما که اینهمه ادعاتون میشه یه بندی تو قراردادش میزاشتن که درصورت رضایت مربی مثلا سی درصد به قرارداد سال بعدش اضافه میشد چنان سرتون کلاه گذاشته چون میدونسته شما تو آسیا هستید و در یک گروه ضعیف پس چه جایی بهتر از ذوب برا دیده شدن بدجوری سرتون کلاه گذاشته

    • هوادار سپاهان

      آقای آذری شما که وضع مالی خوبی داری نگهش دار

      پاسخ ها

      • امجدی

        سلام بنده خوزستانی و ساکن آبادان هستم و خیلی هم فوتبال را نه ک فقط تو لیگ ایران بلکه اروپا و آمریکای جنوبی هم پیگیری میکنم بنظرم تو کشور ما ایران اگر یک مدبر مدبر با سیاستو شایسته.مدیریت در تیم ملی و یا استقلال و پرسپولیس فقط.وفقط همین آقای آذری مدیر ذوب آهن هستند
        بسیار مدیر مدبر اگر چندتا مدیر تو فوتبال ایران مثل آقای آذری داشتیم وضعیت فوتبال ایران خیلی بهتر از امروز بود
        نمونه کفاشیان بی لیاقت و امثال باند کفاشیان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج