۸۸۰۰۳۶
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

درخشان: کالدرون می‌تواند در پرسپولیس موفق شود

پیشکسوت پرسپولیس مدعی است باید حمایت لازم از سرمربی آرژانتینی صورت گیرد و او کیفیت لازم برای موفقیت در این تیم را داراست.

ورزش سه: با جدایی برانکو ایوانکوویچ، اکنون سرخ‌ها به سراغ گابریل کالدرون رفته‌اند و این مربی هدایت این تیم را در فصل آینده عهده‌دار خواهد شد. در این رابطه حمید درخشان که سابقه بازی و سرمربیگری در این تیم را در کارنامه دارد به ایلنا گفته: خدا را شکر پرسپولیس بالاخره از بلاتکلیفی در آمد و سرمربی جدید معرفی شد. زمان داشت از دست می‌رفت و اگر بیشتر از این طول می‌کشید مشکل ساز می‌شد چرا که باید هر چه زودتر کار سرمربی جدید با تیم شروع شود و تیم آماده حضور در رقابت‌های فصل جدید شود.

وی ادامه داد: به هر حال این شرایطی بود که به وجود آمد و در نهایت باشگاه با گزینه مورد نظرش به توافق رسید و می‌شود این عقب ماندگی را هم با کار بیشتر جبران کرد و باید اتفاقات را به فال نیک بگیریم. خوشبختانه پرسپولیس استخوان‌بندی فصل قبل خودش را حفظ کرده و در حال تقویت شدن است و می‌تواند با تیم قدرتمندی پا به رقابت‌ها بگذارد.

درخشان درباره عملکرد کالدرون گفته: مربی خوبی است و کارنامه مناسبی برای حضور در پرسپولیس دارد و حسنی که دارد تجربه بالایش در فوتبال آسیا و شناختش از تیم‌های غرب قاره است که در رقابت‌های لیگ قهرمانان به کمک تیم می‌آید و می‌توانیم در این رقابت‌ها هم در فصل جدید موفق عمل کنیم.

سرمربی سابق سرخپوشان درباره جدایی برانکو نیز گفت: برانکو کارش را در پرسپولیس انجام داده و زحماتش را کشیده است و به هر حال دیر یا زود باید جدا می‌شد و وقتی پیشنهاد بهتری به دستش رسیده طبیعی است که جدا شود. ما هم نباید دیگر به این مسائل فکر کنیم و باید به فکر پرسپولیسِ‌فصل بعد باشیم.

درخشان درباره حضور دوباره فرشاد احمدزاده در این تیم که با واکنش هواداران نیز همراه شده گفت: باید گذشته را فراموش کرد و احمدزاده در حال حاضر بازیکن پرسپولیس است. به نظرم او باید دوباره از صفر شروع کند و با بازی‌های خوبش برای تیم دوباره دل هواداران را به دست بیاورد و اگر بازی‌های خوبی انجام دهد بدون شک هواداران دوباره به او علاقه‌مند می‌شوند.

وی در خصوص اینکه سرخ‌ها بعد از سه عنوان قهرمانی بار دیگر قادر به تکرار آن خواهند بود گفت: پرسپولیس همچنان بهترین تیم ایران و شانس اول قهرمانی است. سرمربی جدید آمده و باید به او فرصت داده شود و از او حمایت شود تا بتواند با شرایط فوتبال ایران آشنا شود و کار دستش بیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه تومیگی حتما میشه

    • محمد.محمدی

      اخه تو چیکاره ای که نظر میدی.

    • بدون نام

      خخخ خوشم میاد تو حرف زدن همیشه اولی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج