جاباما
۸۸۰۰۴۵
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

اخطار مجلس به وزیر ارتباطات درباره سند ۲۰۳۰

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از اخطار مجلس به وزیر ارتباطات درباره اجرای سند ۲۰۳۰ در این وزارتخانه خبر داد.

تالناک: سید جواد حسینی‌کیا عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سند ۲۰۳۰، سندی استعماری است که در حوزه‌های مختلف ورود کرده است، گفت: مطرح کردن مباحث فمنیستی، جنسی و زیر سوال بردن بحث جهاد از مواردی است که در این سند استکباری به آن اشاره شده است.

وی تصریح کرد: به طور مثال سند ۲۰۳۰ در حوزه ارتباطات می‌خواهد استفاده ابزاری کند تا جامعه را به سمت براندازی و ناهنجاری‌ها اجتماعی سوق دهد.

نماینده مردم سنقر در مجلس با بیان اینکه اسناد بالادستی در کشور وجود دارد که نیاز به اجرای این سند در کشور نداریم، اضافه کرد:طبق گزارشاتی که به دست نمایندگان رسیده است در برخی از وزارتخانه‌ها این سند در حال اجرایی شدن است که وزارت ارتباطات و وزارت آموزش و پرورش دستگاه‌های هستند که این سند را اجرایی کرده‌اند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعلام اینکه وزارت ارتباطات بخش توسعه‌ای این سند را اجرایی کرده است، اظهار داشت: البته مسئولان این وزارتخانه ادعا کرده‌اند که محتوا برای این وزارتخانه نیست، اگرچه مسئولان این وزارتخانه می‌توانند در بحث زیرساخت و محتوا‌ها سرویس‌دهی بهتری داشته باشند.

حسینی‌کیا با بیان اینکه اخیراٌ با وزیر ارتباطات در کمیسیون صنایع درباره این موضوع جلسه‌ای را برگزار کردیم، گفت: اخطار‌های نیز به آقای آذری جهرمی در این زمینه داده شد و وی قول داد برخی از روند‌ها را اصلاح کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای نماینده تو نمی توانی برای ۸۰ میلیون نفر تصمیم بگیری تو به فکر اطرافیان وخانواده خوت باش و وکیل وصی مردم برای زندگی خصوصیشان نشو اگر آموزش وپرورش وازتباطات این سند را اجرا کرده بودن وضعشان وضع امروز نبود این قد ر در زندگی مردم دخالت نکنید برو سند ۲۰۳۰ را مطالعه کن بعد نظر بده الکی صحبت نکن که حرفهایت یه ریال هم نمی ارزه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما لطفا اظهار نظر نفرمایید تمام ۲۰۳۰مطالعه شده وبا عقل کامل تصمیم گیری شده

      • علی شفقی

        امثال بی سواد هایی مثل تو‌که مطالعه کردند و جز خود فروختگی چیزی عایدشون نشده بهتره در کار مردم دخالت نکنن،ما همان مردمیم،پس خفه شو

    • بینام

      تو چقدر گرفتی که اینقدر دفاع میکنی یا اینکه خود عوامل هستی داداش؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج