۸۸۰۱۵۴
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

گواردیولا مخالف بازگشت نیمار به بارسلونا!

پپ گواردیولا اعتقاد دارد مشخص نیست نیمار حالا به درد بارسلونا بخورد و حتماً آن بازیکن سابق نخواهد بود.

خبرورزشی: در حالی که گمانه‌زنی‌های متعددی درباره بازگشت نیمار به بارسلونا شنیده می‌شود، پپ گواردیولا می‌گوید مطمئن نیست که این اتفاق به سود بارسلونا تمام خواهد شد یا نه.

نیمار ۲۸ ساله دو سال پیش در اوج بارسلونا را برای خارج شدن از زیر سایه لیونل مسی ترک کرد اما او خیلی زود از تصمیمش پشیمان شده و قصد بازگشت دارد. با این حال بعید به نظر می‌رسد پاری‌سن‌ژرمنی که برای خرید او ۲۲۲ میلیون یورو پرداخت، به این آسانی حاضر به فروش بازیکن برزیلی خود شود. گواردیولا هم محتاطانه درباره عاقلانه بودن بازگرداندن نیمار به بارسلونا صحبت می‌کند.

گواردیولا مخالف بازگشت نیمار به بارسلونا!

سرمربی تیم منچسترسیتی در خصوص این موضوع به روزنامه «آرا» کاتالونیا گفت: نیمار بازیکنی خارق‌العاده است اما من نمی‌دانم که آیا بازگشت او به بارسلونا به سود این تیم خواهد بود یا نه. این موضوع درست مانند بازگشت خود من به بارسلوناست. من الان همان کسی نیستم که قبلاً در بارسلونا کار می‌کرد، پس نمی‌دانم که آیا نیمار هم همان نیماری است که قبلاً در بارسلونا بازی می‌کرد یا نه؛ با این حال او بازیکن بزرگی است و هیچکس در این باره شک ندارد.

گواردیولا با اشاره به اتفاقاتی که در چند فصل اخیر برای بارسلونا رخ داده و ناکامی‌ ۴ ساله این تیم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، افزود: به نظر من بارسلونا بازیکنان خوبی دارد. این تیم همیشه بازیکنان خوبی داشته است. من اخیراً گفتم که من در دوران مربیگری‌ام دو رقیب داشته‌ام که از سایرین سرسخت‌تر بوده‌اند. یکی از آنها لیورپول فصل گذشته بود و دیگری بارسلونای لوئیس انریکه. لیگ قهرمانان تورنمنت بسیار سختی است. نقش عملکرد دفاعی در رقابت‌های اروپایی بسیار مهم است به همین دلیل من زمانی که در بارسلونا بودم، به لیونل مسی می‌گفتم که از میانه میدان حمله کند. من نمی‌خواستم که او وارد جنگ فرسایشی شود و اینگونه می‌توانست استعدادش را در ۲۰ متر پایانی زمین به نمایش بگذارد. در بازی فصل گذشته بارسلونا مقابل لیورپول در ورزشگاه نوکمپ اما لئو مانند یک اسب می‌دوید. اگر بارسلونا لیورپول را شکست داده بود و به فینال می‌رسید، قهرمان می‌شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • N

      گواردیولا کی باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا فکر میکنی بی احترامی کردن بزرگت میکنه!

    • بدون نام

      واقعا متفکرانه حرف میزنه

    • بدون نام

      عشق گواردیولا عشق مسی و بس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج