جاباما
۸۸۰۲۵۹
۱ نظر
۵۱۴۰
۱ نظر
۵۱۴۰
پ

سایه شکِ «باتیستا» روی فرانچایز «سریع و خشن»

ستاره‌ی مارول یعنی دیو باتیستا (Dave Bautista) سایه‌ای جدی روی فرانچایز Fast & Furious «سریع و خشن» انداخته است.

سینما فارس: ستاره‌ی مارول یعنی دیو باتیستا (Dave Bautista) سایه‌ای جدی روی فرانچایز Fast & Furious «سریع و خشن» انداخته است. باتیستا بیشتر بخاطر بازی در نقش درکس نابودگر (Drax) در فیلم Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» در سال ۲۰۱۴ شهرت یافته است. این کشتی‌گیر که با بازی در نقش درکس تبدیل به بازیگر شد، در سه فیلم از مارول حضور یافت که آخرین آن‌ها Avengers: Endgame «انتقام جویان: پایان بازی» است.

علاوه بر این، وین دیزل (Vin Diesel) که در فرانچایز Fast & Furious حضور داشته است، و همچنین صداپیشه‌‌ی گروت (Groot) در دنیای سینماتیک مارول نیز بوده است. (البته این دو فرانچایز هیچ ارتباطی به یکدیگر ندارد). فیلم‌های Fast & Furious از سال ۲۰۰۱ توسط راب کوهن (Rob Cohen) شروع به تولید کرد، و ما شاهد هفت دنباله از آن بودیم. امسال ما شاهد اولین اسپین آف از این فرانچایز به نام Hobbs & Shaw خواهیم بود؛ اما Fast & Furious ۹ که در حال تولید است، در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. به هر حال باتیستا با اینکه نمی‌خواهد در این سری دخالتی داشته باشد، در صفحه‎‌ی توییترش طور دیگری می‌نویسد.

سایه شکِ «باتیستا» روی فرانچایز «سریع و خشن»

باتیستا در جواب یک هوادار در توییتر که پیشنهاد داده بود، راک و جان سینا بهتر است اسپین آف خودشان را داشته باشند، و با تیستا در نقش شخصیت ضد قهرمان باشد، با کامنتی از توجه هوادار تشکر کرد. جان سینا اخیرا به بازیگران Fast & Furious 9 اضافه شده است، اما ما هنوز شاهد اسپین‌آفی از آن نیستیم.

این اولین باری نیست که باتیستا در رسانه‌های جمعی بی‌پرده و رک بوده است. بعد از اینکه دیزنی، جیمز گان (James Gunn) را اخراج کرد، دیو باتیستا درباره‌ی موقعیتش بسیار سر وصدا می‌کرد، و حتی تهدید کرد که در Guardians of the Galaxy Vol. 3 حضور نخواهد یافت. این اولین باری نیست که فیلم‌های Fast & Furious درگیر داستان‌های بین بازیگران می‌شود. جانسون انتقادهای زیادی بابت جابجایی اسپین‌آفش کرد و حتی تایریس گیبسون (Tyrese Gibson) او را خودخواه نامید. جانسون و وین دیزل برای سال‌ها رابطه‌ی خوبی نداشتند، پس نتیجه می‌گیریم این دو بازیگر با هم در صحنه فیلم‌بردای حاضر نخواهند شد.

در حالی که باتیستا ممکن است برای کامنتش، واکنش‌های شدیدی از سوی هواداران فیلم Fast & Furious دریافت کند، قطعا افرادی هم وجود دارند که با او موافق هستند. بسیاری از مردم معتقدند که این فرانچایز در قسمت‌های اخیر بهتر شده است، اما برخی دیگر ادعا می‌کنند این فرانچایز بعد از مرگ پال واکر در سال ۲۰۱۳ پایان یافته است.

با این همه، فرانچایز Fast & Furious بعد از ده فیلم به پایان می‌رسد، و صحبتی راجع به اینکه چه تعداد از اسپین‌آف‌ها ممکن است پیشرفت کنند، نشده است. مخصوصا اینکه سینا مایل است به همراه جانسون اسپین‌آفی را تهیه کند. صرف نظر از اینکه چه چیزی در آینده برای این فرانچایز اتفاق می‌افتد، دیو باتیستا به طور واضح مایل نیست که همکاری کند.

منبع: ScreenRant

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این نوشته فارسیه یا فینگلیش چقدر مسخره نقد نوشته من که هیچی حالیم نشد یکم فارسی استفاده میکردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج