۸۸۰۲۷۹
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

محاکمه منشی شرکت به اتهام قتل مدیرعامل

منشی جوان یک شرکت که متهم است با همدستی دوستش، مدیرعامل شرکت را کشته است پس از لغو حکم اعدامش، صبح دیروز بار دیگر در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران مقابل قضات ایستاد تا محاکمه شود.

روزنامه ایران: منشی جوان یک شرکت که متهم است با همدستی دوستش، مدیرعامل شرکت را کشته است پس از لغو حکم اعدامش، صبح دیروز بار دیگر در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران مقابل قضات ایستاد تا محاکمه شود.

ماجرا از روز بیست و نهم دی سال ۹۰ با ناپدید شدن مدیرعامل یک شرکت خصوصی فروش شیرآلات در جنوب تهران شروع شد.خانواده این مدیرعامل با مراجعه به اداره پلیس گفتند: سامان مدیر یک شرکت است که دیروز از خانه بیرون رفته و دیگر بازنگشته درحالی‌که گوشی موبایلش هم خاموش است.

تلاش پلیس برای افشای راز ناپدید شدن این مرد ادامه داشت تا اینکه ۱۱ ماه بعد روشن شد اموال سامان طی سندی به یک مرد ۳۸ ساله به‌نام فرید انتقال یافته که به شرکت رفت و آمد داشته است.فرید که خودش را وکیل سامان معرفی می‌کرد به کارآگاهان گفت: سامان به من گفته بود اموالش را به‌نام خودم سند بزنم و در فرصت مناسب آنها را بفروشم.در حالی که مدرکی علیه فرید در دست نبود اظهارات نگهبان شرکت مسیر رسیدگی به پرونده را وارد مرحله تازه‌ای کرد و یکی از دوستان صمیمی فرید به‌نام مهدی که منشی شرکت بود دستگیر شد.

مهدی در بازجویی گفت:ما به طمع تصاحب اموال سامان و در فرصتی مناسب او را داخل شرکت کشتیم و جنازه‌اش را داخل کارتن‌های گالوانیزه گذاشتیم و آن را کف حیاط شرکت دفن کردیم.با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داد بقایای جنازه دفن شده سامان کشف شد و پزشکی قانونی علت مرگ را خفگی با سیم برق تشخیص داد.

پس از محاکمه متهمان در شعبه دهم دادگاه کیفری تهران قضات فرید و مهدی را به قصاص محکوم کردند اما پرونده در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی موشکافانه قرار گرفت و با توجه به انکارهای مهدی در دادگاه که مدعی بود فقط در حمل جسد کمک کرده است، حکم قصاص وی تأیید نشد.

به این ترتیب وی دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد تا بار دیگر محاکمه شود.در ابتدای جلسه اولیای دم برای مهدی حکم قصاص خواستند.

در پایان جلسه دادگاه، قضات وارد شور شدند تا رأی خود را درباره متهم صادر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حیوانها طمع تا کی

    • بدون نام

      فقط اعدام بخاطر پول و مال یک خانواده رو عزادار و بچه ی رو یتیم فقط با اعدام التیام فقط فقط فقط

      پاسخ ها

      • بدون نام

        11/51،کاربر گرامی در این خبر مشخص نشده که تکلیف فرید چی شده؟؟ حالا نوبت مهدی بشه، اگرچه من با اعدام سخت مخالفم اما این دو نفر بجز اول رد مال سرقت شده و سپس قصاص هیچ راهی ندارند، معمولاً هرگاه شخصی یک نفر را به قتل برسانند و بداند اعدام دارد میشود میگوید من نبودم این دو نفر هر کدام سند به نام شان شده که حتمی است در قتل هم معلوم میشود،

    • داریوش

      لطفا قصاص شوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج