۸۸۰۳۷۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

باشگاه‌ها هشدار جدی سازمان لیگ را بپذیرند

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ با بیان اینکه امسال انعطافی مقابل تیم‌های بدهکار وجود نخواهد داشت، گفت: باشگاه ها باید هشدار جدی ما را بپذیرند.

خبرگزاری مهر: فریبرز محمودزاده درباره مشکلات باشگاه ها پیش از شروع لیگ برتر و اینکه به تیم های بدهکار اجازه حضور در لیگ داده نمی شود، گفت: ریاست فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ورود مستقیمی به این قضیه داشتند تا مشکلات حل شود. در فصل‌های گذشته سعی کردیم پرونده‌ها را تسهیل کنیم ولی در جریان فصل مشکلاتی که ابتدای فصل جنبه مساعدتی دارد گریبان سازمان لیگ و فدراسیون را می‌گیرد.

دستور تاج و بهاروند است که کمیته‌های فدراسیون و سازمان لیگ سعی کند به این قوانین با احترام بیشتری نگاه کند. در فصل های گذشته در بعضی از پرونده‌های مالی انعطاف بیشتری صورت می‌گرفت ولی امسال اینطور نیست و این باشگاه‌ها باید هشدار جدی ما را بپذیرند. هر روز در سایت‌ها و رسانه‌ها اعلام می‌کنیم به هیچ عنوان چشم پوشی نخواهیم داشت. تا این لحظه فقط ذوب آهن و سپاهان مشکل ثبت قرارداد ندارند.

وی ادامه داد: حتی صبح روز گذشته سپاهان برای ثبت قرارداد بازیکنانش اقدام کرد. این ساختار منظم سپاهان را می‌رساند. بقیه باشگاه‌ها باید به کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی مراجعه کنند. باشگاه‌های پرطرفدار و کم طرفدار در جریان باشند فدراسیون در تقابل با هیچ تیمی نیست.

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ با بیان اینکه مکاتبه رسمی با کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت برایمان ملاک است، درباره تجهیز شدن ورزشگاه‌ها هم یادآور شد: همکاران بنده در حال بازدید از ورزشگاه‌ها هستند. واقعاً مشکل داریم. یکی از اصلی ترین ابزارهای آرامش، ورزشگاه‌ها هستند. متأسفانه ورزشگاه‌های ما در بحث ورود و خروج، صندلی، بلیت فروشی و امنیت مشکل دارند. اگر استانداردها تا مهلت تعیین شده انجام نشود، آن تیم دچار مشکل و باشگاه از میزبانی محروم می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج