جاباما
۸۸۰۴۴۷
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

دشتی: می‌دانم پیراهن تیم بزرگی را به تن کرده‌ام

مهاجم تازه وارد استقلالی ها می گوید:برای حضور در استقلال باید فشار زیادی را تحمل کنم و به خوبی می دانم که پیراهن تیم بزرگی را بر تن کرده ام.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت باشگاه استقلال، علی دشتی از جمله خریدهای جدید استقلال است که به تازگی و در لیگ نوزدهم پیراهن تیم را بر تن خواهد کرد. دشتی درباره تجربه حضور در استقلال گفت: استقلال متفاوت از تجربه های قبلی من است و کسی که استقلال را انتخاب می کند باید همه چیز از جمله هواداران پر شمار و انتظارات آنها را در نظر بگیرد. برای حضور در استقلال باید فشار زیادی را تحمل کنم و به خوبی می دانم که پیراهن تیم بزرگی را بر تن کرده ام.

او در ادامه درباره تجربه کار با استراماچونی تصریح کرد: ایشان مربی بسیار خوب و سطح بالایی هستند و مربی بدنساز بسیار خوبی داریم. بازیکنان فهمیدند که کادر فنی خوبی داریم و با ایشان مطمئنا اهداف بزرگی را دنبال می کنیم. او در تمرینات بسیار خوش اخلاق است و اعضای کادرفنی نیز با بازیکنان رابطه خوبی را ایجاد کردند. فعلا تمرکز کار تیم روی مسائل بدنی و آمادگی بدنی است و امیدوارم روند خوبمان در تمرینات را ادامه دهیم.

او درباره گلزنی در دیدار دوستانه روز دوشنبه عنوان کرد: بازی دوستانه در فصل بدنسازی واقعا سخت است زیرا بدن ها آماده نیست. از عملکرد خودم خیلی راضی نیستم زیرا هنوز هماهنگ نیستم و البته همه تیم فشار بدنی زیادی را تحمل می کنند. امیدوارم بتوانم در لیگ برتر و مسابقات اصلی خیلی زود گلزنی کنم. می دانم که در استقلال بازیکنان خوبی حضور دارند و حضور بازیکنان خوب در یک پست می تواند به پیشرفت بسیار کمک کند.

او در پایان عنوان کرد: همه تیم و اعضای کادرفنی تلاش می کنند تا فصل خوبی را برای باشگاه و هواداران رقم بزنیم و نتایجی کسب کنیم که باعث خوشحالی آنها شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زیاد هم بزرگ نیست

    • احمدرضا

      من ک میدونم پرسپولیسی بودی

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر۱ در آسیا ۶ بار حذف از مرحله گروهی آسیا!

      زیاد ناراحت نشو! شایعه س! بهت دروغ گفتن کیسه تیم بزرگیه!!!خخخخ

    • احمد پرسپولیسی

      هم تو بزرگی هم ششتقلال خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج