۸۸۰۶۰۱
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

زاکانی: اجرای قانون اساسی، مشکلات را رفع می کند

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: اجرای قانون اساسی بسیاری از مشکلات امروز مردم را رفع می کند.

خبرگزاری مهر: علیرضا زاکانی بعد از ظهر دوشنبه در همایش «تبیین گام دوم انقلاب و ضرورت وفاق یاران انقلابی» که در دماوند برگزار شد، با اشاره به تأثیرات انقلاب اسلامی در سطح منطقه و بین الملل گفت: امروز انقلاب اسلامی یک تجربه ۴۰ ساله دارد، که برای برداشتن گام دوم انقلاب مرور آن ضروری است.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید ضمن درس آموزی از راه طی شده برای نیل به آینده‌ای مطلوب‌تر وفاق داشته باشیم، گفت: بسیاری با سیاه‌نمایی‌ها تلاش می‌کنند که انقلاب اسلامی را در ۴۰ سالگی خود به دور از رسیدن به اهدافش معرفی کنند، در حالی که بیانیه گام دوم با طرافت و استدلال منطقی تلاش این عده را ناکام گذاشت.

وی سپس بسته شدن پرونده استبداد و نیز شکست ابهت آمریکا را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: آمریکایی‌ها در سال ۱۳۸۹ به جمع‌بندی رسیدند که امروز منفورترین کشور در سطح اذهان مسلمانان جهان، آمریکا است.

زاکانی: اجرای قانون اساسی، مشکلات را رفع می کند

زاکانی با بیان اینکه آمریکا در هدف خود یعنی به دور کردن اسلام از میدان شکست خورده است، تاکید کرد: آنها در طرح جدید خود در سال ۲۰۱۱ این هدف را دنبال کردند، که مسلمانان را به جان یکدیگر بیندازند و جهان اسلام از درون دچار فروپاشی و منابع جهان اسلام را غارت کنند.

وی اضافه کرد: آنها می‌خواستند، جهان اسلام در آتش تفرقه‌گرایی به خاکستر تبدیل شود؛ اما با تدبیر رهبری معظم انقلاب شرایط به سمتی رفت که ظرف ۵ سال پرونده آن بسته شد و اصلاً معادلات منطقه تغییر کرد و در این تغییر معادلات، روسیه کاملاً در قالب انقلاب اسلامی حرکت کرد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در این معادلات سوریه و روسیه به عنوان یکی از بازوان و دستان پرتوان انقلاب اسلامی به کار گرفته شدند، که البته روسیه به نفع شخصی خود فکر می‌کرد، اما انقلاب اسلامی در این بین توانست، دست برتر را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز وقتی آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانش به ما نزدیک‌تر می‌شون و در تیررس ما قرار می گیرند، امنیت ما افزایش پیدا می‌کند، گفت: آن چیزی که موفقیت انقلاب اسلامی را تثبیت می کند، ایجاد یک الگوی مناسب برای تکثیر در سراسر جهان اسلام است.

زاکانی با بیان اینکه وضع موجود ناشی از عمل نکردن به اسلام است، گفت: انقلاب ۳ رکن موثر یعنی اسلام، رهبری و مردم دارد، اما امروز برخی مسؤولان به اسلام عمل نمی‌کنند و دلیل گرفتاری ما نیز همین است، در این ۴۰ سال در زمینه اسلام بسیار کم کاری کردیم، ما در فهم اسلام ناب محمدی (ص) کم کاری کرده‌ایم؛ مسؤولان همین قانون اساسی را کشش ندارند که اجرا کنند و اگر این قانون اساسی اجرایی شود، مشکلات مردم برطرف می‌شود؛ مشکل اینجاست که کسی به قانون عمل نمی‌کند.

وی اضافه کرد: امروز نیاز به خواصی است که میدان عمل فرمایش‌های مقام مظعم رهبری را باز کنند، امروز جامعه نیاز به عمار و مالک دارد، امروز در وسط اهداف انقلاب هستیم و جبهه انقلاب می‌خواهد که گام دوم آن محقق شود و باید در مسیری حرکت کنیم که زمینه تحول در کشور فراهم شود، در این صورت بی‌شک آینده از آن انقلاب اسلامی است و اگر کار انجام ندهیم، باید پاسخ‌گو باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مومن خدا اگرقانون اساسی مشکل نداشت که مسولین به ان عمل میکردند واگرم مسکل داشت وبه ان عمل نکردند که به ملت خیانت کردندند

    • امیر حسین

      اصلاح قانون اساسی و اجرای درست آن مشکلات رو رفع میکنه نه فقط اجرای درست.سیاسیون احمقی داریم بخدا.کیا شدن سردمدار!!!!

      پاسخ ها

      • حسن

        هزار لایک. سیاسیون جیره خور....

    • بدون نام

      باز بوی پلوی انتخابات به مشام ...خورده و ادا و اطوار در میاره !!!

    • بدون نام

      باز داره حالمون را به هم میزند . یه ذره به فکر مرگ هم باشید .این همه عشق قدرت .....

    • بدون نام

      باز داره حالمون را به هم میزند . یه ذره به فکر مرگ هم باشید .این همه عشق قدرت .....

    • بدون نام

      باز داره حالمون را به هم میزند . یه ذره به فکر مرگ هم باشید .این همه عشق قدرت .....

    • بدون نام

      باز داره حالمون را به هم میزند . یه ذره به فکر مرگ هم باشید .این همه عشق قدرت .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج