۸۸۰۶۵۸
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

روزنامه دولت: آقای ظریف، شما کار خودتان را بکنید

روزنامه ایران نوشت: داستان روزنامه کیهان با محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان حکایت فردی است که چند روزی به داروخانه می‌رود و طلب میخ می‌کند. متصدی داروخانه می‌گوید بابا جان! اینجا داروخانه است نه میخ فروشی. طرف هم او را به باد فحش و انتقاد می‌گیرد که چرا میخ ندارید.

روزنامه ایران نوشت: داستان روزنامه کیهان با محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان حکایت فردی است که چند روزی به داروخانه می‌رود و طلب میخ می‌کند. متصدی داروخانه می‌گوید بابا جان! اینجا داروخانه است نه میخ فروشی. طرف هم او را به باد فحش و انتقاد می‌گیرد که چرا میخ ندارید.

بالاخره داروخانه‌دار جعبه میخی تهیه می‌کند و یک روز که همان فرد طلب میخ می‌کند، می‌گوید، بفرمایید این هم میخ! طرف دوباره عصبانی می‌شود و فحش می‌دهد که این چه داروخانه‌ای است که در آن میخ می‌فروشند؟! فردای آن روز دوباره سر و کله او در داروخانه پیدا می‌شود با همان سؤال همیشگی که آقا میخ دارید؟ داروخانه‌دار می‌گوید «فحشتو بده و برو و وقت ما را نگیر.» حالا ماجرای آقای ظریف و روزنامه کیهان هم بی شباهت به همین حکایت نیست.

بهانه جدید این روزنامه برای حمله به ظریف بخشی از گفت‌وگوی وزیر خارجه با شبکه سی ان ان است که گفته: «امریکا توانایی نابود کردن ایران را ندارد، مگر اینکه از سلاح‌های ممنوعه استفاده کند.» ستون‌نویس خبرهای ویژه کیهان همین جمله را بدون اشاره به قبل و بعد آن، دستاویز قرار داده و حکم صادر کرده که آقای ظریف از امریکا برای نابود کردن ایران دعوت علنی کرده است!

و البته که به سیاق همیشه و برای افزودن پیاز داغش پای مردم پاکباخته و شهید داده را هم به میان کشیده و گفته که این سخن، وهن نظام است. نویسنده اوج هنر خود در نیت خوانی وزیر خارجه را هم به کار برده و از همان یک جمله برداشت کرده که ظریف «بر پایبندی امریکا به مبانی اخلاقی و اصول انسانی اصرار می‌ورزد! و این گزاره را تبلیغ می‌کند که اگر امریکا به اصول اخلاقی و مبانی انسانی پایبند نبود تا‌کنون با استفاده از سلاح هسته‌ای ایران را نابود کرده بود!»

آخرین گفت‌وگوی ظریف با این شبکه امریکایی که به نظر می‌رسد استناد کیهان بوده، مربوط به ۵ تیرماه و بعد از ماجرای انهدام پهباد امریکایی توسط ایران است و اتفاقاً ظریف در واکنشی سریع به ادعای خصمانه رئیس جمهوری امریکا مبنی بر نابود کردن ایران پاسخ داد و تأکید کرد که امریکا در چنین جایگاهی نیست. به گزارش ایسنا، ظریف همچنین گفت: «اقدامات اخیر امریکا تقابلی و تحریک‌آمیز بوده است، اما ایران به دنبال جنگ نیست. بویژه اعمال تحریم بر رهبری ایران، توهین مضاعفی از سوی امریکا به تمامی ملت ایران بود.»

به گفته ظریف، «دولت امریکا تلاش دارد ایران را تضعیف کند و بر اساس تحلیل‌های غلط دست به این کار زده است.» اما گویا همزمان با تلاش‌های خارجی برای تضعیف ایران برخی هم در داخل برای تضعیف دیپلماسی و رئیس آن همت مضاعف می‌کنند. بر همین اساس اگر روزنامه کیهان بر این جمله ظریف «ایران به دنبال جنگ نیست» خرده می‌گرفت، چسبندگی بیشتر با منطق و رویکرد آن داشت تا این گیردادن‌ها، نیت خوانی‌ها و بهانه‌های بنی اسرائیلی.

به هر حال این قبیل حملات به ظریف همچنان که تازگی ندارد به نظر می‌رسد پایان هم نخواهد داشت. بنابراین باید به وزیر خارجه گفت که شما کار خودتان را بکنید اینها به هر حال فحش‌شان را می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این حرف شما از صد تا فحش برا ظریف بدتره،

      پاسخ ها

      • @

        یعنی امثال توا احمق طرفدار این ظریف ایرانی آمریکایی هستن روزنامه جیر خور همون آدم:)

    • پوریا

      یکی بره جلو ظریفو بگیره

    • رویا

      دقیقاااا

    • بدون نام

      درود بر ظریف

    • بدون نام

      واقعا اقای شریعتمداری شما چه با سیاست

    • سردار اسلام

      بازار کساده از بوگیر کفش تا مو چین همرو دارن میخم بیارن میفروشن داروخانه فروشش بالاست هرچی بیارن میبرن

    • بدون نام

      لحن آقای ظریف اصلا عزتمندانه نیست همش التماس میکنه اگه لحن صحبتهایش جدی بود و اخم میکرد نتایج بهتری می‌گرفت

    • بدون نام

      درود بر کیهان که حرف حق رو میزنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حق را با ه می نویسند یا ح !!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج