جاباما
۸۸۰۷۰۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آلیسون: تجربه شکست دادن مسی را دارم

آلیسون، دروازه‌بان برزیل در آستانه دیدار تیمش مقابل آرژانتین می‌گوید در مقابل مسی نمی‌توان کوچکترین اشتباهی کرد. ولی آلیسون امیدوار است بار دیگر مقابل تیم مسی به پیروزی برسد.

ورزش سه: آلیسون، دروازه‌بان تیم ملی برزیل معتقد است تجربه مثبت او از ایستادن مقابل لیونل مسی در فوتبال اروپا به او کمک کند تا امشب در جریان بازی دو تیم ملی برزیل و آرژانتین در نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا هم مقابل تیمی که مسی در آن حضور دارد موفق شده و برزیل را به فینال رقابتها برساند.

آلیسون، دروازه‌بان برزیلی لیورپول در دو فصل گذشته فوتبال باشگاهی اروپا، چهار بار با پیراهن دو باشگاه رم و لیورپول مقابل بارسلونایی ایستاده که لیونل مسی را در ترکیب خود داشته. و در هر دو فصل، تیمهای آلیسون موفق شده‌اند از سد بارسلونا عبور کرده و تیم لیونل مسی را پشت سر بگذارند.

آلیسون در آستانه دیدار امشب برزیل و آرژانتین در نیمه‌نهایی کوپا آمه‌ریکا در یک کنفرانس خبری گفت:" من به تیمم و به کارم اطمینان دارم و مطمئن هستم که ما یک بازی عالی انجام خواهیم داد. ولی باید برای همه چیز آماده باشیم. وضعیت بازی‌های ما در رم و لیورپول خیلی متفاوت بود. ولی خوشبختانه در هر دو مورد تیم‌هایی که من در آنها حضور داشتم موفق شدند و خاطرات خوبی برایم رقم زدند".

دروازه‌بان تیم ملی برزیل در ادامه گفت:" من این دو تجربه خیلی مهم را دارم ولی در بازی‌ای مثل این، در مقابل آرژانتین کوچکترین جایی برای اشتباه کردن وجود ندارد. در این بازی همه باید از تمام توان خود استفاده کنند و از جان و دل مایه بگذارند".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج