۸۸۰۷۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

جشن تولد بازیگر مشهور در جشنواره فجر!

آخرین اجرای صحنه‌ای نمایش «دایی وانیا» در حالی در تئاتر شهر به روی صحنه رفت که در پایان و با حضور برخی مدیران، اکبر زنجانپور شمع‌های تولد ۶۹ سالگی‌اش را فوت کرد.

خبرگزاری ایسنا: آخرین اجرای صحنه‌ای نمایش «دایی وانیا» در حالی در تئاتر شهر به روی صحنه رفت که در پایان و با حضور برخی مدیران، اکبر زنجانپور شمع‌های تولد ۶۹ سالگی‌اش را فوت کرد.

«دایی وانیا» نوشته‌ی آنتوان چخوف که با کارگردانی زنجانپور از ۱۲ آذرماه در سالن اصلی مجموعه‌ی تئاتر شهر به روی صحنه رفته است، سه اجرای پایانی خود را در قالب سی‌ودومین جشنواره‌ی تئاتر فجر به روی صحنه برد که درنهایت با اجرای شامگاه ۳۰ دی‌ماه به پایان رسید.

این نمایش، با بازی اکبر زنجانپور، شمسی فضل‌اللهی، مسعود دلخواه، محسن حسینی، هوشنگ قوانلو، ماه‌گل مهر، نجمه کاظم زاده و جمشید حسینی به صحنه رفته بود که با عارضه‌ی قلبی که در شامگاه ۲۶ دی‌ماه برای محسن حسینی پیش آمد و به تبع آن بستری شدنش در بخش مراقبت‌های ویژه، حمیدرضا هدایتی جایگزین او شد.

در آخرین اجرای این نمایش هم زنجانپور بر روی صحنه حاضر شد و با توضیح جایگزینی این بازیگران، از همه خواست که انرژی‌های مثبت‌شان را به‌سوی محسن حسینی روانه کنند.

در پایان نمایش نیز علیرضا سعیدی، مدیر روابط عمومی نمایش، با حضور بر صحنه، با فراخواندن تک‌تک عوامل این اثر، از آنان تقدیر کرد. او در ادامه، با دعوت از حسین طاهری - مدیرکل اداره‌ی هنرهای نمایشی - و قادر آشنا - دبیر جشنواره‌ی سی‌ودوم - خواست که با حضور بر سن، در حضور جمعی از هنرمندان، اتابک نادری - مدیر مجموعه‌ی تئاتر شهر - و ابراهیم گله‌دارزاده - مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی -، هدیه‌هایی را به‌مناسب نکوداشت سالروز تولد اکبر زنجانپور، به‌همراه تاج گل اهدایی ازسوی علی مرادخانی - معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - به او اهدا کنند.

زنجانپور هم که از این اتفاق غافلگیر شده بود، در میان تشویق حاضران اظهار کرد: امشب بهترین شب تولدی بود که برای یک آدم می‌تواند شکل بگیرد و هر قدر که عمر کنم، این سالروز تولدم را فراموش نخواهم کرد.

او همچنین قبل از فوت کردن شمع‌های کیک تولدش، با یاد کردن از محسن حسینی و بیان این‌که همه‌ی عشقم را برایش می‌فرستم، گفت: این شب را با همه‌ی مخلفاتش، به همسر نازنینم، پری‌خانم، تقدیم می‌کنم.

در پایان نیز شمسی فضل‌اللهی، دیگر بازیگر پیشکسوت این نمایش، مورد تشویق حاضران قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج