۸۸۰۷۴۳
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

روز شلوغ پرسپولیس؛ توافق با عالیشاه و بیرانوند؟

باشگاه پرسپولیس در راستای توافق با بازیکنان خود، امروز نیز جلساتی با چند بازیکن خواهد داشت که از شاخص‌ترین آنها می‌توان به بیرانوند و عالیشاه اشاره کرد.

ورزش سه: باشگاه پرسپولیس طی نقل و انتقالات تابستانی تاکنون موفق به جذب فرشاد احمدزاده و توافق برای تمدید قرارداد با چند بازیکن شاخص خود شده است. بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، محمد انصاری و... از جمله بازیکنانی بودند که برای ادامه حضور در این تیم به توافق دست یافته‌اند.

در این راستا امروز نیز چند بازیکن برای مذاکره راهی باشگاه خواهند شد. امید عالیشاه که چندی پیش در جلسه با ایرج عرب حضور یافته‌ بود، امروز نیز در باشگاه حاضر خواهد شد تا حول مسائل مالی و مطالبات خود با مدیرعامل تیم به گفتگو بنشیند. عالیشاه بخشی از مطالبات خود در فصول اخیر را دریافت نکرده و این مساله را در جلسه قبلی به اطلاع مدیرعامل رسانده و قرار است با هماهنگی صورت گرفته با امور مالی، امروز در این خصوص بحث شود.

جلسه مهم امروز اما با علیرضا بیرانوند انجام خواهد شد. دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس همانند دو فصل اخیر به دنبال حضور در فوتبال اروپاست و در این راستا از باشگاه مهلت گرفته تا امور خود را مورد بررسی قرار دهد. باشگاه با درخواست ۷۰۰ هزار دلاری برای صدور رضایتنامه این بازیکن، در انتظار پاسخ نهایی اوست.

امروز آخرین مهلت به دروازه بان ملی پوش است و بر این اساس قرار است او در جلسه با مدیرعامل تیم در خصوص پیشنهادات و احتمالا ادامه حضورش در این تیم به گفتگو بنشیند. با این حال احتمال اینکه بیرانوند بار دیگر از مدیران پرسپولیس مهلت بگیرد نیز وجود دارد و باید دید در نهایت طلسم حضورش در فوتبال اروپا شکسته خواهد شد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این تیم فقط مهدی طارمی کم داره تا بدترکونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

    • بدون نام

      شرم ننگ بر مدیران و مسئولین که ۸۰درصد ملتش زیر خط فقر و بیشتر افرادش یه لغمه نان اغشته به خون دو حتی اقل چهار پنج هزار ملیارد خرج یه عده جوان میشه نفرت اگیز تر از این نیست که مدیریت در ایران بر مبنای تملق چاپلوسی تقسیم شده دیگه چطور ملت نفرتشان را بیان کنند واقعا مسئولین چقدر پر رو و بیشخصیت هستند که میرند پشت تریبون و اراجیف که ما شیفته خدمت و ما برا رضای خدا اف به مملکت بی در پیکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج